ויראלי

"חלומו של כל עיתונאי הוא שתחקיריו יהפכו לחקירות משטרה". בן כספית עונה לינון מגל

בשיחה עם עמיתו להגשה ברדיו 103FM, טוען העיתונאי הוותיק כי הוא יודע בדיוק מהיכן יצאו החומרים של שיתוף הפעולה שלו עם המשטרה ומה מקור: "ההמתנה ליום אחרי השבעה של אבא שלי". "הפכו אותי לעד מדינה", קובל כספית
מערכת ice |  14
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
הרשת סערה אמש אחרי שנחשף כי העיתונאי בן כספית היה מקור של המשטרה בחקירותיה נגד נתניהו. כספית הותקף על ידיד עיתונאים מהימין, בעיקר על ידי שמעון ריקלין שהעלה נגדו טענות קשות על קשריו עם המשטרה.
הבוקר (שלישי) בשיחה עם חברו להגשת תכנית האקטואליה ברדיו 103FM, התייחס כספית לראשונה לטענות, וטען: "כל מה שעומד לנגד עיני זו חשיפת האמת... ביקשו ממני עזרה כמו בפרשת הרפז, כמו עם אהוד ברק. חלומו של כל עיתונאי הוא שתחקירים שלו יהפכו לחקירות משטרה".
 
להוכחת טענתו הביא כספית כדוגמא את תחקירו של העיתונאי יואב יצחק כנגד נשיא המדינה המנוח, עזר וייצמן. מגל עקץ: "אני שמח שיואב יצחק הפך לטאלנט המסייע שלך, לרוב אתה מחלחל כשאני מזכיר את שמו". 
כספית אף טען כי הוא יודע מי עומד מאחורי הפרסומים אודותיו: "אני יודע בדיוק מאיפה זה בא... ההמתנה בסבלנות רבה ליום אחרי השבע של אבא שלי... הופכים אותי לעד מדינה". הוא אף הוסיף כי לא היה בכוונתו להתייחס לפרשה, אך בחר להשיב, לפנים משורת הדין, לעמיתו: "כי זה אתה".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    הרכלן של העיירה
    שרה 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל עגנון דמותו של רכלן ומלון העיירה היתה דמות שלילית. היום כל העיתונאים מתחרים על התפקיד. אבל אם כבר כדאי להביא עובדות על : חיות, בן ארי, חנן מלצר, מנדלבליט והקלטות וכו' קצת אמת. קצ
    סגור
  • 12.
    כספית
    כספית 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית עבריין מורשע שנאלץ לשלם 50.000שח קנס לשרה נתניהו על שקרים ועלילות שווא ועכשיו מתבברר שהוא העיד במשטרה נגד נתניהו אבל מהר מאד הבינומשהוא משקר וניתנה הוראה להפסיק לקהל מימנו חומרים.הבחור כנראה שקרן כרוני.
    סגור
  • 11.
    חצוף
    יוגל 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו,סוף ,סוף יצא המרצע מן השק.הבן כספית הזה חי ,נושם ואוכל משנאתו לראש הממשלה ובני משפחתו.לכל אדם נורמלי יש גבולות ,גם חשנאה.אך לבן כספית אין גבולות,לא רק שאין גבולות יש באמתחתו תחנת רדיו שבאמצעותה הוא מפיץ את תורת השנאה שלו ולזה יקרה דיווח עיתונאי כי מדובר בראש הממשלה ובני משפחתו ואז,הכל מותר.
    סגור
  • 10.
    שטינקר
    צדוק 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שבן כספית שונא את ביבי ואובססיבי כלפיו. אז לא פלא שהוא שיתף פעולה עם המשטרה כדי לתפור תיקים לנתניהו . בקיצור שטינקר.
    סגור
  • 9.
    חלומו של עיתונאי זה עלה לנו מליארדים ואלפי מתים
    אחד העמך 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מיליארדים בסבבי בחירות ובשיתוק תקציב המדינה על אותו חלום של בן כזבית ? בעזות מצח עודו מרוצה מההישג האישי וכולו מדושן עונג . כמה מתי פחות היו אילו לא היתה שאשא ביטון בתפקידה וניתן היה להחיל מדיניות אחידה ולא מזגזגת?
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    בן כזבית .לא טעיתי.
    אכפתלי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כזבית ( כספית) הוא כזבן ושקרן ונקמן פתולוגי. בושה למועצת העיתונות ששותקת לעיתונאי כמוהו. מי ירצה לקנות עיתון? אה, בכל הקשור לנתניהו ,- הכל מותר. בבחירות הקרובות מן הסתם יהיה לנו ראש מנשלה אחר. על מה ולמה יכתבו העיתונאים הזבלנים? נתניהו יחסר להם. הם התפרנסו בכבוד ממנו. לכו לעזאזל! לא שאני תומכת בעיניים עצומות בשחיתות.ממש לא ולא. נתניהו לא פשע ותא גנב ולא לקח שוחד. תפרתם לו תיק,על זה אען ולא תהיה לעיתונאים ולפרקליטות ולמשטרה ולכל הגנסטרים,העולם התחתון מחילה וסליחה.כל אחד מכם יקבל,בשלב זה או אחר, את שכרו. תתביישו לכם.בפרט בן כזבית. לירוק לו בפרצוף.
    סגור
  • 7.
    בן כספית שוב משקר
    אלי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטענה היא שבן כספית רקח ידיעות, עשה מן עובדות ודיווח למשטרה כמקור חסוי , המשטרה כמובן פותחת בחקירה ואז, ורק אז בן כספית מדווח לתקשורת ממקור משטרתי על הנושא , כאשר הלכה למעשה , בן כספית הוא הוגה הידיעות. זאת איננה עיתונות, זאת צהבת מרושעת ומפלילה .
    סגור
  • 6.
    מלשין ושטינקר !
    אסף 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזכיר את היהודים שילשינו לנאצים על יהודים אחרים פשוט בושה !
    סגור
  • 5.
    חו
    שו 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן כספית אין לך משהו על המימד החמישי
    סגור
  • 4.
    זה נבלה וזה טריפה (ל"ת)
    די כבר 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    את החושף,אתם שמגבים את המושחת לא יותר טובים.זאת המדינה (ל"ת)
    שהפושע והמושחת מאשים 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    בן כספית צודק גם כשלמה שהוא אומר אין שחר.ככה זה. (ל"ת)
    דודו דוד 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 1.
    בן כספית, כל הכבוד. המושחתים והביביסטים בלחץ!
    קובי מלמד 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    20 8
    והאמת? לעיתים נדמה שזה די אותו דבר.
    סגור
  • צביעות
    דרומית 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה היה עיתונאי מהימין שהיה המשת"פ של המשטרה, היו טוחנים ומפמפמים במשך ימים בכל אמצעי התקשורת ובכל הכינויים "היפים" על החרפה. אבל מה לעשות השמאל "הנאור" מאמין שאין לו דבשת.
    סגור