ויראלי

אייל שני ל-ice: זו הסיבה שמחקתי את הפוסט שתמך בנתניהו

אייל שני ניסה למצוא פיתרון למצב הביטחוני והפלונטר הפוליטי ופנה בחשבון האינסטגרם שלו לראש הממשלה נתניהו, אז למה השף מחק את הפוסט הויראלי? 
מערכת ice | 
אייל שני (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
השף אייל שני יצא היום (חמישי) במסר לראש הממשלה נתניהו עם פיתרון לפלונטר הפוליטי: גם שלום עם הפלסטינים וגם חנינה מתוצאות המשפט נגדו. אבל לאחר זמן קצר מחק השף את הפוסט שהפך לויראלי וגרר עמו תגובות: "מאות קללות ואלפי מילות רוע ושיטנה".
כזכור, שני כתב בחשבון האינסטגרם שלו "ביבי, אני רוצה להגיד לך משהו. מכיוון שממילא אנחנו תקועים איתך, יש לי רעיון גדול, בשבילך, בשבילי, בשביל כל עם ישראל, המנדט שלך פקע ועבר אל לפיד. לפיד חבר לבנט ולעבאס בנסיון לייצר גוש קואלציוני להקמת ממשלה. תחת סמי ההרגעה של שכרון הנצחון עליך, היה נדמה להם שזה יכול לעבוד, שמים יתחברו לשמן".
עוד הוסיף שופט מאסטר שף: "אתה שחכם, החלטת להביא את המצב אל הקצה, משם רואים בצלילות איומה את האמת, שמאל לא יכול להתחבר לימין קיצוני שיתחבר לערבים, זה פשוט לא עובד ברגע האמת. את זה ידעת לפני כולנו, רק שהמחיר שאנחנו משלמים על האמת הזאת שהבאת עלינו הוא בלתי נסבל. תופת של מאות רקטות הנורות על ישראל, ועם שלם - שכנינו שנתונים להפצצות מן האוויר, והארץ בוערת ממלחמת אחים. זאת טרגדיה אנושית איומה ביבי, מעגל דמים שאתה היחיד שיכול לשבור אותו, לך החוכמה והכוח האמיתי. זו הזדמנות חייך ביבי, לוותר על החושך, לבחור באור".
הפיתרון בעיני השף שני: על נתניהו לכנס מסיבת עיתונאים עם בקשה לכהן עוד ארבע שנים עם קדנציה בלי דיונים משפטיים, קדנציה שלאחריה יפרוש מהחיים הפוליטיים: "בזמן הזה אני מתחייב להביא הסכם שלום עם העם הפלסטיני, אני יודע לעשות את זה", כתב בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "ביבי, מעולם לא נקרתה בפניך הזדמנות כל כך גדולה לבחור באור ולגרש את החושך"
"אין אדם אמיץ בעל דימיון שיקום ויפרוץ אותו ויגאל את שני העמים האלה מסבל נוראי"
השף אייל שני מסביר ל-ice, מדוע מחק את הפוסט המפתיע שמשתמע ממנו תמיכה בנתניהו: "כשהייתי בן 6 פרצה מלחמת ששת הימים, אני זוכר את ההפגזה הראשונה עלינו, גרתי מול חומת העיר העתיקה בירושלים, אני זוכר את עצמי ילד בן 6 יושב בתחתית חדר המדרגות והפגזים שורקים מעל הבית" כתב שני בתגובה.
עוד הוסיף: "חלפו 56 שנה, ושוב אני יושב בחדר מדרגות, הפעם בתל אביב כשמעלי מתפוצצות רקטות, את כל חיי העברתי פה בארץ שחייתה על חרבה שאיבדה הזדמנות אחר הזדמנות לשלום, שני עמים יושבים בארץ הזאת בתוך מעגל דמים שאין אדם אמיץ בעל דימיון שיקום ויפרוץ אותו ויגאל את שני העמים האלה מסבל נוראי".
לדברי שופט מאסטר שף: "לפעמים הרע הוא היחיד שיכול לעשות את זה, מתוך הארה, מתוך חזרה בתשובה אל האנושיות, הבנתי את את זה לפתע תחת מטח הטילים ומחדר המדרגות העליתי את הפוסט, מעטים האנשים שניסו להבין את הפוסט הזה, שנפשם נאחזה לפתע בתקווה שרק רעיון תמים יכול להעלות ושיכול לשנות מציאות, בעודי כותב את זה נשמעת אזעקה נוספת, הארץ בוערת משנאת חינם, אחים נלחמים אחד בשני ואין מושיע".
אז מה הסיבה למחיקת הפוסט? "מאות קללות ואלפי מילות רוע ושיטנה החלו להציף את הפיד שלי, יש ימים שאני יכול לשאת את זה, יש ימים שאין בכוחי, הורדתי את הפוסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה