ויראלי

אביבית בר זוהר בטיפ עסקי לעוקבים: "הזדמנות שאסור להחמיץ"

אביבית בר זוהר לעוקבים שלה במסר שמעודד עצמאות עסקית: "ביל גייטס הפך לכזה רק כי ידע לנצל הזדמנויות. אל תפחדו, הפחד משתק"
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/אביבית בר זוהר)
כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת אביבית בר זוהר העניקה היום (שני) שיעור בסטורי שלה באינסטגרם, לאלו מבין העוקבים שלה שמעוניינים לצאת לדרך עצמאית ולהצליח.
בר זוהר פתחה בסיפור על ביל גייטס שהתרחש לפני מספר שנים. גייטס התראיין ונשאל כיצד הוא הפך לאיש העשיר בעולם. "אתם יודעים מה הוא עשה?" סיפרה אביבית, "הוא שלף פנקס צ'קים והציע למראיינת לכתוב איזה סכום שהיא רוצה - והוא יהיה שלה. המראיינת סירבה, וביל גייטס אמר לה: 'את יודעת מה ההבדל ביני לבינך? אני יודע לנצל הזדמנויות. אם נותנים לי אני לוקח."
"לכן היום אנו נדבר על ניצול הזדמנויות" הכריזה בר זוהר. "אם את או אתה קיבלתם הזדמנות לצאת מהפרייבט זון במשהו שאתם טובים בו, ואולי להיות עצמאיים, תקשיבו לי טוב טוב - מי שמפחד מכישלון, לעולם לא יצליח. אבל מי שלא, מקסימום נכשל." בר זוהר קראה לעוקביה להיפרד מהפחדים שלהם: "אלוהים הטמיע בתוכנו כבני אדם המון סוגי פחדים. אחד מהם הוא הפחד מכישלון, והפחד הזה משתק."
 
בר זוהר שיתפה מחייה האישיים: "אתם יודעים כמה פעמים באופן אישי הגעתי לרגעים שיכולתי לפרוש ולהגיד 'די מספיק אני עייפה' אבל אף פעם לא אמרתי לעצמי אביבית די. וזה הטיפ היומי שלי אליכם. תפסיקו לפחד כי הפחד משתק. תעשו ותיזמו. האם תפרצו את הגבולות שלכם - ההחלטה היא בידיים שלכם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה