ויראלי

"בת זו**": שרון אלרעי פרייס ספגה קללות בועדת החוקה

ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס ספגה רגע מבזה במהלך דיון ועדת החוקה, חוק ומשפט בו נכחה, כשמשתתף זום סינן קללה חריפה בזמן שדיברה, הדיון מגיע על רקע העליה בתחלואה
מערכת ice |  3
ד"ר שרון אלרעי (צילום דובר משרד הבריאות)
ד"ר שרון אלרעי פרייס, המשמשת כראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות נכחה היום (שני) בועדת חוק וחוקה בכנסת בדיון על הנחיות והגבלות הקורונה הנוגעות למקום ציבורי או עסקי. במהלך הדיון בוועדה ובזמן בו לרעי פרייס הציגה את דבריה כראש שירותי בריאות הציבור בפני הוועדה, נשמעה קללה חריפה בחלל האולם כשמשתתף זום שצפה בדיון סינן: "בת זו**".
יו"ר הועדה חבר הכנסת גלעד קריב ביקש סליחה ממשתתפת הדיון וביקש להשתיק את קולות הרקע ממשתתפי הזום שהשתתפו בועדה. נציין כי לא ברור אם הקללה הופנתה כלפי אלרעי פרייס עצמה או בחוסר תשומת לב של משתתף הזום.
במהלך הועדה טענה אלרעי פרייס כי, "אף אחד במשרד הבריאות לא חושב שאם נפעיל תו ירוק ואפילו תו סגול ומגבלת התקהלות ולא משנה מה עוד יגיע - אנחנו נגיע למקדם הדבקה 0.8. אנחנו לא. אבל אנחנו כן נבלום את המגיפה ונאט אותה כך שהחיסונים למי שטרם התחסן או למי שצריך להתחסן בחיסון שלישי, יכולים לתפוס יפה ויכולים לעזור לנו לא להגיע למגבלות חמורות יותר שאותן אנחנו בודאי לא רוצים".

הדיון מגיע על רקע העלה בתחלואה בשבועות האחרונים שהביאה להחזרת מגבלות התו הירוק אתמול (ראשון), כך שהמגזר הציבורי כבר עבר לעבוד במתכונת של 50% מהבית וההמלצה למשק הכללי היא לעבור לעבודה בקפסולות. כל ההנחיות האלה מגיעות כשהאפשרות של סגר בחגים הולכת ותופסת ממשות והניסיונות לחסן את כלל האוכלוסייה צוברים תאוצה במטרה להגיע לחיסון עדר שלא יאפשר תחלואה קשה.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    למרבה הצער, לא היא ספגה ת הקללה אלא אמה הזקנה החפה מפשע
    כבוד לנשמה 08/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גועל נפש..... אנשים ממורמרים חסרי שכל, למה לקלל ככה? בושה!!!
    סגור
  • 1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור