ויראלי

עמית סגל נגד מפקדו בגל"צ: "בולשביק"; עבאדי: "לא עיתונאי"

קרב ציוצים חריף התרחש בימים האחרונים בין עיתונאי חדשות 12 עמית סגל לעו"ד יוסי עבאדי, לשעבר מנהל מחלקת החדשות בגלי צה"ל וחבר בוועדת הקבלה שלה. חילופי ההאשמות נמשכו גם בתוכנית של בן כספית וינון מגל ב-103FM
מערכת אייס |  17
עמית סגל, יוסי עבאדי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עמית סגל, ויקיפדיה)
קרב ציוצים חריף התרחש בימים האחרונים בין עיתונאי חדשות 12 עמית סגל לעו"ד יוסי עבאדי, לשעבר מנהל מחלקת החדשות בגלי צה"ל וחבר בוועדת הקבלה שלה. הקרב המילולי בין השניים החל שלשום (א') בטוויטר, כאשר סגל טען כי עבאדי הוא חלק מקבוצה "שחינכה דורות בגלצ לייצר תקשורת מוטה", והוסיף: "מזל שהם כבר לא קובעים".
עבאדי, כיום מנהל את מחלקת התקשורת במשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל, מיהר והגיב: "עמית, קיבלתי אותך לגלצ אף שהיית עיתונאי עם דעה כי אני חסיד של פלורליזם. לכן גם ייצגתי בפומבי את ערוץ 20. לאכזבתי הפכת לדובר עם דעה. אני צופה בך כדי לדעת מה נתניהו רוצה להדליף. אין לך ערך מוסף מעבר לכך".
 
סגל, מצידו, לא נשאר חייב, והשיב: "תיקון קל: לא ייצגת את ערוץ 20 בשם הפלורליזם אלא עבור בצע כסף. אתה חתום על מכתב מחפיר שבו הצעת – והצלחת – לסתום את הפה לתוכניות ביקורתיות על פוליטיקאים כולל זו שלי ושל נדב פרי כדי להקים ערוץ שיהיה ״מייצג נאמן״ של הפוליטיקאים. קרנף".
 
מספר אנשי תקשורת נעמדו לצידו של סגל. כך למשל ינון מגל העלה סקר גולשים בחשבונות הפרטי ואף ציין בסופו כי גם בתו של עבאדי התקבלה לגל"צ, ותהה על קנקן הדיעה בה היא אוחזת: 
 
   
העימות בין השניים נמשך ביתר שאת אתמול (ב') בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב־103fm, כאשר עלה סגל לשידור בנושא ממשלת האחדות של נתניהו, ונשאל גם על העימות ברשת, בו כפי שצוין, לקח מגל חלק (אף שכספית ביקש ממנו לא לקחת צד בדיון בשל מעורבותו בקטטת הרשת, בקשה שהופרה).
קראו עוד ב-ice
עד מהרה הצטרף גם עבאדי לשידור וטען: "אין בעיה עם דיעה פוליטית, הבעיה היא - האם אנשים ממלאים את תפקידם העיתונאי למרות דעתם". לכך ענה סגל בהתייחס לתקופתם המשותפת בתחנה הצבאית כי בעת שקיבל אותו עבאדי לגל"צ "לא יכולת לדעת את הדעה שלי", והוסיף: "העובדה שהיית אחראי על קבלת חיילים לגלי צה"ל מעוררת בי חלחלה רטרואקטיבית".
לאחר מכן טען עבאדי כי בתקופתו בגל"צ ניסה להנהיג ריבוי דיעות בקרב הכתבים, ותום דבריו השיב סגל: "יוסי עבאדי הוא בולשביק. הוא לא רוצה שיהיו דעות אחרות כל פעם יש מסווה אחר". עוד טען כי "להגיד שבגלי צהל היה איזון מתמטי זו אחת הסאטירות המשובחות ששמעתי אי פעם מעל גלי האתר. זאת פשוט בדיחה. יוסי עבאדי השליט יחד עם חבריו מונוליטיות רבת שנים. כל מי שמסתכל על דפי הפייסבוק של ותיקי גל"צ דאז רואה שהם כולם באגף השמאלני של המפה הפוליטית".
מנגד, ענה לדברים עבאדי וטען: "הפרשן הפוליטי של הערוץ המוביל במדינת ישראל חייב להיות המבקר הנחרץ ביותר של ראש הממשלה. הוא לא יכול לעשות איתו עסקה של סקופים תמורת שתיקה, וזאת בדיוק הביקורת".
לאחר חילופי הדברים בתוכנית, שיתף סגל בחשבונו קטע מערוץ 20 בו עו"ד מאור זיו מעיד על תקופתו בגל"צ תחת עבאדי: 
 
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    פשרה
    שמחוש 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל אכן היה עיתונאי ומעולה עד שיום אחד בבוקר גילינו שהפך שופר של בלפור במסווה עיתונאי.אין מילים.יש כאלה גם בצד השני..אי אפשר להשיג איזון בתיקשורת עי מינוי שופרות .לא לכאן ולא לכאן.דיון ארוך..בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 13.
    ריקלין עיתונאי פח,וככה גם ינון הלץ (ל"ת)
    הרצל 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    לשמור על תרבות
    שמשון-ק.גת 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית אתה אחד מ 5 הכתבים שאני מוקיר ומעריך, אתה שופר של הצד הימני הגדול על הצד הטוב ביותר אך עמית היקר לא חושב שההתלהמות בעת הזאת הולמת אותך.
    סגור
  • 11.
    אסור להעסיק את עמית בשום רשת
    יהודי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 9
    לפי האמרה אבות אכלו בסר ושיני בנים תקהנה. בן של חבר בארגון טרור מה אתם מצפים ממנו? להיות ישר דרך. זה החינול שקיבל בבית. להעיף את הקטן החוצפן שחושב שהוא הכי חכם במדייה. תסתלק מן העיניים. אתה מסית ומפלג. מזרע עמלק
    סגור
  • פתגמים וכאלה
    אבי 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק נקודה קטנה לזה שניסה להשתמש באמרה מהתנ"ך אך מעט עיוות את משמעותה. הנביא יחזקאל (פרק יח): "ויהי דבר ה´ אלי לאמר, מה לכם, אתם משלים את המשל הזה על אדמת ישראל, לאמור: אבות יאכלו בוסר ושיני הבנים תקהינה. חי-אני נאם א-דני אלוקים, אם יהיה לכם עוד משל המשל הזה בישראל (!), הן כל הנפשות לי הנה, כנפש האב וכנפש הבן לי הנה: הנפש החטאת - היא תמות" - אנו רואים כי הנביא מוחה בשם ה´ כנגד המשל שאנשים מושלים [הטענה כי בגלל אכילת הבוסר של האבות, שיני הבנים יהיו חלשות]. אז נשבע הנביא בשם ה´ שלא יאמרו עוד את המשל המוטעה הזה בישראל ורק האדם החוטא ישלם את המחיר על חטאיו, אם לא יחזור בתשובה. גם בירמיהו נאמר כן (פרק לא, כו): "הנה ימים באים, נאם ה´... בימים ההם לא יאמרו עוד, אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה. כי אם איש בעונו, ימות: כל האדם האוכל הבוסר - תקהינה שניו". דהיינו, יגיעו ימים שאיש לא יטעה בכך עוד, ואיש לא יחשוב לרגע שבעוון הוריו הוא סובל. מכאן לפני שאתה מנפנף באמרות ופתגמים כדי להשמע נאור להבא תבדוק את משמעותם כדי שלא תצא חמור.
    סגור
  • טען עוד
  • עמית סגל פשוט אומר את האמת בלי להסתיר
    אריק 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פשוט לא נוח לכם לשמוע את האמת, שיוצרת דיסוננס עם מה שהאכילה אתכם התקשורת כל השנים. "להעיף את הקטן החוצפן..." חחח... כמה שאתם ליברלים
    סגור
  • 10.
    תותח
    טל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עמית סגל כתב עם עמוד שדרה. לרוב צודק בדברים שאומר. יישר כח עמית סגל. לא לעשות חשבון לשמאלנים הצבועים
    סגור
  • 9.
    עמית
    עבדי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין עוד כתב כמו עמית סגל מספר אחד בטלויזיה תענוג לשמוע אותו.
    סגור
  • 8.
    עמית סגל שופר של ביבי.ביביסט מיותר.
    מרכז 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לך הביתה .אתה עושה רק נזקים.
    סגור
  • מעניין
    יוסי 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש שמאל לעולם יהיה בעל דעה עצמאית (בטח ובטח עיתונאי שמאל). לאיש ימין אסור להיות בעל דעה. הדעה היא אף פעם לא שלו: הוא שופר של בלפור, הוא ממומן, בוט ועוד ועוד
    סגור
  • 7.
    עמית הוא דוס מחמד, לא יותר (ל"ת)
    יעקוב 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 6.
    ריקלין,חחחחחח
    מסעוד 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דעה, פראבדה. דעה מזוקקת.
    סגור
  • 5.
    מר עמית
    וולף 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מתפלא, מה שמפלגת העבודה עשתה בזמנו , בלי מקי ובגין, אתה כמיצג את הימין אתה עושה היום. כל מי שלא תומך בדעות שלך, אתה שופך עליו רפש
    סגור
  • 4.
    מר עמית (ל"ת)
    וולף 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    עמית סגל עוד פעם מתבכיין
    זואי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עמית יש קורונה במדינה שמעת ???עמית תפסיק להתבכיין. די לכול אחד הינ תקלות בדרך. אתה לא מפסיק לספר על סבא שלך. כול הכבוד. ואבא שלך. שאין על אבא מה להתגאות.אבל עמית יש כאן עצמאים שאין להם מה לאכול. תפסיק כבר לבכות על עצמך. ותתחיל להתעסק בכלל הציבור. די לבכות. אתה ממילא ליצן החצר של ביבי.
    סגור
  • 2.
    לחשוב שהעבאדים האלה שלטו ושולטים בתקשורת. מזעזע (ל"ת)
    טירוף מערכות נורא 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 1.
    עלה לו השתן לראש (ל"ת)
    דור 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור