ויראלי

"העיתונאים שתומכים בקלמן ממחישים מהי צביעות"

אנשי תקשורת רבים הביעו דעתם על הטור הביקורתי של קלמן, בו יצא נגד אנשי תקשורת מהצד הימני של המפה הפוליטית. עמית סגל תמך במאמר ואף שיתף בטוויטר, חיים אתגר העביר ביקורת: "ממחישים מהי צביעות"

מערכת ice |  73
קלמן ליבסקינד שמעון ריקלין יעקב ברדוגו
"הטור של קלמן הוא מופת של מניפולטיביות": סערת טוויטר פרצה סביב קלמן שכתב מאמר ביקורתי על כתבים בעלי דעות ימניות וטען כי "צמחה לה באין מפריע גם ערוגה מסוכנת של גידולי פרא תקשורתיים. אנשים שברובם לא כתבו מעולם ידיעת חדשות, ולא אספו מעולם מידע, ולא חיטטו מעולם בארכיון מצהיב, ולא דיברו מעולם עם מקור, ולא הצליבו מעולם סיפור".
העיתונאי קלמן ליבסקינד, פרסם מאמר במעריב לפיו כל מה שהופך עיתונאים רבים מהימין לאנשי תקשורת הוא "תמיכה בליכוד או בנתניהו". קלמן טען כי זה "לא יכולה להיות הקריטריון היחיד שהופך אדם לעיתונאי", וציין את שמעון ריקלין, יעקב ברדוגו, יערה זרד, אלי צפורי וארז תדמור כעיתונאים לא ראויים בעיניו. לדבריו, הסיבה שפרצו בעולם התקשורת היא קרבה לנתניהו.
הפרשן המדיני של ערוץ 20, שמעון ריקלין, תפס נפח רב במאמר, קלמן כתב כי "מכיוון שהוא לא חבר כנסת, הוא "עיתונאי". ואם הוא לא נכנס לרשימה של נתניהו לכנסת, אז הוא מראיין את נתניהו או מפרשן אותו בתוכנית האקטואליה שלו. העיתונות כחלטורה".
הדעות על הטור של קלמן היו חלוקות, מצד אחד קיבל ביקורת רבה ומצד שני היו שתמכו בו וכתבו: "כל מילה בסלע".
שמעון ריקלין כתב כי "אני שמח הבוקר הזה על הטור של קלמן נגדי שבו כינה אותי גידול פרא ועוד ביטויי גנאי". בהמשך הסביר קלמן כי "הסיפור אינו העלבון של קלמן והקללות שלו". אחרי התגובה הבלתי ברורה כתב ריקלין: "אתן את תשובתי בהרחבה אחרי כיפור".
בהמשך ריקלין צייץ כי עזב את "קבוצת הווטסאפ של הפטריוטים. לי אין את יכולת הצביעות של קלמן לצחקק איתי בפרטי ולטנף עלי בפומבי". העיתונאי אף חסם את עמית סגל בטוויטר, זאת לאחר שהפרשן הפוליטי של ערוץ 12 פרסם חלק מהטור של קלמן בטוויטר. ריקלין שיתף כי "עמית מתקשר אלי כל יום כדי להתייעץ איתי. ואז מהדהד טינופים שקריים עלי".
 
שדרן גלי ישראל, ארז תדמור, שמוזכר אף הוא במאמר, צייץ בטוויטר: "הטור של קלמן הוא מופת של מניפולטיביות, ערבוב בין טענות שונות, הצגה חלקית ומגמתית של טענות של אנשים שונים".
מגיש הפטריוטים בערוץ 20, ינון מגל, העביר ביקורת על קלמן שלא התייחס לאנשי תקשורת שצמחו מהשמאל הפוליטי, מה לגבי דוברי הפרקליטות, דוברי כחול לבן, דוברי מרץ, שממלאים כבר עשרות שנים את האולפנים ושוטפים משם את המח. הם כן עיתונאים?". מגל סיים בעקיצה: "אבל יפה ששימחת את דרוקר".
 
המנחה חיים אתגר יצא נגד אנשי התקשורת שהביעו תמיכה בקלמן, "העיתונאים שכותבים ציוצי תמיכה בקלמן האמיץ והמשובח ממחישים מהי צביעות". אתגר הסביר כי "תמיכה בעיתונאי צריכה לבוא כשהוא נתון תחת מתקפה". ציוצי התמיכה בטור של קלמן נראו לאתגר שלא במקום.
 
כתב דה מרקר נתי טוקר תמך בטור של קלמן, "3 הערות על הטור החשוב, המדויק והאמיץ של קלמן". לדעת טוקר, היה צריך להזכיר ברשימת העיתונאים את אראל סג"ל, "גם שותפך סג"ל הוא מיני-ברדוגו שהידהד את שקרי ציפורי".
כתב המשטרה של הארץ, ג'וש בריינר, הביע תמיכה בקלמן, "קלמן ליבסקינד על שמעון ריקלין, ארז תדמור, ציפורי ו"חבורת הכלום".  מה עוד יש לומר? כל מילה בסלע. רוצו לקרוא אמת פשוטה מעיתונאי אמיתי (וענק)".
תגובות לכתבה(73):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    צביעות אצל הפטריוטים זב פשע יותר גדול מויתור על סיפוח
    Yy 10/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזו הצביעות הכי הכי בזויה של ריקלין וחבריו
    סגור
  • 69.
    אני רוצה להזכיר לחיים אתגר ולמותחי
    מרק 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הביקורת על ליבסקינד, שהסיבה העיקרית למאמר הייתה העלילה שהעלילו עליו אלה המתכונים "עיתונאים"בהם הואשם שהוא ועיתונאים אמיתיים (כגון חגי סגל) נפגשו עם מנדלבליט והפכו למכשירי מסרים שלו, סיפור שכולו שקר שעובדותיו לא נבדקו על ידי ריקלין ברדוגו וגם לא על ידי חיים אתגר, ולו בשאלה פשוטה ליבסקינד עצמו.וכעת, כשנתפסו בקלקלתם הם מוזלים דמעות תנין ואפילו גאון תקשורת כמו ינון מגל מתנסח מולו בהומור מטופש. אינני יכול לטעון נגד ברדוגו וריקלין, הם לא היו, אינם וגם לא יהיו עתונאים אבל חיים אתגר? הבטיחו לך גמול כלשהו? אינך מתביש?
    סגור
  • 68.
    קלמן מאכזב (ל"ת)
    אקרמן 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • למה מאכזב, אקרמן, כי הוא אומר אמת? (ל"ת)
    מרק 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 67.
    ארז
    . 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הבנתי איך השתרבב ארז תדמור.. הוא לא מחזיק מעצמו עיתונאי ואומר בגלוי שהוא גאה ביעוצו לנתניה. חוץ מזה יצא הרבה דברים טובים מהמחקרים והתחקירים שלו על הקרן החדה ועוד
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    ריקלין פטריוט??? בדיחה עצובה! (ל"ת)
    ממושי 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 65.
    תגובה
    טראק 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קלמן אתה מקבל חיזוקים מהתקשורת של השמאל, אך מחר או בעוד חודש אתה תקבל מהם סתירה מצלצלת כי הליקוק שלך לשמאל מביא בחילה. קלמן אתה חשוב לכתבי השמאל רק כשאתה תוקף את ראש הממשלה ועתונאי הימין, אין לשמאל צורך בך כי כמוך יש להם אלפים של צבועים. הכתבות שלך על ניגודי עניינים של שופטי העךיון לא מגיעות אפילו פעם אחת לתוכניתך בערוץ 11 והשאלה למה ? והתשובה היא כי באותו הרגע יזרקו אותו מהשמש.
    סגור
  • 64.
    קלמן הוא הרובנשטיין החדש עלה התאנה של השמאל רדיקל
    עודד 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 3
    קלמן מיצג את הצביעות וההתנשאות של הציונות הדתית שרוצה ריבונות ביוש אבל שיגישו לה את זה על מגש של כסף ! איפוא הם היו כשיצאנו להפגנות למען ביבי ? הם לא תרמו כלום אבל כשביבי נאלץ להקים ממשלה עם שמאל מרכז ובגלל זה לא היה לו את הכוח הפוליטי להעביר ריבונות אז הם התרעמו ! איך אומרים יוולה יופי אז קלמן הוא אחד כזה - הוא פשוט מאכזב !
    סגור
  • ממש לא שייך לנושא כתבתו של ליבסקינד
    מרק 10/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש והייתה לי הרבה מאוד ביקורת על אישיותו וכתיבתו של ליבסקינד, אבל הפעם? העלילו עליו לא-עיתונאים עלילת שקר מוחלטת ואני בהחלט בעד שיגיב נגדם בכל הכח, גם במכות מתחת לחגורה. כי, אותו מין של אתו אים שוטף לנו את המוח מדי יום וכעת, בזכות ליבסקינד, קיבלנו הוכחות לאי אמינותם.
    סגור
  • 63.
    מלה בסלע ושתיקה בתרי
    יואל 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מנצל את הבורות של ג'וש בריינר מהארץ, ששיבח את קלמן ליבסקינד ובין השאר כתב: "כל מלה בסלע"... יש לכך המשך: "... ושתיקה בתרי..." והמשמעות היא: שערך השתיקה גדול כפליים מערך הדיבור. או במילים אחרות: "סייג לחכמה שתיקה"..!. ככלל, מי שכותב בעתון, שאבי השותף בו, לפי הפרסםי במעריב, שורשים נאציים, כדאי שיחשוב פעמיים, לפני שהוא מטיף לאחרים על ערכים....
    סגור
  • 62.
    כתבים אמיתיים ולא פוליטיים
    אני 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מבין על פי הכתבה של הגאון קלמן שכתבי השמאל (שבדרך מפתיעה כולם תמכו בדברי השררה שלו) שכן כתבו מעולם ידיעת חדשות, וכן אספו מעולם מידע, וכן חיטטו מעולם בארכיון מצהיב, וכן דיברו מעולם עם מקור, וכן הצליבו מעולם סיפור ומשום מה תמיד אבל תמיד הגיעו לאותה מסקנה, הרי כל הכתבות שלהם ערוכות מלאות שנאה יוצרות שנאה ומפלגות את העם וחמור מזה שולחים את אנשיהם להפגין ולסכן את חייהם ולהאריך את משך הסגר רק כדי שיוכלו להאשים את המדינה בהתפשטות המחלה. בזכות אותם "כתבים מוערצים" הפסקתי לצפות בחדשות מאחר שהכתבות שלהם מגמתיות שקריות הם הרי שמחים שאנשים מתים בקורונה שיהיה להם דלק לכתבות שלהם דייי מאסתם תעשו לעולם טובה ותתפטרו
    סגור
  • 61.
    הרמה להנחתה
    דורון 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להערכתי זו הרמה להנחתה. מחר קלמן יכתוב כנ"ל על "רוב תומכיו" העכשוויים ואז תיגלה ערוותם.
    סגור
  • 60.
    קלמן צודק
    קלמן צודק 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קלמן צודק
    סגור
  • 59.
    ריקלין אולי פטריוט, אבל, גם אידיוט (ל"ת)
    משה 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    ינון
    רפי 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן לא תגיע לקרסוליים ינון
    סגור
  • 57.
    אכזבה
    אלה 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קלמן יקר, איבדת אותי . תתפלל טוב טוב ביום כיפור כי מה שעשית בעיני הוא גועל נפש. יכולת לכתוב בלי לציין שמות ולהשפיל את חבריך. אני במקומם לא הייתי סולחת לך לעולם. פשוט מאכזב. אבל תצום טוב. יום כיפור היום.
    סגור
  • 56.
    ברדוגו זה לא עיתונאי - זה עסקן פוליטקאי מלכך פנכה ושופר
    ארז 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ושופר של הקיסר ירום הודו
    סגור
  • 55.
    ליבסקינד אמר אמת. הם מקדמי תעמולה ולא
    שפל שלא היה כמותו 09/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לבסקינד אמר אמת. הם מקדמים את הנרטיב והתעמולה שלו ומייחצנים אותו..אלה לא עיתונאים תפקיד העיתונאי הוא מורכב וקשה, זהו תפקיד שדורש ממך את היכולת להיות אובייקטיבי ככל שאפשר... לבקר, לתחקר..לנבור בארכיונים, להצליב מידע, מה להם ולזה?! מדובר בתופעה שפורחת אצל רודנים עבריינים ופרנואידים ! הם צריכים את האספסוף הדוברים כביכול מטעם עצמם..
    סגור
  • 54.
    עמוק אל תוך יום הכיפורים....
    יו יו 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קלמן יכול להיות גאה. זו האמת. וחבל. הריקלינים וחבורת הכלום קיבלו ערוץ לידיים כדי לימין יהיה כלי ביטוי בלי טובות מאף אחד, והפכו אותו למדמנה עלובה ומחפירה. פרבדה אחד לאחד.
    סגור
  • 53.
    קלמן
    אזרח 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ריקלין ברדוגו ציפורי תדמור וכל היתר אם אתם עיתונאים. תראו תעודות. שהאמין שאתם לא לקקנים
    סגור
  • 52.
    קלמן
    מלי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד לקלמן. אמת בדבריו הוא ארץ ישראל היפה והאמיתית
    סגור
  • 51.
    ריקלין
    הייליש 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי קורא לריקלין טופז והבולדוג מגלי צהל -עיתונאים-? ממתי קשקשנים בגרוש שצורחים שווים להיקרא עיתונאים? סיתמו כבר את הפה המזוהם שלכם.
    סגור
  • 50.
    ברדוגו
    צרי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איזה איכס של בן אדם
    סגור
  • 49.
    בלי שמאל וימין
    מ.פ 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש עיתונאים הגונים וישרים , ויש זבלים . כל אחד אמור לגעת לאן הוא שייך .
    סגור
  • 48.
    הצעה מושחתת
    פוליצר 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעולם של שקרים,פייק ניוז אמת אלטרנטיבית ורעל שמתיזים עלינו חריוני בלפור הם מנסים לתאר פגישה מדומינת שבה נשלף רעיון שבדבר עיסקת טיעון או לחילופין מציעים מעט עיתונאי ימין שנתניהו ילךעל עיסקה שיפרוש מתפקידו תמורת ביטול האישומים נגדו. קפצו השופרות ברדוגו ריקלין מגל ציפורי וכנרת בראשי והחלו במחול שדים קריעת בשר והתזת רעל על ליבסקינד,סגל ונוביק והפכו אותם לבוגדים במחנה. ממש מחזה משעשע. בהפוך על הפוך נראה לי שיש כאן נסיון או ספין לבחון את מנדלביטה לקראת המשפט ההולך ומתקרב מצד חבורת הזבל מבלפור להגיע לאיזו עיסקה רקובה ולבטל את אישומים נגד נתניהו. לא יקום ולא יהיה מנדלבליט כך אני מקווה לא יאפשר לזה לקרות. המשטרה המליצה להעמיד לדין והיועץ המשפטי לממשלה אכן קבע שמדינת ישראל מאשימה את נתניהו בשלושה כתבי אישום קבלת שוחד מרמה והפרת אמונים והוא הגורם המוסמך לעשות זאת,ובית המשפט יפסוק זכאי או אשם ונחנו הציבור נרכין ראש ונקבל בהכנעה את שיפסוק כך צריך לנהוג במדינת חוק דמוקרטית
    סגור
  • הצעה מושחתת
    אריה חזן 10/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פוליצר, (כמה השם לא הולם אותך), מה שכבת נכון למדינה מתוקנת , אך האם יועץ משפטי ששיתף פעולה עםרמטכל מכהן בתכנון השמדת ראיות ומגן על עצמו בצןןי איסור פרסום כשחלק מהקלטות כבר שמענו והזדעזנו האם עוברת אצלך העובדה שהעבריין המושחת הנסחט הזה יהיה חתום על כתב אישום קל ולומר של ראש ממשלה ?????????????
    סגור
  • 47.
    אתה צודק. אבל ראה גם את מרציאנו יוצאת מתחומי הכלכלה ו
    עצמון 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומפרשנת - מביעה את דעתה - בכל תחומי העיתונות כשזה נוגע לנתניהו. הגדילה לעשות כשישבה השבוע באולפן והעבירה ביקורת - ברובה שקרית - על נאום נתניהו. בודאי מוטה. כרוך גם אותם קלמן. גמר חתימה טובה.
    סגור
  • 46.
    אין אף התייחסות עניינית אחת לעובדות
    אמנון לוי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שליבסקינד הציג.
    סגור
  • 45.
    זה הזמן אל תפספס
    א. ש. ח 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קלמן יש לך זמן לתקן היום אם אתה לא יודע יום כיפורים וזה הזמן לבקש סליחה החברה מהימין הם יסלחו לך בדוק
    סגור
  • 44.
    קלמן ליבסקינד טעה
    הפילוסוף 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאמרו של ליבסקינד הוא לא יותר מצביעות וחנפנות כלפי תקשורת המיינסטרים הצבועה והמוטה. הביקורת שלו כלפי עיתונאי הימין (שהם מיעוט בשדה התקשורת הישראלית המוטה, חד ממדית ופוליטית לטובת צד אחד במפה). המעשה שעשה במאמר זה הוא מעשה נבלה ועוול כלפי כבשת הרש הימנית בתקדורת הישראלית, המהווים משב רוח רענן באווירה תקשורת בולשביקית הסותמת בעיקר את קולות הימין תוך הצגת תמונה חד צדדית וחד ממדית.
    סגור
  • 43.
    בקיצור יש לכם הרבה סליחות לבקש...
    ד 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה עבודה עשיתם לכם ערב יום כיפור.הרבה יותר חשוב מכל כתבה עיתונאית אמיצה. זו העבודה האמיתית. גם כן איזו עבודה מצאתם לכם...
    סגור
  • 42.
    עמית סגל
    מאיר 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגשתי ש עמית סגל השאיר לי טעם מר לאחר כתבותיו של קלמן ליבסקינד • וחבל כי לא היה חד בתגובותיו • משהוא מה שנקרא פרווה לא כשר ולא טרף • כתיבה וחתימה טובה •
    סגור
  • 41.
    קלמן
    יוסי בן 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרשה הזו היא מיני ישראל המייצגת את הדנא היהודי מאז קורח ועדתו ונראה שגורלם רק במלחמה לפרסום
    סגור
  • 40.
    הכל אינטרס
    יעקב 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קלמן רוצה שידרוג בתקשורת השמאל,הכל פרנסה ואינטרס, קלמן לא ימני, קלמן דואג לפרנסתו משפחתו הכל צביעות.
    סגור
  • 39.
    קלמן ליבסקינד
    אי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן, השתבשת !!! אתה חצוף שאתה מחלק ציונים לעיתונאים. אתה נשמע כחנפן לשמאל. היכן הביקורת שלך על "עיתונאים" עם כתבות שיקריות ומי מכיר אותם בכלל. ליבסקינד, מי אתה שתיתן לנתניהו עצות אחיתופל ? נתניהו חייב להגיב ליוהמ"ש ועל האישום ההזוי והשיקרי שהומצא . ליבסקינד, בנט הוא סתם טווס שמנפח את נוצותיו וצועק לחלל הגן. לכאורהההנ כמובן. בתקוה שמדיניות בחירת התגובות תעביר אותי...
    סגור
  • 38.
    קלמן איבד את זה לגמרי
    ח. 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קלמן מזמן לא הוציא כתבה מעניינת ומה יכול למשוך יותר אש ורעש נעשה סיבוב על הימין והדתיים מבית ואני אצה גיבור של השמאל קלמן הלכת לאיבוד חבל
    סגור
  • 37.
    קלמן עיתונאי מיקצועי וישר ,כל הביקורת שלו צודקת לגמרי !
    עמי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא מעל כל האפסים הללו שהם לא יותר ממלקקי ישבנים ומחפסי ג'ובים עיתונאות רחוקה מהם מאד חבורת הכלום כמו שהוא כתב !!?
    סגור
  • 36.
    חיים אתגר? עיתונאי? חחחח (ל"ת)
    הלוחש למושחתים 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    אסופת אפסים סביב מנהיג נאשם בפלילים ומושחת (ל"ת)
    אריה 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    הצעה מושחתת
    ב. יעקב 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולם של ספינים ,שקרים אמת אלטרנטיבית מתפתח שיח מטורלל סביב כתבה של קלמן ליבבקינדעל יוזמה כביכול של היועץ המשפטי לממשלה להגיע להסדר
    סגור
  • 33.
    כל הכבוד לקלמן העיתונאי. זכינו
    עופר ישי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו צריכים לחזור לשפיות ולהיגיון ולימין האמיתי ולא האופורטוניסטי
    סגור
  • 32.
    חריץ בנעל
    אילן 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל ה"עיתונאים" הללו ביחד לא יכולים לנקות את החריץ בין העקב לסוליה בנעלו העיתונאית (כמטאפורה ריקלין)של מר ליבסקינד(ילד אהוב כמדומני).זו בכלל עובדה שלא תאמןהיא שחלק מהטיפוסים האלה עדיין מקבל שעות שידור ולא משנה אם הן נראות כמו שידור סטודנטים מהמוסך המשפחתי בנראות והן בתוכן בערוץ 20.גמר חתימה טובה
    סגור
  • 31.
    אם כבר מדברים על עיתונאי שמאל ועיתונאי ימין
    אניהיא 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משני הצדדים המכנה המשותף הוא תפירת תיקים? או שניתן פשוט לומר שהשמאל שואף יש תר לשמור על בתי המשפט ומכונות הצדק,והימין שואף יותר למשילות ללא בתי משפט?!?! לא אם כבר. זה שאיתונאי הוא ימני או שמאלי זה הדבר היחידי שלגיטימי פה.אנחנו לא בובות,גם עיתונאים לא,בעלי מחשבה,והיכולת להשתתף בדיון הציבורי שמורה איתם בתנאי שיהיו בעלי אורך רוח ולא ינסו בכוח להשליט את דעתם על אחרים.שנה טובה וגנר חתימה טובה
    סגור
  • 30.
    ריקלין הוא מאומרי אחטא ואשוב, ולכן ימתין עד
    יהודי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקלין, השפוט של נצניהו, מתכוון לתקוף את ליבסקינד, אבל הוא אומר שיעשה זאת לאחר יום הכיפורים, כאומר: אחטא ואשוב...
    סגור
  • 29.
    עכשיו אנחנו יודעים שחיים אתגר ימני הזוי...
    צופה 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד עכשיו ידענו רק שהוא הזוי.....
    סגור
  • 28.
    His master voice
    דודו אוהד ארסנל 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן עיתונאי למופת. מהסוג שהיו פעם ולצערנו הולכים ואוזלים.כשאני צופה בעיתונאי החצר ( ניתן להכיר אותם מיד בפלפולי עיניהם וציחצוחי לשונם שאינם מבטאים שום רעיון או אידיאה) אני מעביר מיד לתחנה אחרת
    סגור
  • 27.
    נפלת למלכודת
    מאיר 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאי טוב יודע גם לזהות מלכודת,, וכאן קלמן לצערי נפלת,,!!!! תכנית של עיתונאי חצר בשמאל בשיתוף היועמ"ש הכינו לך כיפה אדומה מהסרטים,, ואתה נפלת בה, זימנו אותך מכרו לך סיפור שכאילו מטיפים קצת לשמאל אבל בגדול היה מסר נסתר שאתה תקנה אותו בתמימות,,, וקנית, חבל,, אבל,, איזה מין מזל,,,,,,,, אני מאמין לריקלין,,לציפורים,, לכינרת,, לארז,, אבל לא לך
    סגור
  • 26.
    ארז תדמור הצהוע והאופורטוניסט
    היסטוריון 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב ספר שלם רב מכר. על איך זה שאנחנו תמיד מצביעים לימין, מעלים ראשי ממשלה מ'הימין' ואלו מבצעים מדיניות שמאל מובהק. מבגין דרך שרון ועד ביבי. אבל מרגע שביבי, השמאלן הצבוע והנכלולי קרב אותו אליו, הוא נהפף לשופרו של אותו ראש ממשלה שמאלן וצבוע. איכס.
    סגור
  • 25.
    להיות אהוד
    אליהו 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קלמן היקר כנראה הבנת את הנקודה. למדת מליברמן שרון אולמרט בוגי ייעלון ועוד שחצו קווים ותוקפים ומטנפים על הימין וביבי וליכוד מקבלים רגעי חסד מהתקשורת השמאלנית המתחסדת. תתבשם בזה כרגע כי לאחר שתעלו אנשי שמאל לשלטון ותנסה לבקר אותם נראה כמה אהוד תהיה אצלם.. ביום כיפור נסלח לך על השטות שעשית כי עבור חופן אהדה פעוטה מהתקשורת המיין סטרים מכרת את חברים שלך
    סגור
  • 24.
    צביעות
    א.ד 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג"וש אתה מופיע בריקלין ושות' וזו הדיעה שיש לך על ריקלין אז מדוע אתה מופיע בתוכנית שלו
    סגור
  • 23.
    תומכים?????
    צ ג 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איפוא היו כל התומכים בקלמן כשהוא פרסם תחקירים על מערכת המישפט??????
    סגור
  • 22.
    ציפורי צודק, בנט והקליקה שלו מענימסוקנים לימין. (ל"ת)
    צ ג 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    טול קורה מבין עיניך.
    אריק 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קלמן הוכיח עצמו כעיתונאי אמיץ, שאינו מהסס להביע את דעתו גם כשהיא מנוגדת לזרם ובעל יושרה הנאמנה רק לאמת שלו. עומדת לזכותו התייצבותו נגד העוול שנעשה לקצב כמו נחישותו, לאחרונה, לצאת נגד ניגודי העניינים של שופטי בג"ץ- מה שוודאי הכניס את שמו לרשימת המעקב אחרי רודפי "כנופית שלטון החוק" ודווקא זה מגביר את תמיהתי על ההצעה הסהרורית שהוא מציע לנתניהו-עיסקה ששילך לביתו תמורת ביטול משפטו, זו הצעה מגונהמכל בחינה: רשית זו עבודת אלילים בפניה המכוערות ביותר של הקרבת קורבן (תמים ורצוי בתולה או ילד) למולך כדי לעצורמגיפה או אסון אחר, לזרוק את יונה ללוע הארי, זהו משמעות הצעתך- לא כי נתניהו אשם- הוא, באי כוחו ו-2 מיליון אזרחים טוענים שתפרו לו האשמות שווא,לא עומדת לו זכות החפות, אפשר להתעלם מהחוק הברור שאין עליו להתפטר עד לפסיקה חלוטה נגדו ומשמעות הצעה זו הינה שפקיד (הכיר ככל שהיה) יוכל להטיל וטו על תוצאות הבחירות. קלמן אתה מתעלם מכך שהשלטון הינו של הריבון- לא של מערכת האכיפה, לא של היועמ"ש ולא של הבג"ץ. היהדות הביאה, בין השאר, לניתוץ עבודת האלילים כשהלכה נגד הזרם והנוג שהיה מקובל על כל העולם ללא מורא ותוך
    סגור
  • 20.
    התגובה של ינון מגל אומרת הכל (ל"ת)
    בר דעת 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שולה מעפולה
    שולה מעפולה. 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן חבל שגם שנפלת בפח.מהומת האלוהים שקורת תדעך.נתניהו ימשיךגם אם לא תתמוך בו.כרגע לא נראה מתאים ממנו.כשלונות הקורונה הפ כשלון העם.ראה מפגיני בלפור.
    סגור
  • 18.
    ריקלין ומגל ריקניים ופוחזים
    אני 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השם נגע בקלמן והביאו לדברי אמת זכים.
    סגור
  • 17.
    שימו לב
    ארז 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל התגובות נגד קלמן ליבסקינד לא היו עינייניות ולא על העובדות שהוא כתב. שימו לב, מי שהגן כל כך על הבית מימין ויצא עם ביקורת על מערכת המשפט זה קלמן ליבסקינד. קשה ל"עיתונאים" האלה לקבל שאחד משלנו מבקש לבקר חס ושלום את ביבי. חלאס כבר, תפעילו ראש, תענו לעניין. אם אתם לא מסכימים עם קלמן, זכותו של כל אחד לחשוב אחרת ממנו. אבל אל תמשיכו להיות "עבדים" להמשך קיומו הפוליטי של ביבי בכל מחיר. מה אין לכם הצדקה בלעדיו ?
    סגור
  • 16.
    שמעון ריקלין הוא קים קרדשיאן של הציונות הדתית (ל"ת)
    יוסי שמטוב 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    Balfur, we have a problem
    צדוק עמרני 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את קלמן ליבסקינד אי אפשר להאשים בשמאלנות. הוא עיתונאי מוערך - גם על ידי קולגות מהצד השני, מה שאי אפשר להגיד על הרשימה שמנה. איש מהם אינו עיתונאי. הם אפילו לא תומכי ימין. הם לא יותר ממהדהדי מסרים של משפחת נתניהו. מקווה לפחות בשבילם שהכסף הטוב מחפה במעט על החרפה המוסרית בהגנה על נאשם בפלילים.
    סגור
  • 14.
    חבל
    יהודי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן דואב ליבי עליך הלוחם הגדול והחוקר הדגול של מערכת המשפט מייעץ לרהמ"ש לפרוש תמורת חנינה מי לחש לך זאת אתה ההוכחה שישיבה בכאן 11 ובמעריב יש לה השפעה גמר חתימה טובה
    סגור
  • 13.
    שגיאה
    מיכאל 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן ל. עיתונאי ענק ! אמיץ ! משכנו ומעלה. הקריאה לנתניהו "התפטר!" שגיאה קשה. ממש בארזים נפלה שלהבת. לא צריך לתמוך בנתניהו באופן עיוור, או להיות "ביביסט" להבין שנתניהו כרגע סמל לשלטון הימין ! הרדיפה אחריו מטרתה להעביר השלטון מצד לצד בהליך מופרע ? חבל שאיש נהדר כמו קלמן נפל (כאן) בפח.
    סגור
  • 12.
    קלמן מחפש סידור עבודה אצל השמאל שם מרוחה החמאה
    גועל 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבין שאינני לא תהיה לו פרנסה, שהאופנה בברנז'ה לחבוט בכל מה שימני. הוא מוכר את נשמתו למען ליטוף של דרוקר ושאר מהנדסי התודעה.
    סגור
  • 11.
    הם רוצים להשתיק את הימין, חלפו ימי פמא"י (ל"ת)
    יוכי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הימין הפופוליסטי של bb מול הימין הממלכתי
    הימין מתפורר 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ריקלין שייך לימין הפופוליסטי שאותו מייצג bb שלפיו השלטון ומשאביו הם העיקר, מול הימין הממלכתי שחושב על טוהר המידות ועל ערכים כמו שלטון החוק לשמירה על כוחם של משרתי ציבור הנאמנים העם..ולא של המקורבים לצלחת
    סגור
  • 9.
    אמור לי מי חבירך
    אחמד אהו אל קטמאני 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואומר לך מי אתה קלמן אדם שפל בוגדני רפסן שמוכר את מחנהו בנזיד תמיכה של גוש בריינר השמאלן שמצביע עבר רשימתו של סמיר קונטאר
    סגור
  • 8.
    קלמן הנחש
    סימה מרציאנו 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בציונות הדתית יש תסמינים של כת השטן
    סגור
  • 7.
    מחפשים את הגרוש תחת הפנס.,.
    יצחק 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מי ומה "מאיים"על עיתונאי שפתאום "משנה טעמו"? פתאום קם אדם בבוקר ומתחיל "לחשוב אחרת"...
    סגור
  • 6.
    איך נותנים לעבריין מין במה
    זאב ערבה 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ינון מגל צריך לחזור לחור שממנו הגיח
    סגור
  • 5.
    תמרור עצור לפני פנייה שמאלה
    אפי 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההיסטוריה של הפוליטיקה מלאה באנשי ימין אשר מכרו את נשמתם לשטן, כאשר הנוסחה זהה ו אופיינית לכל אלה שמחפשים ליטוף,ו הם מקבלים אותו כעת מקומון "הארץ",ו אכשיו לחזור חזרה לא פשוט אבל להתפרנס חייבים,אז קדימה קלמן השמאל מחבק אותך כרגע.
    סגור
  • 4.
    קלמן צודק ואומר אמת
    צהוב בנשמה 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו אני מבין למה כול פעם שההיתי שומע את ריקלין או ברדוגו או ציפורי ההיתי מרגיש שהם מחרטטים ידיעות בלי בדיקה בלי הוכחה סתם יורים ולא יעזרו לך עיני העגל ריקלין זה לא משכנע
    סגור
  • 3.
    מאוכזב ממך קלמן
    ימני 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא רץ לראות את הכתבה שהצטרפה לטראש, מסוכן לשדר לצד שמאלנים כרוניים פה ושם. ראינו מה קרה ליגאל גואטה עם יחימוביץ' גורמת לו להנהן אחרי האמירות התמוהות שלה
    סגור
  • 2.
    מאוכזב ממך קלמן
    ימני 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני לא רץ לראות את הכתבה שהצטרפה לטראש, מסוכן לשדר לצד שמאלנים כרוניים פה ושם. ראינו מה קרה ליגאל גואטה עם יחימוביץ' גורמת לו להנהן אחרי האמירות התמוהות שלה
    סגור
  • 1.
    למה אתם מתווכחים ביניכם?
    יעל 09/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם פלורליזם. מדוע כתבים צולבים כתב ואז מתממים כשהוא עונה להם? קלמן אחד החשובים ו תחקירן אמיתי
    סגור