ויראלי

איך אחד מהאוהדים המפורסמים של יונייטד הגיב לחתימת רונאלדו?

בנו של ראש האופוזיציה, ידוע כאוהד שרוף של השדים האדומים. איך הוא הגיב לחזרה של הפורטוגלי למועדון?
מערכת ice | 
אבנר נתניהו (צילום מסך כאן 11, מסך דוברות המשטרה)
מנצ'סטר יונייטד הוא אחד המועדונים הגדולים בעולם ואחד האהודים בעולם. לא מעט מפורסמים אוהדים אותו כשגם כאן בישראל יש למועדון לא מעט אוהדים. אחד המפורסמים שבהם הוא בנו של ראש האופוזיציה, אבנר נתניהו שנחשב אוהד שרוף של השדים האדומים. אז איך הוא הגיב לחזרה של הכוכב?
העיתונאי אורן יוסיפוביץ', בעל הפודקאסט המצליח "הפודיום" כתב בהלצה "רונאלדו חתם ביונייטד זה כמו מסי חתם בפריז רק הפוך". אבנר נתניהו שמיודד עם יוסיפוביץ' ואף סיפר לא מעט על אהדתו לקבוצה ואיך סחף את כל משפחתו אחריו באהדה בפרק מיוחד של "הפודיום" בו התארח ביולי לפני שנה, הגיב וחשף את תחושותיו: "פשוט אופוריה להיות אוהד יונייטד, ומעבר כל כך חשוב לכדורגל העולמי".
יוסיפוביץ' הגיב לו בחזרה בפרשנות: "במקום עוד מינוס פלוס ענק". ואם נדמה היה שהאירוע יעבור ללא פוליטיקה הייתה מיד לאחר מכן תגובה שעקצה מטעם טוקבקיסט אחר שכתב לשניים "בלי קשר בכלל מזכיר את תוצאות הבחירות האחרונות".
כאמור, בסוף השבוע האחרון כריסטאנו רונאלדו שב למנצ'סטר יונייטד לאחר 13 שנה בחתימה שהפתיעה את כל עולם הכדורגל. הכוכב הפורטוגלי ירכש בתמורה ל-23 מיליון אירו ויזכה למשכורת עצומה של 30 מיליון אירו נטו לעונה במשך שנתיים, מה הופך אותו לשחקן הכדורגל בעל השכר הגבוהה ביותר באנגליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה