ויראלי

"תועבה": הסרטון של עוצמה יהודית עם היטלר הסעיר את הרשת

מועמדת העבודה לכנסת עם תמונה של היטלר ולידו לב, ובדיחות על השואה, הסרטון של עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר עורר סערה ברשת, עד שבצלאל סמוטריץ' הוציא הודעת גינוי חריפה. בנט: "סרטון מכפיש בו הכנסת אותי כחבר בממשלה של תומכי מחבלים"
מערכת ice |  2
עוצמה (צילום מסך)
קמפיין הבחירות של עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר, שחרר אתמול בערב (מוצ"ש) סרטון בו לכאורה נראית קבוצת הוואטסאפ של ממשלתו של לפיד, כאשר חברת הכנסת היבה יזבק מעלה תמונה של סמיר קונטאר עם לב, ומועמדת העבודה אבתיסאם מראענה עם בדיחת שואה ותמונה של היטלר עם לב לצידו.
יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', התנער מהסרטון וכתב שלא נעשה על דעתו: "הסרטון שהופץ הערב בלא ידיעתנו הוא חמור מאוד. בתור דור שלישי לניצולים, השואה היא מחוץ לתחום. נקודה. יש לנו ויכוח נוקב עם בנט שמסרב להתחייב לממשלת ימין וחותר להקמת ממשלה עם לפיד ומיכאלי אבל את הויכוח הזה צריך לנהל בגבולות גזרה ברורים. שימוש בהיטלר והשואה הוא מחוץ לגבול השיח. נקודה".
ח"כ יאיר לפיד תקף בחריפות את הסרטון: "אין גבול לתועבה של בן גביר וסמוטריץ׳. גטו, שואה, היטלר, סמיר קונטר, הכל מותר בשם הגזענות והקיצוניות. בושה ובושה גם לנתניהו שעושה הכל כדי להכניס את הקיצונים האלה לכנסת ישראל".
גם נפתלי בנט ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את יריביו מהציונות הדתית: "בצלאל, הגיע הזמן להגיד די. ראיתי שהעלתם במוצ"ש סרטון מכפיש בו הכנסתם אותי כחבר בממשלה של תומכי מחבלים, הצגתם אותי בממשלה שבה יבטלו את יום העצמאות ויעשו יום הנכבה. יאשרו יום הוקרה לחמאס והגדלתם לשים תמונה של היטלר. יש גבול, שתקתי עד עכשיו על כל המתקפות כי לא רציתי לריב איתך אבל הערב עברתם גבול".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוגזם ואני עוד החזקתי מסמוטריץ כשהיה שר התחבורה.
    הלוחש לתגובות 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגבי בן גביר, לא יודע נראה לי הרבה פקה, פקה ולא יכול לעמוד מאחורי המילים הגבוהות שמשחרר.
    סגור
  • 1.
    פוחדים מהאמת
    אילן 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צריך לומר את האמת ומי שנפגע כביכול למרות האמת שיפגע.
    סגור