ויראלי

"מתחזה שזקוקה לאשפוז פסיכיאטרי": דנה רון מגיבה להסתה ברשת נגד נתניהו

אשת התקשורת מגיבה על טענות נתניהו להסתה לרצח בידי משתמשת עם שם זהה: "המתחזה מאיימת בתביעה על עיתונאים ומאשימה את נתניהו בכך שהוא עצמו שלח את אנשיו לכתוב דברי הסתה לרצח שלו"
אילן שניג |  2
בנימין נתניהו, דנה רון (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו, דנה רון)
סערת האיומים ברצח על נתניהו. לאחר שפרסמנו מוקדם יותר כי מי המשתמשת 'דנה 'רון' שאיימה לכאורה על חייו של נתניהו היא כנראה דמות פיקטיבית, יוצאת אשת התקשורת דנה רון בהצהרה "עכשיו מתחזה שמה תמונה שלי – זה משהו חולני הדבר הזה. היא זקוקה לאישפוז פסיכיאטרי". 

המתחזה לדנה רון, צילום מהטוויטר
נתניהו טען מוקדם יותר כי יש איומים על חייו ונתן בתור דוגמא צילום מסך מפייסבוק של משתמשת בשם 'דנה רון'  ואמרה כי "את ביבי צריך להזיז רק בכוח. דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש". אך בדיקה שערך יוסי דורפמן מעלה ספקות גדולות לגבי אותנטיות הפרופיל. דורפמן מביא שלל הוכחות לכך שמדובר באווטאר – דמות פיקטיבית שמשתמשים בה כדי לזייף את המציאות.
דנה רון האמיתית, אשת התקשורת ומשתתפת בהישרדות, טוענת לפגיעה בשמה הטוב: "זו עליית מדרגה בהתחזות אלי! יש מתחזה כמעט זהה שמשתמשת  בתמונה שלי והחמור מכל, המתחזה מאיים בתביעה על עיתונאים ומאשים את בינימין נתניהו בכך שהוא עצמו שלח את אנשיו לכתוב דברי הסתה לרצח שלו, רק בשביל לייצר באזז סביבו".
רון טוענת שזה היה עלול להגיע לאיומים על חייה אם היתה מהצד השמאלי של המפה הפוליטית: "מכיוון שאני מוצהרת כימין רך אני לא מקבלת איומים ברצח, אבל עדיין זה פוגע בשמי הטוב, אבל תאר לך והייתי בצד השמאלי של המפה?".
-את לא מתכוונת להגיש תלונה למשטרה?
"אני לא הולכת להגיש תלונה, לא יקרה איתה שום דבר, זה כמו לדבר ללאמפה"
תגובת פייסבוק ישראל: ״מבדיקה שערכו הצוותים הגלובליים שלנו בחו״ל עולה כי החשבון המדובר הינו חשבון פיקטיבי ועל כן הוא הוסר לאלתר מן הפלטפורמה. כמו כן התגובה עצמה מפרה את המדיניות שלנו סביב קריאה לאלימות ועל כן הוסרה גם היא יחד עם הפרופיל באמצעותו היא נכתב״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דנה רון
    הלוי סימי 07/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א. בכתבה לא הצביעו עלייך אלא על מתחזה שהשתמש/ה בשם דנה רון. ב. אינך דנה רון היחידה, בוודאי יש עוד כמה שעונות לשם הזה. כל טוב לך.
    סגור
  • 1.
    הפוך - היא לא מאשימה את נתניהו
    מלכה 07/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כרגע, צפיתי בה בטלוויזיה והיא אינה מאשימה את נתניהו.
    סגור