ויראלי

מה עשו ב-Zoom מנהלי הקהילות המובילים בפייסבוק?

בין הקהילות שהשתתפו במפגש היו מנהלות ומנהלים של ״מתולתלות״, ״אינסטגרם ישראל״, "יעדים עם ילדים", ״טיקטוק ישראל״, "מאמאצחיק", "אבא פגום" ועוד. המטרה: להגביר מודעות לריחוק חברתי
מערכת אייס |  2
מנהלי קהילות בפייסבוק נפגשו בזום (צילום באדיבות מנהלי קהילות ישראל)
בימים בהם כל המפגשים עברו לזום, גם קבוצת "מנהלי קהילות ישראל", Community Leadership Israel , שרגילה לקיים מפגשים בכל רחבי הארץ עם מרצים מהארץ ומחו״ל, העבירה אמש מפגש זום וירטואלי ל-30 מנהלי קבוצות פייסבוק. בין הקהילות שהשתתפו היו מנהלות ומנהלים של ״מתולתלות״, ״אינסטגרם ישראל״, ״קהילת הטיולים והקמפינג של ישראל״, ״יעדים עם ילדים״, ״טיקטוק ישראל״, ״גרפיקאים וכל מי שצריך אותם״ ועוד. 
הקבוצה, שמונה כ-900 מנהלי קהילות בולטים, עורכת בימים שבשגרה מפגשים פיזיים הכוללים אטרקציות כגון צניחה חופשית, ביקור ביקב, טיול-לילה למצפה רמון ועוד. גם הפעם, מנהלי קבוצת מנהלי הקהילות ויוזמי הקמפיין, רפי ברבירו ויעל אורן, לא ויתרו על האפשרות והפתיעו את כל המשתתפים עם שליח של דומינו'ס פיצה בשירות "ללא מגע" ישירות אל סף דלתם - ובמרחק של 2 מטר כמובן. 
"היה כיף לארח מפגש וירטואלי כשבאותו הזמן כולנו נהנינו מאותה החוויה, כולל מאותו הכיבוד", מספרים מנהלי הקבוצה. בתום המפגש חיכתה להם הפתעה נוספת בדמות הופעת אורח של הסטנדאפיסט עמית חשאי, שדיבר על המצב ועל הפיכתו של קומיקאי למקצוע חיוני בימים טרופים אלו.
הקבוצה אף יזמה מהלך בקרב מאות מנהלי קבוצות פייסבוק כדי להעביר מסר חשוב שמשותף לכולם: להישאר בבית. המנהלים השונים התבקשו להדביק סטיקר "נשארים בבית, נשארים בריאים, נשארים בקהילה" על תמונת הקאבר של הקבוצה, ולהסביר בצורה אישית - כל אחד לחברי הקהילה שלו - מדוע חשוב להישאר בבית ולהישמע להוראות משרד הבריאות. 
מהלך זה נולד כחלק משיתוף פעולה עם קבוצת Creative First של מירן פחמן, אשר קראה לכל משרדי הפרסום ליזום קמפיינים ללקוחות המסחריים שלהם ולקרוא להם להישאר בבתיהם. למהלך הצטרפו קהילות כמו: אבא פגום, פורום נשים בתעשיה – קהילת המנהלות, מאמאצחיק, טיסות סודיות, אחו"קי ועוד ועוד. סיכמו רפי ברבירו ויעל אורן: "במהלך זה אנו מוכיחים לכולם שבשעת חירום קהילות ישראל נרתמות בסולידריות לטובת החברה והמדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה סחים במסך אחד (ל"ת)
    מה מצחיק 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • סחים זה החיים (ל"ת)
    אני 04/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור