ויראלי

טראמפ לא דיבר עם ביידן מאז הבחירות, אז מה היה כתוב במכתב האישי שהשאיר לו?

עם כניסתו לתפקיד החל ביידן בשורה של חתימה על צווים שביטלו הוראות קודמות של טראמפ כמו הפסקת המימון לבניית החומה בגבול עם מקסיקו וביטול מדיניות ההגירה הנוקשה ממדינות מוסלמיות, והתייחס ברמז למה שכתב לו טראמפ במכתב האישי
יהודה לוינגר |  2
טראמפ, ביידן (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, ג'ו ביידן, pixabay, freepik)
נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ השאיר אחריו אתמול (רביעי) מכתב אישי עבור הנשיא הנכנס, ג'ו ביידן, וזאת על רקע חילופי השלטון עם השבעת ביידן בטקס הרשמי בקפיטול. טראמפ שהאשים את ביידן בהונאת הבחירות לא דיבר עם יריבו מאז הבחירות ולמעשה אפילו לא הזכיר את שמו כשהודה בהפסד הרשמי של הבחירות.
בנוסף, בשונה מנשיאים קודמים, טראמפ לא לקח חלק בהשבעה של הנשיא הנכנס, ולפני הטקס המריא מהאזור בשימוש אחרון כנשיא במטוס של חיל האוויר של ארה"ב. לפני יציאתו, המשיך טראמפ מסורת של נשיאים קודמים שהשאירו מכתב אישי לבאים אחריהם.
לשאלת הכתבים, סירב ביידן להתייחס למכתב אך רק רמז כי טראמפ היה "מאוד נדיב" במכתבו, וכי תוכן המכתב הוא פרטי והוא לא ידון בתוכן עד שידבר לפני כן עם טראמפ עצמו.את הדברים אמר ביידן לאחר שחתם על מספר צווים מנהליים שהפכו למעשה הוראות קודמות של טראמפ כמו ביטול מגבלות ההגירה ממספר מדינות ערביות וחזרה להסכם האקלים, כמו גם הפסקת המימון לחומת הגבול מול מקסיקו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואיך זה קשור לאתר הזה?
    ערן 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו כאן בשביל לקרוא על עולם התקשורת, שיווק, מדיה, דיגיטל. הכתבה הזאת היא גיבוב של מילים שאמור להופיע במקרה הטוב ב-Ynet
    סגור
  • האתר הפך ממזמן למשחזר פוסטים של יאיר נתניהו והצל מהפייס
    פיטבול 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאתר על עולם התקשורת והמדיה, האתר הפך להיות מצטט פוסטים של ריקלין ומגל. כל פוסט שהם כותבים בפייסבוק ובטוויטר, משוחזר כאן באתר.
    סגור