ויראלי

ה'טיימס' מסתער על הגיימינג: איזה משחק רכש במיליוני דולרים?

לאחר שהמשחק הפופולרי של ניחוש המילים שבר את הרשת, הודיע העיתון הניו-יורקי על רכישה שלו תמורת מיליוני דולרים, על מנת להרחיב את זירת המשחקים היומית של העיתון
מערכת ice | 
ניו יורק טיימס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
העיתון האמריקאי 'ניו יורק טיימס' הודיע אתמול בערב (שני) על רכישת משחק הרשת וורדל (Wordle). המשחק, שבמסגרתו מנחשים מילה יומית בסגנון 'גלגל המזל' הפך ללהיט ברשתות.
הרכישה עוררה סערה כאשר מעריצי המשחק העלו חשש שהמשחק החינמי עשוי להיות בתשלום בלבד.  ה'טיימס' הודיע ​​ביום שני כי רכש את וורדל במחיר לא ידוע של שבע ספרות (מיליון דולר לפחות) ואמר שהמשחק יישאר בחינם ולא יבוצעו בו שינויים. הניסוח של הודעת החברה הוביל חלק מהמעריצים להפיץ שהמשחק בעתיד ייכנס לרשימת המשחקים בתשלום של ה'טיימס'
לאחר שיצר את וורדל על שמו, עם בת זוגו, מהנדס התוכנה ג'וש וורדל פרסם אותו לציבור באוקטובר. בתוך חודשים זה הפך לתופעה עולמית, עם סלבס שהחלו לשתף את התוצאה היומית שלהם.
 
המשחק המקוון של פעם ביום נותן לשחקן שש הזדמנויות להבין מילה בת חמש אותיות, תוך שימוש במספר המינימום של ניחושים. ה'טיימס' אמר כי הוא מצפה שהרכישה תרחיב את התוכן הדיגיטלי שלו כשהיא מנסה להגיע ליעד של 10 מיליון מנויים עד 2025.

Wordle (צילום מסך)
מכיוון שהטיימס גם מבקש להגדיל את הקוראים בתשלום מחוץ לתוכן החדשותי שלו, משחקים וחידות הפכו לחלק מרכזי באסטרטגיה לשמור על מעורבות הקהל שלו באפליקציות ובאתרי האינטרנט שלו. יחידת המשחקים שלהם, שיש לה יותר ממיליון מנויים, התחילה עם התשבץ היומי, ובהמשך השיקה משחקים כמו Spelling Bee, Tiles, Letter Boxed ו-Vertex.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה