ויראלי

סערה באינסטגרם: נטלי דדון במתקפה על ערן סוויסה

כתב הבידור של ישראל היום מטפח בשבועות האחרונים את "פינת הפוטושופ" בעמוד האינסטגרם שלו, הדוגמנית נטלי דדון יצאה היום במתקפה חריפה על היוזמה, "עושים שיימינג בפני מדינה שלמה"
מערכת ice |  7
נטלי דדון, ערן סויסה (צילום אינסטגרם/ נטלי דדון, אסף אמברם)
נטלי דדון יצאה היום (שני) נגד פינת הפוטושופ של כתב חדשות הבידור של ישראל היום ערן סוויסה. סוויסה, בשבועות האחרונים משתף בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו תמונות שמעלים סלבס, כשיש בהן עריכת פוטושופ שמציגה אותם לפי מודל היופי בשעה שיש להם אלפי ומאות אלפי עוקבים שמושפעים מהתכנים שהם מעלים.
דדון יצאה נגד היוזמה של סוויסה, כשהיא נמנעת מלציין את שמו במפורש ותקפה את התופעה שהיא מכנה "משטרת הפוטושופ". דדון כתבה פוסט זועם בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה," אני מרגישה שבזמן האחרון יש פה טרנד חדש והוא ציידי הפוטושופ באינסטגרם. מי הראשון שמצליח לאתר את הקורבן הבא!? מי ערכה? מי הקטינה? מי הגדילה?"
דדון יצאה נגד התופעה וטענה, "זה שמישהו יפתח לי עכשיו את משטרת הפוטושופ לא יציל את הנערה הבאה. ההפך, אתם רק מוסיפים עוד עוול. אתם פוגעים בעוד אדם ועושים לו שיימינג בפני מדינה שלמה!"
"פגיעה באחת לא תרים אחרות, ואין לנו שמץ ממה כל אחת בנויה, או מה היא בדיוק עוברת. תמונה של דוגמנית לא גרמה לי לרוץ ולהקיא את עצמי או לפגוע בגופי. הייתי שם. וכשאת שם הבעיה עמוקה יותר ודורשת טיפול ועזרה. אז בואו, כל דור והעולם שלו. היום, המודעות מדהימה והנערות יודעות יותר טוב ממני ומכם.
"למי אתם עוזרים בדיוק? לאף אחד! הייתי שם. ריטשתי, תיקנתי וזה עזר לי להרגיש טוב יותר בתקופות הכי קשות שלי. לצד זה עברתי גם תהליך, וכשהייתי מוכנה חשפתי את האמת. ואני עדיין משתפת בכל תהליך, בכל חצ׳קון וצלקת.
"אם מה שנותן לכם לישון טוב בלילה זה ״לחשוף״ עוד קיר עקום כשמישהי הרגישה צורך להוסיף קימור לעצמה כי היא בתקופה חרא, או ״לחשוף״ נערה שהחליקה לעצמה את הפנים מלאות האקנה כי זה כרגע הכלי שמרים לה, אז נגמרו לי המילים. אל ״תוציאו מהארון״ בנות שנמצאות בדיוק באמצע התהליך שלהן, בדיוק כמו שלא תוציאו מהארון את אלו שעוברים תהליכים אחרים עם עצמם.
 

אני נטלי דדון, ויש לי פיד מלא בתמונות בהן בחרתי בכלים שהעולם העניק לי על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמי. לצד כנות מוגזמת לעיתים. יש סביבי צוותים 24/7 של צלמים, מאפרים, פוטושופ, פילטרים וריצה בלתי פוסקת אחרי התאורה שתוציא לי את הכחול של העין. אני נטלי דדון ואני מרוטשת כשבא לי ונחשפת באמת שלי כשנוח לי. ושכל אחת תעשה מה שטוב לה,בזמן שמתאים לה!"
בתגובה למתקפה של דדון, סוויסה שיתף את הפוסט שלה בסטורי, ומיד לאחר מכן הוסיף גם אותה לפינת הפוטושופ בתמונה שערכה וכתב, "הגיע זמנה להתארח בפינה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    דדון צילום חחח
    אילנה 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעופי למרוקו מכוערת עם פוטושופ ובלי ??
    סגור
  • 5.
    "כי זה כרגע הכלי שמרים לה"?
    אני 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה הניסוח הזה? איזה מין משפט זה?
    סגור
  • 4.
    כזאת טרחנית
    רוני 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    העיקר להצטלם חצי ערומה.
    סגור
  • 3.
    נטלי היקרה (ל"ת)
    מהמת שלנו.אוהבים אות 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אולי תצאי מהסרט שאת חיה בו שאת
    אבא לילדה 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לוחמת צדק? תתעוררי את לא, את דוגמנית שמצתלמת בלבוש מינימלי ומהווה דוגמא לא טובה לילדות צעירות . קצת צניעות לא תזיק. זאת האמת! וככה הרוב רואה אותך
    סגור
  • קנאות (ל"ת)
    קנ4ות 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תזכירו לי..
    אבי 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מי זאת נטלי דדון ומה כבר עשתה בחיים שלה ???
    סגור