ויראלי

"נו מה יהיה בוגי? כולה חיפוש בגוגל": יעלון צירף מתמודדת חדשה לתל"ם ושוב הסתבך

ראש המפלגה הוסיף את אמאל אבו אלקום הבדואית לרשימתו ובירך: "פעילה חברתית פורצת דרך בתחום קידום מעמד האישה בחברה הבדואית", אלא שעמית סגל מצא קטע וידאו מעניין וכתב: "ממשיך להצטיין בבחירות מועמדים. החדשה ברשימתו: בעד פוליגמיה"
כפיר אדר |  9
משה (בוגי) יעלון (צילום איתמר שאול)
אחרי הפארסה בצירוף עורך הדין איימן אבו ריא, בוגי יעלון חתום הערב (חמישי) על עוד מהלך מעט בעייתי, כאשר צירף לרשימה של מפלגת תל"ם בראשותו את אמאל אבו אלקום לקראת הבחירות לכנסת ה-24. אבל מדוע מדובר במהלך בעייתי? העיתונאים הצביעו על הכשל.
עמית סגל כתב: "יעלון ממשיך להצטיין בבחירת מועמדים. החדשה ברשימתו: בעד פוליגמיה", הציוץ של סגל הסעיר את הטוויטר ואחרי שגם יאיר נתניהו שיתף את הציוץ, ברוך קרא הוסיף: "נו מה יהיה בוגי? לא ביקשנו שתשכור את בלאק קיוב, כולה חיפוש בגוגל".
 
ינון מגל עקץ: "בוגי: היא תהיה אישה מס' 2 שלי", בר שם אור מהצינור גם לעג: "מפגינים נצפו צועקים סמוך לביתו של בוגי יעלון: גוגל! גוגל! גוגל!", עוקבים נוספים המשיכו לצחוק על המהלך: "הוא עושה זאת שוב", "בוגי המתנה שלא מפסיקה לתת".
יעלון עוד בירך קודם לכן: "תודה לאמאל על ההצטרפות למסע חיינו למען המדינה. כיף לצעוד במסע הזה לצידך. אמאל היא פעילה חברתית פורצת דרך בתחום קידום מעמד האישה בחברה הבדואית. היא שותפה לעשרות מיזמים חברתיים, ביניהם: ניהול עמותת נשים בדואיות, מדריכת נוער בסיכון ורכזת משימות קהילתיות. הערכים שאמאל מקדמת, מבטאים את הערכים שמפלגת תל"ם מאמינה בהם והיא תיקח חלק משמעותי במאבקנו ליצירת חברה מלוכדת ושוויונית יותר".
 
מתל״ם נמסר בתגובה לידיעה: "אמל אבו אלקום לא תומכת בפוליגמיה ולא מעודדת פוליגמיה. אמל אשה פורצת דרך אשר מובילה שינוי חברתי במשך שנים, בהעצמת נשים בדואיות במישורים חברתיים רחבים בתווך בו היא חיה ופועלת, בהתאם לתרבות ולמסורת של קהילתה. אמל זכתה לשבחים ולפרסים על פעילותה ואנו דוחים כל ניסיון להטיל דופי בה ובעשייתה החשובה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מה בדיוק הבעיה עם פוליגמיה ? (ל"ת)
    אאא 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    ביקורת בררנית
    מיכאל 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגל וחבריו תומכי הימין מעולם לא ביקרו את ביבי על זוהר,אמסלם,ביטן,אוחנה,גרב, מארק, ועוד רבים כמוהם בליכוד אשר הורידו את רמת השיח בכנסת ובציבור לדרגה של זנות רחוב. ההזניה שהם עושים יום יום לפוליטיקה לכנסת ולשיח הציבורי,נמוכה עשרות מונים מרמת הזנות במכוני ליווי. אז מה אתם נטפלים לכל מי שטרם פתח את פיו?????????
    סגור
  • 6.
    כסף
    מני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא על אנפראניל נכון?התקפי חרדה (פאניקה).התקפי כפייתית.
    סגור
  • 5.
    בוגי
    משהרון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוי בוגי גוגי אתה לא עובר את אחוז החסימה איש ממורמר שכמוך תחזור למשק אולי 2 פרות יצביעו עבורך וגם לא בטוח.
    סגור
  • 4.
    יש בדואים שלא תומכים בזה?
    גל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה לא אומר שהם בעד חקיקה, כפי שחלק מהימנים בכנסת טוענים שהם בעד להט"ב אבל לא מוכנים לחקיקה להשוואת זכויות, ובראשם הליכוד. גם החבר החדש של ביבי תומך בפוליגמיה.
    סגור
  • 3.
    בדיחה מהלכת
    יעלון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איך האיש הזה מונה לרמטכ"ל?? לא עורכים להם מבחני כשירות לפני המינוי? האיש חסר כל ידע לנהל אפילו את ועד הבית או חנות ירקות. פשוט לרחם עליו
    סגור
  • חיפשו בגוגל קצין לקידום
    אאא 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ו...השם הראשון ברשימה היה בוגי הסנילי (הוא סנילי מלידה).
    סגור
  • 2.
    שוב הארס מבעבע
    גאו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המועמדת מאמינה במסורת הבדואית הישנה אוי וואי, ואנחנו היהודים ובמיוחד שותפיו של נתניהו מאמינים בתורה הישנה (הנפלאה לדעתי) ובשמה מסרבים להשמע לממשלה ולראש הממשלה בו הם בוחרים. לא נראה לך עמית יותר הזוי?
    סגור
  • 1.
    עם כל הכבוד שיש לי ליעלון שהוא גיבור
    טל 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הוא פשוט לא מתאים לפוליטיקה וסתם מתבזה.
    סגור