ויראלי

אופירה אסייג תחת מתקפה חריפה: "התנהגה באופן משפיל וכוחני"

דני רופ תקף בפייסבוק את אשת התקשורת לאור המקרה החריג בו התפוצצה על כתב ONE ברדיו 102FM: "האינטרס והכוח לפני הכל. אין באמת חברים. הזדעזעתי כמו רבים מאיך שאופירה דיברה והתנהגה לכתב הצעיר והאומלל, יש הרבה מנהלים ובעקר טאלנטים שהכוח מסנוור אותם ואז הם מרשים לעצמם להשפיל"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום יח"צ)
דני רופ, החזאי ואחד ממגישי תכנית הבוקר המחליפים של 'העולם הבוקר' ברשת 13, יצא בפוסט נוקב בפייסבוק נגד אשת התקשורת אופירה אסייג, בעקבות האירועים ברדיו 102FM עת תקפה את כתב אתר ONE איציק כלפי שהתעכב לעלות לדיווח בנוגע לקבוצה אותה הוא מסקר.
רופ כתב: "באופן כללי אני מעריך את, אופירה אסייג על החריצות שלה ועל הדרך שעשתה. הרייטינג שלה ושל ברקוביץ מוכיחים את ההצלחה שלה ובעיקר את שלהם ביחד. הסגנון לא מתאים לכל אחד בטח לא הצעקות והאגרסביות ומצד שני אני מאד מקנא ביכולת להגיד הכל בפנים ללא פחד(בעיקר אייל!)".
 
"אבל….. האינטרס והכוח לפני הכל. אין באמת חברים. הזדעזעתי כמו רבים מאיך שאופירה דיברה והתנהגה לכתב הצעיר והאומלל. באופן משפיל וכוחני. אבל לא הופתעתי לצערי יותר מידי. יש הרבה מנהלים ובעקר טאלנטים שהכוח מסנוור אותם ואז הם מרשים לעצמם להשפיל את הסובבים אותם ובעיקר את החלשים והצעירים. יכולתי פה לתת עשרות דוגמאות ושמות".
"רוב הפעמים זה לא קורה בשידור ולכן אף אחד לא יודע על זה. כולם שותקים. תחקירנים מפיקים עורכים צלמים ואנשי במה מושפלים לא פעם. חברים-תזכרו! יחסי אנוש לפני הכל!!
תהיו טובים אחד לשנייה תנו כבוד לאנשים שסביבכם. ולטאלנטים המכובדים: זכרו שבלי כל האנשים האלה סביבכם אתם כלום ושום דבר!! ואיפה תחנת הרדיו בה זה קרה?התעלמות!!! ממשיכים הלאה. עצוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אופירה
    אדם 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה מצפה ממרוקאית מפורסמת בהמה נשארה בהמה
    סגור
  • 3.
    אופירה
    אדם 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה מצפה ממרואית מפורסמת בהמה נשארה בהמה
    סגור
  • 2.
    פה גורה
    בני דן 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליה נאמר סיג לחכמה שתיקה נימאס כבר ליראות אותה על המסך
    סגור
  • 1.
    הון שלטון
    איציק 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק דני השפלה בשידור חי
    סגור