ויראלי

סגל נגד שוקן: יצרתם עננה פלילית סביב גנץ כי נכנס לממשלת האחדות

הפרשן הפוליטי של החדשות 12 כינה כתבה של דה מרקר בעניין קשריה של ראש המטה של יו"ר כחול לבן כ"בושה של עיתונות" ו"פח". המו"ל הדף את הטענות: "מדיניות, מעשים, זה מה שמעניין אותנו"
מערכת אייס |  15
עמית סגל תוקף בטוויטר את עמוס שוקן ודה מרקר, וטוען כי הם מוציאים כעת פרסומים מכפישים על בני גנץ בגלל מניעים פוליטיים. סגל כתב את הדברים בהמשך לכתבה שדה מרקר קידמו בטוויטר עם הכותרת "ראש המטה של גנץ נשואה לאחד מנאשמי פרשת חברת הנדל"ן אדמה". שוקן מצדו סתר את ההאשמות בדבר עיתוי הפרסום. סגל התייחס הן לכתבה של דה מרקר, והן לכיתוב שליווה את הקישור אליה בעמוד הטוויטר של העיתון. "נפזר קצת את הערפל: הכירו את אשת המסתורין של בני גנץ. אותה ואת בעלה", כך נכתב בפוסט של דה מרקר.   הפרשן הפוליטי של החדשות 12 תיאר את מה שהגדיר כ"תמצית הרשעות והפוזיציה מבית שוקן": "1. פזר ארומה קרימינלית על פוליטיקאי בגלל בן זוג של יועצו - במארקר, גם אם אתה בוס של בן זוג אתה כבר אשם, רשע ומושחת. 2. היזכר לספר על זה בדיוק כשנשוא הכתבה כבר לא משרת אותך פוליטית. 3. להשלמת הרושם הוסף מילים כמו 'ערפל' ו'מסתורין'. ההצלחה מובטחת". את הציוץ חתם סגל במילה "פח", ובהמשך כתב "גנץ קיבל החלטות בנושא אדמה? היועצת שלו פעלה בלי לדווח? מה זה משנה. 'נפזר קצת את הערפל'. בושה של עיתונות". שמעון ריקלין צייץ בתגובה "הארץ. קווים לדמותו של הרשע והעלילה הכל בשם הצדקת החרבת מדינת ישראל", והוסיף "הטהרנות היא מפלטם של הנבלים הכי גדולים".   קראו עוד ב-iceבפוסט המקורי של דה מרקר, אחד הגולשים תייג את המו"ל עמוס שוקן ושאל "אתה לא חושב שאם זה רלוונטי היום, זה היה רלוונטי גם לפני שנה? למה לא פרסמתם? לא ידעתם?". שוקן השיב "אין לי מושג. אבל כנראה שלא".   משתמש אחר טען שהמידע על קשריה של מעיין ישראלי, ראש המטה של גנץ, היה חשוף לאורך כל מערכת הבחירות ושהחידוש היחיד הוא "היחס של קבוצת שוקן למותג בני גנץ". על כך השיב לו המו"ל "חפש את החברים שלך, קבוצת שוקן לא מתיחסת ל'מותגים'. מדיניות, מעשים, זה מה שמעניין אותנו".   לפני מספר חודשים תקף סגל את שוקן וכינה אותו "לא פוסט ציוני, פוסט אנושי". זאת, לאחר שהאחרון כתב בתגובה לידיעה על מות פעיל תנועת "אם תרצו" כי "העובדה שהיה פשיסט וההיפך מציוני לא קשורה לעניין מותו".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    מי קשר ראש ממשלה וחצי עם עם בגידה וניקה עבריין?
    Yy 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיתנאות הימנית מפיצה מגיפה חדשה ושמה: צביעות פלילית.... אותה עיתנאות שגרמה כבר לפחות לרצח אחד.... ולהכתרת עבריין נימלט ממשפט לראש ממשלה מאיים על התביעה השופטים והחוקרים
    סגור
  • 11.
    סגל עצמו הוא בושה לתקשורת הוגנת
    דוד 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגל איש ימין שמבטא בבירור את עמדותיו של ביבי.סוג של ברדוגו יותר מנומס.פרשן מסוגו הוא סוג של פח..
    סגור
  • 10.
    עמית סגל הנהדר
    סגליסט 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא מהבודדים, שמעיזים לומר את האמת המרה. בעיקר כשהיא לצנינים בעיני אנשי משרתי השמאל
    סגור
  • 9.
    טול קורה מבעד עיניך, מי שתכנן והביא לשידור את הקלטת בכר (ל"ת)
    סגל שופרון של ביבי 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    עמית סגל הוא לא יותר מדוס מחמד (ל"ת)
    אמיר 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    עיוות
    משה 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שימשיך מר גנץ לשמור על שלטון הרקב שישנו בבג"ץ ובפרקליטות. אל דאגה עכשיו גם הוא על הכוונת. גנץ פתח את העניים
    סגור
  • 6.
    עמית סגל:
    מרים, גבעתיים 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל דבר שעמית סגל כותב לא צריך להטריד או לעניין איש. הברנש כבר מזמן איבד את עקרונות האתיקה העיתונאית וכותב מפוזיציה ימנית קיצונית.
    סגור
  • 5.
    שוקן
    בן 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עמית אין עליך אדם ישר והגון בכל המובנים גם שהיית צריך לומר דברים קשים עשית את בלי לדפוק חשבון עיתונאי אם יושרה ואמינות וכן עיתונאי מספר 1 בארץ עמדת מול כיתת יורים מחבריך במרכאות כפולות ומכופלות גאה בך אין אדם ישר כמוך בעבודתך כעיתונאי עם גבולות וכבוד לאדם שמולך ולא חשוב אם הוא ימין או שמאל תקפו אותך מכל הכיוונים ונשארת כמו גבר שבגברים אמיתי כנה עןשה יבודה נאמנה בלי חרטות כבר כלום לא טוב להם לשמאל הקיצוני אני מבולבל וכועס אני מוצא זמן להגיב כשאני בבית חולים הדסה שאחותי עברה ניתוח במוח להסרת גידול ממהיר שלא צלח עד עכשו ושהיא לא מתעוררת והגעתי מהלילה מאילת הבוקר מוקדם וזאת אחות שאני קשור אלאה בדם כשני עצמי חולה במחלה בריאות ובגרון והייתי חייב להגיד שאם הכול היה טוב לשמאל או לדיקטטור לפיד שאף אחד לא יכול להגיש את עצמו לבחירה עד ליום מותו כי אתה אדם מיוחד אני כותב רק בגללך אני דומע על מצבה של אחותי מה קורא לעיתונות בישראל כשזה טוב לשמאל הכול טוב שזה קשור לממשלה החדשה אז עכשו גנץ הוא הבעיה מה היה אני רואה בעניים מלחמת אחים ואני מתכוון מלחמה אמיתית עם דם מה שאנחנו לא רוצים יש דיי צרות ויותר י
    סגור
  • סגל מדברר את הליכוד
    בן עזר 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכן הוא עצמו פרשן פח בעל עמדה פוליטית ימנית.
    סגור
  • 4.
    סגל נגד שוקן
    רוני 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגל לאחרונה השתן עלה לו לראש הוא הקצין ימינה בפרשנותוומתנגד לדעות אחרות משלי באגריסביות מילולית
    סגור
  • 3.
    כולם בפוזיציה
    אפרים 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה חדש? נכון, לשוקן יש אגנדה! וככל שגנץ יכול היה להיות כלי שרת לאגנדה אז הוא "איתרג" אותו! מה חדש? מה יותר מהמקור של האיתרוג? [אברמוביץ על שרון] והאם הוא היחיד?והאמת, כששרון היה מאותרג מימין, ורק בהתנתקות תאום כולם התעוררו עם עומק החקירה, איפה היו קודם? כשמנדלבליט נבחר מבלפור כי חשבו שיטאטא את החקירות זה היה בסדר? [וניצןצשבמקורו מהציונות הדתית וחשבו עליו כנ"ל, ואולי לכן הם צריכים "להוכיח" את נאמנותם לפריץ] ואם נתניהו יבגוד ערכי הימין לא יקומו פיתאום כולם ויגידו שהוא מושחת וכו וכו [יהיה מצחיק לראות את כל השמאל מריע לו פיתאום] ואיפה היה הימין כשתפרו לרמון תיק? ואיפה הוא היה כדניאל פרידמן ניסה לעשות שם סדר? הכל פוזיציה, ההבדל בין הימין לשמאל, זה שהשמאל לא מתבייש לעשות "מהמקפצה"
    סגור
  • 2.
    שוקן משרת את האדונים בלבד
    רן 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    עמוס שוקן לא מחוייב לאיזון ויושרה הוא מחוייב רק לאדונים עם האג'נדה נגד נתניהו...
    סגור
  • 1.
    סגל עיתונאי החצר של ביבי
    דידי 05/2020/19
    הגב לתגובה זו
    11 10
    אדון עמית סגל הגיעו ימות המשיח התחלת להגן על גנץ השקרן שהונה את בוחריו וחבר לחבר שלך המושחת מבלפור שבשבוע הבא יתחיל משפטו עם שלושה כתבי אישום שוחד הפרת אמונים ומרמה.
    סגור
  • יש לך את זה ביותר ילדותי?? (ל"ת)
    אק 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ומה הקשר לעובדה ששוקן מתלכלך על גנץ סתם? (ל"ת)
    שמאלן בזוי שכמוך 05/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור