ויראלי

שרון עידן נגד אורי משגב "עוסק בחרטוטים, קיבל כאפה מצלצלת"

תחקיר ועדת החריגים שעורר סערה רבה ממשיך להעסיק את העיתונאים משני צידי המתרס. אורי משגב כתב בטוויטר "עייפתי מזה מעט, פורש בשיא" בעקבות כך כתב עליו שרון עידן "אורי משגב לא פורש בשיא, הוא חסר אונים"
מערכת ice |  4
שרון עידן אילן לוקאץ ואורי משגב (צילום משה שי פלאש 90 צילום מסך כאן 11)
מאז תחקיר "ועדת החריגים" של חדשות 12 ממשיכים חילופי ציוצים בין אורי משגב, עיתונאי "הארץ" שתמך בתחקיר ואף חיזק את מסקנותיו בכתבה משלו, ובין שרון עידן – כתב "כאן" שמאז פירסום התחקיר יוצא נגדו ומנסה לסתור ולהפריך את מסקנותיו. 
אתמול בערב (רביעי) צייץ משגב: "מתוך 17 ציוצים אחרונים של שרון עידן, 14 היו עלי ועל לוקאץ', 1 על היומולדת של הבן החמוד שלו (עשיתי לב), 1 על יחס לאשה במצוקה בנתב"ג, 1 הצדעה לממשלה על "פתיחת השמיים". גילוי נאות: מעולם לא שמעתי עליו לפני זה, ולא באשמתו: אני צורך את המידע שלי מקריאה ולא מרדיו/טלוויזיה".
עוד צייץ משגב וכתב "האמת שעייפתי מזה מעט ולכן אני פורש בשיא. אני גם לא רוצה להיגרר לרמה הזאת ואין לי זמן לזה. שרון מוזמן להמשיך אם זה עושה לו טוב לקבל לייקים וריטוויטים מסמוטריץ' וריקלין וסג"ל, או הזמנות להופיע בפטריוטים. אני אמשיך לעשות את העבודה שלי איפה ואיך שאראה לנכון. טיסה נעימה"
עידן צייץ את דבריו מחדש בעמוד הטוויטר שלו והוסיף: "אורי משגב לא פורש בשיא. הוא חסר אונים. הוא התרגל לעדת מעריצים מזמרת, לא משנה מה. האיש שעוסק בתחושות וחירטוטים, קיבל כאפה מצלצלת שפגעה באמינותו - שנים קדימה. ואם מהיום על כל שטות או תחושה שיכתוב, וברוך השם הוא כותב, יאמר מישהו - רגע, אבל זה ההוא שטעה בערך בכל דבר - דייני."
כזכור, שבוע שעבר פורסם בחדשות סוף השבוע של חדשות 12 תחקיר "ועדת החריגים". בתחקיר נטען כי ועדת החריגים העוסקת במתן אישורי כניסה לארץ חרף סגירת הגבולות האוויריים והיבשתיים מתעדפת מתן אישורי כניסה דווקא לחרדים. אורי משגב חיזק את מסקנות התחקיר וכתב על כך גם ב"הארץ" ומנגד, עיתונאים וביניהם שרון עידן טענו להכפשה ורדיפה של המגזר החרדי בתחקיר זה. עוד נזכיר כי בעקבות התחקיר בוטלה ועדת החריגים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סמרטוט לאסלה
    משגב 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם פרצוף ואנשים כמו משגב מנקים אסלות בכלא
    סגור
  • 2.
    מקבץ קומוניסטים נלעג בעוד "כתבת עומק"
    רז 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על איך לוקחים סקטור (כמה מפתיע, זה החרדים) וקורעים לו את הצורה.
    סגור
  • 1.
    ורק חדשות 12 ממשיכים בבלוף בלי להתבלבל מעובדות (ל"ת)
    הפייק של 12 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • מפלגת רמת החייל מאבדת כוח. זה קורה לאט וביסודיות.
    כהנמן 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור