ויראלי

ברוך קרא התנצל בפני אבישי בן חיים שהגיב: "מי קיבל יותר קולות ממה שאמרת, ש"ס או הליכוד"?

בעקבות העימות בין שני פרשני חדשות 13 בו האשים קרא את בן חיים בהפצת פייק ניוז, החלה הרשת לסעור. ביקורת רבה הופנתה כלפי קרא שהחליט להתנצל בפני בן חיים: אני מאוד אוהב את אבישי ומאוד מעריך אותו". אבישי הגיב בעקיצה: "מי קיבל יותר קולות ממה שעשה ברוכי הבוקר, ש"ס או הליכוד"?
אורן שטרנברג |  36
ברוך קרא, אבישי בן חיים (צילום פייסבוק/ברוך קרא, אבישי בן חיים)
לאחר העימות שאירע הבוקר (שני) בין פרשני חדשות 13, ברוך קרא ואבישי בן חיים, לפני זמן קצר נערכה "סולחה" בין השניים, בתוכניתו של אלמוג בוקר.
עם כניסתו לאולפן הביע הפרשן לענייני משפט של הערוץ, ברוך קרא, התנצלות על האופן שבו נאמרו דבריו אל עבר אבישי בן חיים: "היה מי שראה את השידור שלנו בבוקר, היה שידור סוער", אמר קרא.
 
"כרגיל היו ויכוחים בתוך האולפן והייתה נקודה שחשבתי שהייתה מאוד קשה בדברים שאבישי אמר. אני לא רוצה כרגע לחזור לוויכוח הזה. ברמה האישית והחברית שלי מול אבישי, אני רוצה לומר: אני מאוד אוהב את אבישי ומאוד מעריך אותו כפרשן לענייני חרדים. שום דבר ממה שנאמר שם הוא לא אישי. אם אבישי כחבר נפגע שם ממשהו שאמרתי אז הנה אני מתנצל".
בן חיים שנכח באולפן באותן רגעים, הגיב בחיוך להתנצלותו של קרא ואמר: "לא נפגעתי. תתבאס אבל קיבלתי המון תגובות של אנשים שאומרים 'מי קיבל יותר קולות ממה שעשה ברוכי הבוקר, ש"ס או הליכוד"?
מוקדם יותר היום, במהלך שידור משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו החל עימות בין שני הפרשנים כאשר בן חיים ביקר את אופן סיקור וקיומו של משפט ראש הממשלה, כמה שהוא רואה כניסיון של האליטות לפגוע בציבור. "מתן תמונות משפילות, איומות, באמת הצלחה אדירה של האליטה להביא את ראש ממשלת ישראל, להביא סמל לאומי - הכי מזוהה עם מדינת ישראל במאה ה-21, הפכו אותו ליעד מספר 1 של משטרת ישראל".  קרא הגיב בחריפות לדבריו ואמר: "לא נעים לי להגיד, אני משתדל להיות עדין: הדברים שאתה אומר עכשיו, זה לא דעה, זה שקר. חשוב להגיד את זה, מה שאתה אומר פה זה שקרים. זו לא דעה של פרשן טלוויזיה שיושב בפאנל, חשוב לי לומר כי אני יושב לידך. חשוב לומר, זה שקרים, אני פרשן משפטי. מה שאתה עושה פה באולפן של חדשות רשת 13 זה הפצת שקרים לציבור. למה זה שקר? כי אני כפרשן משפט, סיקרתי הרבה אירועים: חקירות שרון, משפט אולמרט. אני כפרשן משפט של רשת 13, אומר לך - אולמרט זה בדיוק כמו נתניהו".
דבריו של קרא כלפי בן חיים נתפסו על ידי רבים כהתנשאות בוטה כלפיו ומה שהוא מייצג. בשעות האחרונות החלה רשת הטוויטר להתמלא בציוצים רבים וסוערים, בין היתר גם של קולגות, שהביעו תמיכה או התנגדו לדברים של קרא.
חברם לערוץ 13, אמנון לוי הביע תמיכה לדבריו של קרא: "מאד אוהב ומאד מעריך את אבישי בן חיים ואפילו מסכים עם חלקים גדולים בתאוריה שלו אבל היום אני  עם ברוך קרא.  הפיכת משפט ביבי ללב תאוריית ישראל השנייה, היא חבלה בתאוריה עצמה. לא מגיע לישראל השנייה שנאשם ב 3 סעיפים קשים יודבק אליה".

העיתונאי החרדי אברהם גרינצייג אמר: "קשה לי להירגע מהזלזול הגועלי של ברוך קרא, מכתבלבי הפרקליטות, באבישי בן חיים - קולגה יקר ומוערך שאני מכיר כבר תריסר שנים. לא תמיד אני מסכים עם אבישי, אבל הוא תמיד איש צנוע ופתוח לדיון ולימוד. לעולם לא ישקר ותמיד כדאי ורצוי לשמוע את דעתו. סתימת פיות היא מפלטו של בריון חסר דעת
פרשן חדשות 12, עמית סגל תקף במרומז את קרא: "לא יודע מה יותר דוחה: ההתפארות העצמית כל 15 שניות 'אני פרשן משפטי', הגידופים כלפי קולגה או הפסיקה ההלכתית 'זו לא דעה, זה שקר'. ועוד מי מדבר, עזריאל קרליבך. אבישי אל תיקח ללב, הם לא לרמה שלך".
בתגובה לדבריו צייץ קרא: "זה כמובן תיאור מניפולטיבי, צפוי ומעוות של דבריי. התזכורת על כך שאני מכסה את מערכת המשפט נועדה להבהיר שבניגוד לדברים שנאמרו באולפן אין הבדל בין החקירות או המשפטים שנוהלו נגד נתניהו לאולמרט, שרון וברק. והערה קטנה: קבלת הגידופים ממך היא מחמאה גדולה עבורי"
תגובות לכתבה(36):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    ברוך קרא
    אחת ולתמיד 02/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הומו?
    סגור
  • 31.
    קרא, איש בזוי, יודע לדברר את הפרקליטות ותו לא (ל"ת)
    טל 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    בן חיים שקרן כמו אדונו שהוא משרת נאמנה
    מפקד מעשיהו 02/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להיות ביביסט בערוצים הנורמלים זה עלבון כלפי כל מי שיש לו טיפת שכל. בן חיים לך לערוץ 20 ושם תהיה כוכב. ברוח קרא ועיתונאים כמוהו הם סמל לשפיות שכבר אבדה בביביסטאן.
    סגור
  • 29.
    אבישי בן חיים צריך להפסיק לבלבל את הביצים
    אלון 02/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ישראל הרטשונה השניה או השביעית מי שחטא פשע ברמה כזאת צריך לקבל עונש ולעמוד לדין. אומנם מה שמכונה ישראל השניה מצביעים לביבוש אבל הוא הכי לא מצייג אותם או דואג להם אלא רק לעצמו או לחברים הטייקונים שלו.
    סגור
  • 28.
    להתנצל מול המסיט וגזען עם ערוך רגישי נחיתות, מוגזם ברוכ (ל"ת)
    אסף 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    אל תירא ברוך קרא. אתה צודק מאד
    דן 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בן חיים הוא שרלטן, גזען ומטומטמם שמטיף למלחמת אחים. הוא מסוכן בדיוק כמו מי שמטיף לא להתחסן
    סגור
  • 26.
    זו לא ממש התנצלות
    נמר 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרא לא חזר בו מטענתו שאב''ח שיקר. זו, בעצם, הטענה העיקרית. מזה הוא לא נסוג. הוא אמר שאב''ח בחור טוב... נו מילא: לא שותה זכוכית ולא אוכל נפט...
    סגור
  • 25.
    ברוך צריך להיתבייש
    גלית 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ברוך צריך להיתבייש ... גועל נפש של
    סגור
  • 24.
    ברוך קרע
    משה 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה אדם דוחה , השינאת חינם שאתה מפיץ ערב ערב פלס לשונך הרעה, יגרמו לך להישרף בגיהינום
    סגור
  • 23.
    יהירות על כלום
    רינה 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי צריך פרשן פוליטי. בדיחה שהוא מתגאה התפקיד ההזוי הזה. נמאסתם הפרשנים המשפטים הניחו לנו לשמוע את העובדות ולהחליט
    סגור
  • 22.
    קרא
    אבוש 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נקרא הזה הוא מתחנף הוא לא רוצה שבין חיים יכעס והוא לא סופר את.קרא כי רוב הכתבות הם לא אמת
    סגור
  • 21.
    ברוכי צודק.
    נאשמיהו למעשיהו 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אסטרטגיית ההפרד ומשול של הנאשם באמצעות העבד נרצע אבישי הגמוניה מחריבה את ישראל והחברה בישראל. שום שופר כמו סגל ואחרים לא יצליחו עם אפילו אלף מלים להוציא את שיח השנאה הרוע והשקרים של הנאשם.
    סגור
  • התנצלות ברוך קרא
    פטריוטית 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממד לא צודק. עלה לו השתן לראש. בבואה של דרוקר. לא מגינ לקרבוליים של דר' אבישי בן חיים.
    סגור
  • 20.
    פישר קטן (ל"ת)
    אריאל 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    בן חיים בלתי נסבל עם תאורית האליטות.
    ישראלה 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 9
    ברוכי קרא צודק.
    סגור
  • 18.
    אבישי בן חיים
    מומי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מסית מפלג מפיח חיים בשד העדתי שכבר מזמן כבה.רק כך שורדים עי ריסוק ופילוג בא להקיא ממנו
    סגור
  • 17.
    ישראל השניה
    סנדר 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חחחחח?? כלומר אשתי זה ישראל השניה והבן שלי נלחם בעצמו כי הוא חצי חצי ?! כמה נמוך ובכלל על מה קיבל דוקטור, אם ציפור תטיל לשלשת על ראש של בוזגלו האם היא תואשם בביזוי ישראל השניה ? מה קשר בין הנהנתן מיליקובסקי אשר מתחכך העשירי עולם לבין ישראל השניה ? ומה זה ישראל השניה ? אני נולדתי במעברה אבל אני אשכנזי עם דם כחול לאן אני שייך ? האם אבישי יקטלג אותי ? לאבא שלי היו 8 אחים ( 75% מהם הלכו בשואה) 8 אחים זה משפחה מרובת ילדים ואבא שלו היה מלמד בחדר כמו אנשי ש"ס אז לאיזה ישראל אני שייך ? מי שמרגיש נמוך הוא כנראה נמוך, אכלו לי שתו לי זה מקצוע ולא שום דבר אחר.
    סגור
  • 16.
    שוב ושוב בן חיים אבישי לא מבחין בין כמות לאיכות
    יוסף 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אביש, אתה שקוע בכמות המשריצנים המקצועיים, משריצנותם אומנותם בעידוד הקצבאות הביביסטיות המופלגות, הטבות, פטורים והנחות רק לחרדים, כפי שדרעי הגנב ניסה שוב לגנות מאות אלפי ש"ח לחלק שוחד לבוחריו. ישראל היום מייצג את הביביזם העברייני העלוב, ולכן הוא חינמון, לא שווה, חסר ערך, כתבות נמוכות של הזויים
    סגור
  • 15.
    לא ברור למה קרא התנצל. אמר אמת. אבישי פשוט שקרן
    אזרח כועס 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ומפיץ תעמולה! בושה שהוא בערוץ הזה בכלח
    סגור
  • 14.
    בן חיים
    גולדי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אבישי בן חיים מנסה להפוך את ביבי לקרבן ובכך הוא מסית, אבישי מסוכן
    סגור
  • 13.
    אבישי בן חיים הנכס ל13
    אין כמו אבישי ענייני 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אין כמו אבישי בן חיים חכם ואומר את מה שהעם חושב. תמיד שהוא מדבראני בשקיקה וצמאה לשמוע את דבריו.
    סגור
  • 12.
    עלוב נפש
    ששי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 4
    קרא הוא לא יותר מעבד נרצע של הפרקליטות!??
    סגור
  • 11.
    ברוכי צודק. בן חיים חש תמיד מקופח. (ל"ת)
    לקח 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 10.
    אב"ח איש מדהים!
    @ 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    11 6
    הלוואי עלי חברים כמו אבישי. איזה גבר. איש מדהים. אני אישית לא הייתי מקבל את התנצלותו של איש גס רוח. צר לי - ברוכי לא כוס התה שלי.
    סגור
  • 9.
    אב"ח איש מדהים!
    @ 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 5
    הלוואי עלי חברים כמו אבישי. איזה גבר. איש מדהים. אני אישית לא הייתי מקבל את התנצלותו של איש גס רוח. צר לי - ברוכי לא כוס התה שלי.
    סגור
  • קרא עלוב נפש
    אלי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    פשוט חרא
    סגור
  • 8.
    עימות בן חיים
    דליקו 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ברוכי בריון וההתנהגות שלו מגעילה בן אדם ניכר בכעסו ופה התגלה פרצופו החברי כלפי אבישי
    סגור
  • 7.
    עמית סגל פלצן קטן (ל"ת)
    צהוב בנשמה 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    קרא
    אמילי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ברוך קרא מה היה לך כ"כ דחוף להתנצל בפני בן ישי, שמאז שקיבל את הדוקטורט נהפך לקוקו. בהחלטצדקת מאוד בבקורת שלך עליו וחבל מאוד שהשתפנת וחזרת בך.
    סגור
  • 5.
    התרגלנו כבר לסתימת הפיות מהצד הנכון של המפה הפוליטית.
    ספי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    זה בדיוק מה שמדרבן את ההצבעה לצד השני. בכך אבישי צודק.
    סגור
  • 4.
    ברוך קרא
    משה 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא הכי לא ברוכי
    סגור
  • 3.
    קונספירטור קטן ועלוב
    גל 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תמשיך עם התיאוריה הרדודה שלך. כל פעם שהוא פותח את הפה, שומעים את אותו תקליט שבור בפעם המי יודע כמה. זו התגובה שלך להתנצלות (אני לא מבין למה הוא בכלל היה צריך להתנצל), באמת? לפתוח עוד חזית? הוכחת כמה קרא צודק. לא מבין למה מחזיקים את האדם הזה בתור פרשן לענייני חרדים. הוא עושה יותר עוול מתועלת לחברה החרדית ולמזרחים (שוב, מה הקשר בדיוק בין פרשן חרדים למזרחים ולתעמולת הליכוד?). היה עדיף שאמנון לוי, שבא כנראה עם יותר רקע וידע על החברה החרדית, שהיה מאייש את התפקיד הזה. הוא עשה גם לא מעט תחקירים על החברה החרדית.
    סגור
  • 2.
    השמאל כמו תמיד מסרב לראות את דבשתו.
    ממחזר ירוק 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    11 5
    ההתפרצות החייתית של ברוך קרא לעבר הקולגה המנומס אבישי בן חיים, פחות קשורה למחלקת הזאולוגיה, ויותר קשורה למחלקת ההיסטוריה - של מומרים חדלי אישים ששאפו להוכיח כי הם יותר קתולים מהאפיפיור.
    סגור
  • קרא הוא ימני. השנאה עיוורה אותך. (ל"ת)
    גל 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בדיחה! נותנים במה למפיץ תיאוריות קונספירציה מטורללות
    דין לוין 02/2021/08
    הגב לתגובה זו
    9 9
    לא יאמן. בחדשות 13 חיים בהזיה. לצד פרשן משפטי מעולה ומוערך, מושיבים בן אדם הזוי, מסית ומדיח המשפריץ שנאה ותיאוריות שקריות לכל עבר. מביש!!!
    סגור
  • אתה לא חייב לאהוב את זה ויתכן גם שאתה צודק בביקורת
    פרשן מכובד 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אבל פרשן מכובד לא מגיב כך!
    סגור