ויראלי

"אל תתרשם ממשטרת המחשבות. תמשיך לומר את האמת שלך!": נתניהו יוצא להגנת עיתונאי?

בצעד מפתיע, בחשבונו הרשמי של ראש הממשלה המונה 1.8 מיליון עוקבים, הופיע מסר מחזק לאבישי בן חיים שהיה השבוע בעין הסערה. ינון מגל טען: "מי מלך?", יריב אופנהיימר השיב לו: "אין גבול לציניות"
כפיר אדר |  23
בנימין נתניהו (צילום עמוס בן גרשום, לע״מ)
לא בכל יום עיתונאי זוכה לתמיכה פומבית מפוליטיקאי, בטח ובטח ראש ממשלה ובמיוחד בישראל כשמדובר בבנימין נתניהו שיחסיו עם התקשורת בלשון המעטה לא טובים. אבישי בן חיים, שעמד במרכזה של מתקפה מצד הקולגה ברוך קרא קיבל היום (רביעי) מסר מחזק מנתניהו.
בטוויטר האישי שלו, כתב ראש הממשלה נתניהו: "אבישי בן חיים, אל תתרשם ממשטרת המחשבות. תמיד תמשיך לומר את האמת שלך!", לצד הכתוב גם הוסיף אימוג'י של לב אדום.
 
גם בתכנית הרדיו של 103FM התייחסו לציוץ המדובר וינון מגל אמר על הציוץ של ראש הממשלה: "מי מלך? מי מלך של אמא?" יריב אופנהיימר השיב: "זה מרגש אותי. נציג ישראל השנייה, האיש הפשוט הזה, שעומד לדין על סיגרים ושמפניות - הפיצוחים של ישראל השנייה. אין גבול לציניות".
תגובות לכתבה(23):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מי שמדבר על משטרת המחשבות, הוא והרוטווילר
    הפך את היוצרות 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלו אמסלם, שניהם מנהלים את סתימת הפיות התקשורתית ביד רמה ובבריונות. מאיימים על מנהלי הערוצים וראשי העיתונות בשלילת תקציבים שהם כספי האזרחים מתנהגים כאילו שמדובר בכספם הפרטי. אין ולא היה ראש ממשלה מנוול שקרן ובריון כמוהו . הוא עבריין שחייב לעמוד לדין!
    סגור
  • 14.
    ביבי נתנייהו מעודד את אבישי בן חיים
    יוסל דאמבו 02/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מפיץ שנאה בכיר מעודד מפיץ שנאה זוטר. יא מחריב כל חלקה טובה, במקום להתפאר בשלום תמורת שלום עאלק עם הנסיכויות, תתפתר כדי שיהיה שלום בתוכינו. ואל תשכח, את הנגב הפקרת, והשאר בדרך
    סגור
  • 13.
    מלך ישראל... מי ???
    יקי 02/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השיח הציבורי ברשתות החברתיות אינו משקף את הלך הרוח הציבורי. שליחויו של נתניהו מצייצים בשמו וינון מגל מייצר כותרת. מעל 40 שנות שלטון עדיין מדברים על ישראל השניה. 40 שנה שלטון ליכוד ולא עשו דבר עם עלאק ישראל השנייה. דיי טלו קורה מבין עינכם מר ינון מגל ובן חיים נמאסתם אתם מלבים רק שנאה ופילוג...
    סגור
  • 12.
    גולם "משטרת המחשבות" שהקים הדיקטטור - קם על יוצרו
    יהודית 02/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בצביעות ובהתקרבנות ביבי מעז לצאת להגנת עיתונאי חצר, לאחר ששלח את עמית סגל לשכב על הגדר בשבילו. ביבי פחדן, נוכל, חסר מנהיגות -לך כבר הביתה. אפשר להבין ש ice הפך ל- וואלה! בתקופת שאול אלוביץ' . עכשיו נראה אתכם מפרסמים את זה "על פי שיקולי המערכת בבלפור "
    סגור
  • 11.
    נתניהו מעודד את אבישי בן חיים
    גליה נאור 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    התמונה של ראש הממשלה מדברת בעד עצמה. תמונה נוספת של ראש הממשלה באגרוף קמוץ. האגרוף הקמוץ הוא הסמל של ראש הממשלה. כך הוא נוהג באזרחי ישראל וכך הוא מתפקד במישור הפוליטי.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    אבישי
    גוזף 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קרא צדק בכל מילה אל תסחף מר אבישי מנדלבליט עשה הרבה הנחות וחבל חהכפישו הוא והפרקליטות .ישראל מדינת חוק ואני גאה בה
    סגור
  • 9.
    אבישי (ל"ת)
    גוזף 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    ביבי מחובר ,נולד וחי באליטה ובז לישראל השניה .
    לורה 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    רחביה , ארהב , קיסריה ממש ישראל השניה .
    סגור
  • אז מה??
    כוכי 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם את בגין ישראל השניה אהבה...בגלל הקשר והכבוד ליהדות.
    סגור
  • נא לא לא להשוות את בגין לעבריין
    יהודים רחמנות... 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מטנף את זכרון בגין...אולי אתה נבער מידי בכדי לדעת שהעבריין הנאשם שנא ושונא את את בגין! איפה בגין הישר והעניו ואיפה העבריין שרלטן שקרן ונוכל...הצחקת אותנו..בגין היה יהודי מאמין אך גם ליברל ועל אף ההיבט היהודי שכולנו אהבנו בו ליברל ותמך בבית המשפט. הוא היה איש הגון צנוע וישר ושמר על אחדות ישראל...הנאשם הוא עבריין שכבר מהמערכה הראשונה יש על מצחו אות קיין עם אקדח מעשן... הוא הסית וליבה את הייצרים עד לרצח.. יצר שינאה בתוך העם וחירב את הכלכלה. כן מה ששמעת. חירב את הכלכלה! מכר את אזרחי ישראל לתאגידים הגדולים והעושקים...אתה טיפש בור ונבער מידיי בכדי להבין מה העבריין הזה עשה ולאיזה ההשלכות גרם. מדיניותו אוהבת עשירים וחזקים ובזה לאזרח הקטן, כל הרטוריקה וההסתה שלו נועדה רק לדבר אחד, ליצור הפרד ומשול והפיכת מדינת ישראל למדינתם של בעלי הון...למה אנחנו משלמים על קילו עגבניות 10 ש"ח ויותר?! כי ה"מלך" שלך השרלטן החליש את החקלאים ואת החקלאות ונתן תיעדוף לרשתות הגדולות לענקיות המזון. הוא אוהב אוליגרכים ושונא את האזרח הקטן...אבל אתה טיפש, חסר מודעות ושטוף מוח מכדי שאסביר לך מה קורה מתחת לאף שלך..
    סגור
  • 7.
    שחור
    יורם 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה לא מובן השמאל שהיא תמיד היד החלשה לא יודעת לעשות דברים כמו יד ימין החזקה עם יד שמאל לפי ההלכה מנקים את הת... אחרי השרותים במתותה מכם על כן השמאל שהוא ברוך קרא שאם לא רביב דרוקר שאומר לו מה לומר הוא היה יכול להיות סולית נעליים של רביב הקיצור מה שיש לנתניהו בישבן לא יהיה להם בראש בעוד 100 שנה בבקשה
    סגור
  • אם זה הסגנון שלך ואתה מחזיק מעבריין...
    אתה מריע לדיקטטור 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתה מאדיר אדם עם סטנדרטים של פושע וקורא לזה שכל ותבונה אם כך אז יש פער גדול בהבנתם של הביביסטים לגבי ההבדל בין מה זה חכם לעומת מה זה פושע.. ונפתח פער בין חובבי העבריינים לאנשים שדורשים מנהיגות נקיית כפיים ושלטון נקי מכל רבב..אבל בחיר ליבך הוא לא אדם שמתנהל בדרך נורמטיבית אלא בדרכו של קרימינל, שלא מכבד חוקים הוא אדם חסר גבולות וחסר עכבות. בסוף הוא יתן את הדין...אז מה חכם בזה?! האם היית רוצה שמדינת ישראל תקדם שלטון שיש לו מנדט לפשע? שהוא לא מוסרי? שלטון חסר מעצורים, אז זה סיפור שמתחיל בנקודה אחת ומידרדר לשפל. היית רוצה שהיה מותר לשלטון להלאים את רכוש האזרחים?! כי אם תבחר בו זה מה שיקרה לכולנו...העבריין הזה חסר מעצורים ויריץ שורה של חוקים פרסונליים שמתאימים לו, ויצטרך לשחד את שריו ואת הקרובים לצלחתו...מאיפה יקח את ההון כדי לרצות את חבריו העבריינים שהוא חלק איתם את השלטון?! כך פועלות דיקטטורות ואח"כ אין שום כוח שיכול להזיז אותן מילימטר.. למייטב ידיעתי זה תמיד פועל נגד אזרחי המדינה ללא כל הבדל בין צבע וגזע... הפסיכופת לא רואה אף אחד ממטר, לא אותך ולא אותי, ולא סופר אותנו רק כשיש בחירות!
    סגור
  • 6.
    הוא לא יכול
    עדי 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הוא לא יכול לאמר את האמת שלו כי אין לו כזאת, כמו הפטרון השקרן שלו
    סגור
  • 5.
    כשל
    רן 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    האמת הכואבת היא: נתניהו כשל בניהול משבר הקורונה והתוצאה כואבת מאוד.חורבן כלכלי
    סגור
  • 4.
    היה ברור שהכותרת מגמתית, וברור שיתמוך בתועמלן
    גל 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מהנדס תודעה מטעם בלפור, בכסות של עיתונאי, ועל הדרך כמובן יסית נגד התקשורת, זו שלא מכבדת דעות אחר, זו שלא מכניסה דעות אחרות, וזו שמצנזרת את הימין. אופס, כנראה שלא, אם האדם הזה מופיע מידי יום בפיים טיים ומפיץ קונספירציות שתואמות את ישראל של שנות ה-50. פוליטיקאי הימין חיים על תחושות קיפוח שלא קיים.
    סגור
  • 3.
    פחחחח עיתונאי עאלק (ל"ת)
    אבישי בן מתים 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 2.
    מפרכסים זה את זה
    אלימלך 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    באיזה מדינה דמוקרטית נורמלית ראש הממשלה משבח עיתונאי, שמצדו מפאר ומקלס אותו שוב ושוב? מסע הליקוקים ההדדי הזה מעורר בחילה וגועל נפש. במקום למלא את תפקיד העיתונאי ולמתוח ביקורת על תפקוד רשויות השלטון, כפי שמצפה ממנו הציבור, משתחווה אבישי אפיים ארצה למלך העירום שלו. חדשות 13 חייבות להיפטר מהליצן הלקקן שגורם לצופים לעבור ערוץ.
    סגור
  • 1.
    בנוהל הרגיל של ביבי: תחזוקת שופרות
    ארז מנור 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    26 9
    מצפה גם לציוצי תמיכה לעמית סגל ואיילה חסון. הם עושים יופי של עבודה שמשרתת אותו מעולה במדיה. חשוב לזרוק להם איזו עצם.
    סגור
  • ככה זה , אין במשטרת המחשבות מקום למחשבה אחרת
    היום היה טוב גם מחר 02/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבת אחרת? יש לך דעה משלך, מה פתאום אתה שופר. משהו אמר דמוקרטיה חופש ליברליות, ככה זה הם יחליטו לך מי פושע. גועל נמאסתם
    סגור
  • דיקטטור עבריין סמל לדמוקרטיה? רחמיי עליך
    מסכן שטוף מוח 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנת כלום!
    סגור
  • אכן, עברתי ערוץ
    מייקל 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    צודק ב100 אחוז גם איילה חסון המקושרת לעטיני השלטון (הזוג החזק) חפה מכל אוביקטיביות למזלי לחיצה קלה על כפתור בשלט מעיפה אותי מערוצי החנפנית לערוץ יותר נורמלי
    סגור
  • סגל וחסון הם יהלום נוצץ בתוך מדמנה.
    דגן 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אבל אתה בטח רוצה להטיס גם אותם כדי לשמר את ההגמוניה.
    סגור
  • הגמוניה...עוד בדיה מבית היוצר בלפור
    אחד שאין בו אמון ! 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העבריין הוא גם תסריטאי במאי ומפיק.. שתי הדרמות ההוליוודיות האחרונות שסיפק לנו, האחת של נעמה יששכר (בת משפחתו של הנהג של ביבי) השניה, בחורה עלומה חסרת פנים וחסרת זהות מככבות באירוע מגלומני נרקיסיסטי של המושיע האלמותי בדרגת אל... שני הסיפורים עם אותם מאפיינים הם פיקציה שנבנתה ע"י שני אנשים האחד שקרן פתולוגי כותב תסריטים מבלפור השני מהקרמלין, איש ביצוע מעולה עבריין,.רוצח קר מזג. אדם מסוכן שרודף ומחסל את יריביו גם במדינות אחרות וידו הארוכה מגיעה לכל מקום.. הנאשם העבריין והפסיכופת של ישראל מקיף את עצמו בטיפוסים מסוגו הן מבית והן בעולם מה זה אם לא ארגון פשע בינלאומי? עד עכשיו היה גם טראמפ. זה היה משולש אהבים חוצה יבשות...
    סגור