ויראלי

מרגי מגיב לראשונה לקמפיין של נועה קירל

הפרסומת של נועה קירל ליס יחד עם זמר פורטו ריקני שדומה לחלוטין לאקס יהונתן מרגי, ממשיכה לעורר סערה. הפעם, הכוכב הגיב לקירל בסטורי בדף האינסטגרם שלו: "בגלל הכבוד לעבר, אני בוחר היום שלא להתייחס לבחירות של אחרים"
מערכת ice |  3
מרגי מר עקשני פרסומת קראנץ (צילום מתוך הפרסומת)
הפרסומת של נועה קירל וחברת הטלוויזיה Yes עוררה סערה, על אחת כמה וכמה לאחר הראיון של הזמרת ללירון זייד באולפן שישי של קשת 12 שם אמרה כי "אני בוחרת להסתכל על זה בהומור, היתה כל כך הרבה דרמה סביב הפרידה, מומחים לשפת גוף ניתחו ולקחתי את זה לקטע של הומור כי בני 20 חווים משברים כאלה ופרידות, זה נורמלי". 
מסתבר שמרגי, האקס, ומי שככל הנראה הקמפיין עסק בו, לא לקח את הפרסומת לכיוון של הומור ולראשונה בחר להגיב לסערה החדשה מנקודת מבטו בדף האינסטגרם שלו כשהעלה סטורי.  כמו כן, מרגי החליט לבטל את סבב הראיונות שנקבע לו מבעוד מועד לאחר עליית הקמפיין לאוויר והראיון של קירל באולפן שישי.
 
כזכור, יס העלתה בסוף השבוע קמפיין חדש בכיכובה של נועה קירל, הפעם מדובר בקמפיין חוצה תכנים עם שחזור סצנות מסדרות דרמה מרכזיות של יס. הקמפיין נועד להשיק שירות חדש של פלטפורמת הסטרימינג של יס שדומה לנטפליקס - פרופיל צפייה אישי לבני המשפחה שיתאים את התוכן לפרופיל, אלא שייתכן שמאחורי הקלעים הבחירה בליהוק לצד קירל עלולה לעורר סערה.
הזמר הלטיני הצעיר לונאי, שכבר מזמן הוגדר כ"כפיל של מרגי", הוא זה שמככב לצידה על הסטים השונים, כשהבחירה בו נראית כמו קריצה לאירוע הפרידה המתוקשר בין קירל למרגי, כשהשיר ברקע נכתב על בסיס "שנינו שווים" של אביב גפן. שיר פרידה איקוני שגם מחדד את המסר עם סיומת ברורה: "עכשיו נפרדים".
 
הקמפיין עלה בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, והפקת הענק הקולנועית צולמה בתל אביב. דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes אמר: "הקמפיין והשירות החדש הם חלק מהמהלך האסטרטגי של מעבר מלא לשידורים על גבי רשת האינטרנט. במהלך 2022 תהפוך yes לחברת הטלוויזיה ב-IP   הגדולה בישראל. הדבר מחייב אותנו להמשיך לפתח פתרונות טכנולוגיים שמשדרגים את איכות הצפייה כפי שעשינו עם השירות החדש -  myTV המאפשר לצופים חוויה פרסונאלית, מותאמת ונוחה יותר".
מרגי העלה תמונה שלו כשהוא מנגן על גיטרה וכתב לעוקביו בסטורי: "אהובים שלי. תודה רבה על כל ההודעות שלכם ועל החיבוק החם שאני מקבל מכם. זה לא מובן מאליו. בחיים שלנו, כל אחד עושה את בחירותיו ובסוף היום, צריך לעמוד מול המראה ולהסתכל לעצמו בעיניים ולהגיד האם אני גאה בעצמי ובדרך שאני עושה?" 
מרגי המשיך: "אני תמיד אבחר בטוב. תמיד אכבד ואוקיר את היקרים לי בעבר ובהווה. בגלל הכבוד לעבר, אני בוחר היום שלא להתייחס לבחירות של אחרים, בחירות שאני לא הייתי מעלה על דעתי לעשות. הערב נדליק נר ראשון של חנוכה, תמיד תזכרו שכדאי להיות בצד של האור ולגרש את החושך. תהיו טובים אחד לשני. אוהב אתכם. חג שמח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    על הכבוד
    מרגי אתה נסיך! 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו כולנו איתך! נועה ירדה נמוך בשביל כסף
    סגור
  • 2.
    היא תעשה הכל בשביל פרסום וכסף
    יעלי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב שנפרדו. עשתה לו טובה.
    סגור
  • 1.
    תגובת מרגי
    מעיין 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתו בוגרת נכונה ,חכמה . לעומת הגוצה שהשתן עלה לה למוח
    סגור