ויראלי

עד כמה אילון מאסק עוצמתי? ארבע מילים בלבד שלו הקפיצו מנייה ביותר מ-6%

האיש העשיר בעולם ומנכ"ל טסלה צייץ: "דווקא אוהב את ETSY" ותוך שתי דקות המנייה טיפסה בערכה משמעותית. העוקבים יצאו מגדרם והבורסה האמריקאית? נתונה לחסדיו של איש עשיר מאוד
כפיר אדר |  2
אלון מאסק, מפעל טסלה (צילום ויקיפדיה, pexels)
עד כמה יכול להיות חזק כוחו של ציוץ קצר בטוויטר? אם מדובר בציוץ של משתמש מן השורה, אז כלל לא, אבל אם אתה אילון מאסק, האיש העשיר בעולם ומנכ"ל טסלה, אתה יכול לשנות סדרי עולם.
מאסק צייץ בקצרה: "דווקא אוהב את ETSY" ובתוך שתי דקות מהציוץ, המניה צברה שווי שוק של למעלה ממיליארד דולר, תוך שהיא עולה ביותר מ-6%. מי העוקבים שלו בטוויטר השתאו מהיכולת שלו לגרום לדבר שכזה.
 
לאחר שגם כתב כי: "קניתי צמר סרוג ביד ועוד פריט לכלב שלי", כתבו לו בין היתר העוקבים: "חחח האיש הזה הוא חכם מאוד", "רק תראו איך המנייה עלתה", "אתה פשוט קוסם, למה זה לא עובד לי גם?", "הוא בטח צוחק עכשיו כל כך חזק שהוא שולט בעולם באצבע אחת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כבר קרה עם 1000 אחוז
    מייקל 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשוואטסאפ פירסמו את מדיניות הפרטיות החדשה, הוא כתב "use signal" ומניה בשם $SGNL קפצה ב1000 אחוז... זה אפילו לא אותה חברה...
    סגור
  • 1.
    במילים אחרות: אדם מאוד משפיע - משפיע
    יוני 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    העולם לומד להאמין למאסק ולסמוך עליו. ואין בנמצא אדם יותר נחוץ ממנו בנקודת זמן זו בהיסטוריה האנושית. נתן ממש במו ידיו את הדחיפנ הכה נדרשת לשינוי כיוון ספינת דלקי המאובנים עליה רוכבת האנושות מעל למאה שנה, שיט שהיה מסתיים ברגע של קרחון-פוגש-טיטאניק, בין אם זה משיבוש מזג האוויר או התרוקנות המאגרים התת קרקעיים.
    סגור