ויראלי

הצל מודה לאלוהים, עמית סגל זועם, והמחווה המרגשת למג"בניק

בתוך שגרת החיים השקטה התפרץ גל הפיגועים שזעזע את האזרחים וגרם לעצב וזעם ברשתות, יחד עם התייחדות והודאה ללוחמים שסיכלו את הפיגועים | הכי חם ברשת השבוע
מערכת ice | 
ברק בכר והלוחם שנפצע (צילום צילום מסך)
מדינת ישראל חוותה גל פיגועים קשה ומפתיע שגרם לאזרחים לתחושת חרדה. בעקבות האירועים הנוראיים, הרשת התכסתה בעצב, אחר כך געשה בזעם, וידעה גם לרגש ולהראות את כוחו של העם באחדותו. בהתאם לכך, הנושא הכי חם ברשת בשבוע האחרון על פי ניטור 'סקופר', הוא הפיגועים (חדרה ובני ברק) עם 1,752,703 לייקים, 309,001   תגובות ו-93,584 דיונים.
לאחר שבשבוע שעבר הגיע בפיגוע בבאר שבע בו נרצחו ארבעה אזרחים, השבוע הנוכחי נפתח ברצח של שני חיילי מג"ב, יזן פלאח ושיראל אבוקרט ז"ל בפיגוע בחדרה. 
 
 
הראפר יואב אליאסי, 'הצל', זעם על הפיגוע וגם לא שכח להזכיר את לוחמי הימ"ס ששהו במסעדה סמוכה והגיעו מיד למקום הפיגוע לחסל את המחבלים. "מה הסיכוי בדיוק בנקודה של הפיגוע סגן מפקד הימ"ס והלוחמים במקרה יאכלו במסעדה, מה הסיכוי?!" כתב הצל בפוסט, "תודה רבה למכבים בני זמנינו המסתערבים, שמקריבים את חיהם למענינו
ואתמול חתרו למגע תחת אש וחיסלו את שני המחבלים ומנעו אסון הרבה יותר גדול."
לאחר הפיגוע השני החל להתפרץ גם הזעם, והעיתונאי עמית סגל כתב בטוויטר שלו: "שומר חומות 2 התחיל, לא סיפרו לנו. כדאי להתעורר."
 
יחד עם זאת, עם ישראל התעורר באחדותו נגד האויב, ונצפתה מחווה יפה במיוחד של מאמן קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, ברק בכר, שביקר בבית החולים את לוחם מג"ב הפצוע אייל חזן, שנפצע בפיגוע בחדרה, והעניק לו מתנה אישית מהמועדון. 
 
ואז הגיע הפיגוע הנורא ביותר שבו גבו את חייהם חמישה נרצחים. מחבל הגיע לעיר בני ברק עם רובה והחל לרסס על עוברים ושבים. עם העצב הרב התגבר הזעם, ועורך הדין יוסי פוקס קרא בטוויטר שלו לראש הממשלה להתעורר: "אם לא נוריד להם את הראש החל מהלילה, יהיה כאן מרחץ דמים!" הזהיר.
 
אחד הנרצחים בפיגוע היה השוטר רס"מ אמיר חורי, שקיבל קריאה לאירוע, הגיע והסתער על המחבל, ובכך הציל את חייהם של נפגעים נוספים. איש התקשורת הצעיר ידידיה אפשטיין הזכיר לנו שאותו חורי בעבר קפץ למים כדי להציל אזרח שטבע. 
 
בתקווה שזה הפיגוע האחרון, אתמול (חמישי) בבוקר בגוש עציון נפצע קשה אזרח כאשר מחבל ניסה לדקור אותו עם מברג. המחבל חוסל ע"י אזרח חמוש.
 

לאחר האירועים הוכרז על מבצע לסיכול הטרור שייקרא "שובר גלים". אושיית הרשת הפשוטע הזכירה לנו שמדובר בשם של סדרת נוער מהעשור שעבר בכיכובם של דנה פרידר וטל מוסרי. נקווה כולנו שהמבצע הביטחוני ישאיר חותם יותר משמעותי מזה שהשאירה הסדרה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה