ויראלי

יאיר גולן לא ממהר להכתיר את בנט, בימין לעגו: "השמאל הקשה עושה קציצות ממנו"

ראש מפלגת ימינה לא יקבל כל כך מהר את התמיכה מחבר הכנסת ממרצ שטען: "אין שום סיבה שהשמאל יוריד את ראשו ויוותר על השפעתו וכוחו היחסי בממשלת השינוי", ינון מגל לעג: "תענוג", גלעד צוויק: "מי אמר שיאיר גולן לא יודע לזהות תהליכים?"
מערכת ice |  2
יאיר גולן ונפתלי בנט (צילום פלאש90 והכנסת)
על אף שנפתלי בנט כבר רואה את עצמו כראש הממשלה הבא, על אף שבאמתחתו 7 מנדטים בלבד, במחנה השמאל חלק מהמפלגות בכלל לא ממהרות להמליך את ראש מפלגת ימינה למחליפו של בנימין נתניהו.
גולן כתב: "אני לא רואה איך מצבו של בנט משתפר אחרי בחירות 5 וגם לא של סער. אין שום סיבה שהשמאל יוריד את ראשו ויוותר על השפעתו וכוחו היחסי בממשלת השינוי. יש לנו אידיאולוגיה וחזון לישראל מעבר להזזת נתניהו, לשמה נבחרנו לכנסת ועליה נתעקש".
 
כמה מעיתונאי הימין השתעשעו, כאשר ינון מגל כתב: "תענוג", גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד תייגה את בנט וכתבה: "נפתלי?". גדי טאוב הוסיף: "קומדיה. התחילו לגבות את הכתובה עוד לפני שהחתן נכנס לחופה. רק בנט עוד לא מבין שעומדים לנגב איתו את הריצפה?".
גלעד צוויק טען: "יפה, אני רואה שכבר בשלב המו"מ השמאל הקשה עושה קציצות מבנט ומבהיר לו מי יהיה בעל הבית ב"ממשלת האיחוי והריפוי" שזומם להקים ספוילר: שת"פ עם חקירת האג "המוצדקת" והפסקת התקיפות בסוריה ואיראן בשם "התיאום" עם ביידן. וזה רק המתאבן ב"ממשלת האחדות" אז מי אמר שגולן לא יודע לזהות תהליכים?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גולן כזה פאתט. הוא משתמש במילים גדולות כקללות
    דג רקק פקוח עיניים 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחושב שזה הופך אותו COOL בעיני החבר'ה. החבר'ה זוכרים שהוא דחק את עיסאווי פריג' החוצה בשביל עצמו, הם מזהים אותו , לכן, כאחד משלהם (תזכורת - זחאלקה, כשרצה לדבר על גזענים בכנסת, דיבר על השמאל. על היאיר גולנ ים). אז עכשיו הוא עוד אחד שפולט "פאשיזם" ושאר מילים גדולות וחשובות, תוך שמפגין שוב ושוב שאין לו תובנה כלשהי, לדעתי, או לפחות שהוא מפעיל אותה באופן מאד חד צדדי, כי המחנה שלו מחייב התבטאות אנטי-ציונית פעם בשבוע לפחות.
    סגור
  • 1.
    דחלילים
    ח״ן 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דחלילי הימין (=בלי מוח, עשויים קש) - צוחק מי שצוחק אחרון!
    סגור