ויראלי

הסרטון והסערה: בישראל היום הודו שהשר אוחנה לא ירה על 'גוש המרכז'

השר לביטחון פנים התארח בפאנל "יום יום ח"כ" של ישראל היום וצולם במטווח, בזמן שאוחנה ירה הוא שאל "לאן לירות למרכז?". לצילום הוספה גרפיקה שבה כתוב: "גוש המרכז" והדבר עורר ביקורות. אוחנה: "דבר נורא שנעשה בעריכה". בעיתון התנצלו

אביחי דלאל |  4
אמיר אוחנה (צילום דוד כהן פלאש 90)
השר לביטחון פנים ומועמד הליכוד לכנסת התארח בסרטון של אתר "ישראל היום" בפינת "יום יום ח"כ" בה מוריה קור מארחת מדי יום פוליטיקאים לקראת הבחירות במיני ישראל. במהלך הסרטון, אוחנה צולם במטווח כשהוא יורה ובגרפיקה שנוספה לסרטון על המיקום שהוא ירה היה רשום "גוש המרכז". הדבר עורר ביקורות ברחבי הרשת ואוחנה דאג להתנקות מהדבר.
כאמור, אתמול בבוקר אוחנה העלה לרשת את הסרטון וכתב: "הלוואי שהייתם יכולים לראות את כל מה שנותר על רצפת העריכה... אבל גם מה שנשאר מגניב. מוזמנות ומוזמנים לצפות בשיחה קצת אחרת שערכה עמי מוריה קור במיני ישראל עבור ישראל היום".
לאחר מכן, אוחנה קיבל ביקורות רבות על הסרטון והגיב: "נעשה כאן דבר נורא בעריכה : במציאות: אני יורה לעבר דמויות של מחבלים חמושים, ושואל אם לירות לעבר המרכז (מרכז מסה). בעריכה: הוסיפו על המסך 'גוש מרכז' דבר שלא הופיע במציאות, מה שעלול לתת פרשנות שכמובן מנותקת מהמציאות. את יריבינו הפוליטיים ננצח בקלפי - איננו אויבים, אנחנו בני עם אחד".
למרות שאוחנה הכחיש את הדברים, הוא המשיך לספוג ביקורות. כתב דמוקרTV, ישראל פריי הגיב לשר: "כזה תירוץ יצירתי טרם שמענו". לאחר מכן, ביקש מקור שכאמור ערכה איתו את הריאיון לשפוך אור. 
מ"ישראל היום" נמסרה הבהרה: "בסרטון שהועלה אתמול לפלטפורמות הדיגיטליות של ״ישראל היום״ התארח השר אמיר אוחנה בראיון הומוריסטי כחלק מסדרת הראיונות ״יום יום ח״כ״ במיני ישראל. במהלך הביקור, התנסה השר בירי לעבר מטרות וירטואליות. כחלק מעריכת הסרטון הוספה גרפיקה הומוריסטית בטעם רע, שהראתה כביכול שהשר כיוון לעבר ״גוש המרכז״. אנו מבהירים כי לא הייתה כל כוונה לתת פרשנות שמשתמעת כאלימות, ומתנצלים אם מישהו נפגע מכך. הקטע המדובר הוסר מהסרטון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ולמה הוא הגיע למטווח?
    גל 03/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה היה צריך לשאול אם לכוון למרכז מסה? זה ידוע לכל חייל, שבמטווח מכוונים למרכז.
    סגור
  • 3.
    ישראל איום (ל"ת)
    אזרח 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 2.
    מטורף לגמרי
    יובל 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    השר האחראי על המשטרה מרסס את המחנה הפוליטי המנוגד לשלו, פשוט מטורף. אין לי מילים. לאן הגענו?
    סגור
  • 1.
    ככה זה כשאין הבדל בין ישראל היום לקמפיין הליכוד
    עידו לב 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    11 1
    "מתבלבלים"....
    סגור