ויראלי

הקהילה הגאה התאכזבה מהרשימה המשותפת, בימין לא הופתעו: "אז מה זה שיא הצביעות?"

הח"כים הערבים הצביעו נגד חוק שאמור היה להטיב עם הלהט"ב, גל אוחובסקי ביקר ברכות: "תודה לאיימן עודה ואחמד טיבי וכל החברים מהמשותפת שהיה דחוף להם להכנס למליאה ולהרים יד", יבגני זרובינסקי לעג לפאדיחה של מרצ, וריקלין? לא חסך בביקורת
מערכת ice |  3
הקהילה הגאה נגד הרשימה המשותפת (צילום ויקיפדיה, pexels)
בקהילה הגאה כעסו מאוד היום (רביעי) בגלל ההצבעה בכנסת לגבי התאמת הטפסים הממשלתיים (פרטי הורים), שבעיקר נגעה לקהילת הלהט"ב ונועדה להטיב עימה, כאשר במוקד עמדו חברי הרשימה המשותפת שהצביעו נגד והביאו להפלת הצעת החוק.
גל אוחובסקי, אחת הדמויות הבולטות בקהילה, כתב בטוויטר שלו בביקורת רכה למדי: "באמת תודה לאיימן עודה ואחמד טיבי וכל החברים מהמשותפת שהיה דחוף להם להכנס למליאה ולהרים יד נגד טפסים עם הורה 1 ו-2. אוהבים אתכם". הפוסט שותף מספר פעמים, אבל התחושה הכללית היא שהביקורת לא הייתה נוקבת כלל, כאשר רוב המשתפין ליגלגו על התלונה.
 בין אלו ששיתפו נכתב בציוצים: "לתשומת ליבם של כל מעריצי ״השותפות״... אין הבדל בין מפלגות הימין למפלגות הערביות. שמרנות זאת שמרנות", "אם אי פעם שקלתי להצביע למשותפת הרי ש...", "החלום ושברו", "החברים של בוגי ויאיר", "אם נשים בצד לרגע את השאיפה לגרש מתנחלים, מה בכלל משותף ביניכם?".
שמעון ריקלין היה הרבה פחות עדין: "ההצבעה של הערבים. עם הימין. נגד טירלול הורה 1 הורה 2. היא רק המשך טבעי לברית בין ישראל למדינות ערב המתונות, בין בני אברהם המאמינים באלוקים, ובין אנשים שתומכים בחיה ותן לחיות. לעומת מיעוט שניסה לדרוס לרוב את השימוש במושג אבא ואמא. וימינה שלא יצאה נגד זה. מעוררת תהיות מה קורה לה".
 
עוד הוסיף: "אז מה זה שיא הצביעות? סמוטריץ' הוא הדמון הגדול של הלהט"ב והשמאל. מחרפים ומגדפים אותו. אבל נגד הרשימה המשותפת הם לא יגידו מילה. לא רק שלא יגידו. חלק מהם גם יצביע לה! לאלו שדיברו על הלהט"ב הרבה יותר גרוע מסמוטריץ'. והם מסבירים לך שהם לא כמו הימין שמצביע מרגש. הם שכלתניים.. פשוט מדהים".
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי דווקא התייחס לפאשלה של מרצ, כשכתב כי: "מרצ העלו את הציוץ הזה ואז סיפרו להם שבנט מאושפז וגם יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, לא הצביע והם מחקו. אממה? חברי הרשימה המשותפת למשל דווקא כן השתתפו והצביעו נגד אבל את זה הם שכחו לציין".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המרצע יצא מן השק
    גל 10/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקלין חשף סוף סוף מה חזונו למדינת ישראל - מדינה תואמת מדינות ערב במקום להידמות למערב הנאור והמתקדם.
    סגור
  • 2.
    הרשימה המשותפת
    רון 10/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין חברי קהילה שמצביעים להם, הזייה וטירוף הדעת. הייתם מצביעים לשס?
    סגור
  • 1.
    מי שמאמין שהערבים יעזרו לו - שיזדיין בתחת... (ל"ת)
    יובל 10/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור