ויראלי

ג'וני דפ בהלם: זה המיליארדר שאמור היה להעיד במשפט

העניין המשפטי בין ג'וני דפ לאמבר הרד ממשיך להתקיים, ומסתבר כי מי שאמור היה להגיע לדיון בבית המשפט הוא לא אחר מהאיש העשיר בעולם - אילון מאסק. זה מה שקרה שם
מערכת ice |  11
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום יוטיוב/ Law&Crime Network)
אמנם צוין שכוכבת אקווהמן בת ה-36 יצא עם מנכ"ל טסלה וספייס אקס, בן ה-50, אבל התיק בבית המשפט של הרד ורכישת טוויטר של מאסק הפכו אותם למוקד של אינספור כותרות בשבועות האחרונים.
נזכיר כי הרד תבעה את דפ, בן 58, ב-50 מיליון דולר לאחר שכוכב "שודדי הקאריביים" האשים אותה בהכפשתו במאמר שפרסם הוושינגטון פוסט ב-2018, שם אמר שהוא קורבן להתעללות במשפחה.
 
בינתיים, מאסק עלה לכותרות לאחר שרכש את טוויטר בתמורה ל-44 מיליארד דולר וגם להצהרותיו על חופש הביטוי בכך שהבטיח שהוא יחזיר את החשבונות של כמה אישי ציבור מושעים, כולל הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.
המיליארדר היה צפוי להעיד במשפטו של הרד, בשלב טיעוני הסיום שלו ביום שישי האחרון עד להחלטה הסופית של חבר המושבעים. עם זאת, מאסק לא עמד בעמדה, לא באופן אישי ולא וירטואלית.
שנים לפני שהם היו בקשר רומנטי, מאסק והרד נפגשו במהלך קיץ 2012 בזמן שעבדו יחד על הסט של הסרט Machete Kills, בבימויו של רוברט רודריגז. בסרט ההוא שיצא לאקרנים ב-2013, הרד גילמה את "מיס סן אנטוניו" בלנקה ואסקז, בעוד מאסק הופיע בקמיע ששיחק את עצמו.
מידת האינטראקציה של השניים על הסט לא ידועה, אבל גם לא הייתה להם הרבה ברירה בכל הנוגע לשפשוף מרפקים עם מפורסמים אחרים, שכן צוות השחקנים כלל רשימה ממצה של פרצופים מפורסמים.
בין כוכבי הסרט היו דני טרחו, מישל רודריגז, אנטוניו בנדרס, ג'סיקה אלבה, מל גיבסון, ונסה הדג'נס, קובה גודינג ג'וניור, סופיה ורגרה וליידי גאגא.
 
גירושיו של מאסק מהשחקנית טלולה ריילי הסתיימו ב-2016; בעוד שהרד הגיש בקשה להיפרדות משפטית מדפ באותה שנה, והאיחוד שלהם פורק רשמית בתחילת 2017.
מתי בדיוק החלו מאסק והרד לצאת? יש מחלוקת בעניין, אבל דפ טען בתביעה, לפי פיפל, שאשתו דאז ניהלה רומן עם היזם "כמעט חודש אחרי" שהם נישאו ב-2015. עם זאת, דובר מאסק התעקש, "אלון ואמבר לא התחילו להתראות עד מאי 2016, וגם אז זה היה נדיר. מערכת היחסים שלהם לא הפכה לרומנטית עד זמן מה לאחר מכן".
באפריל 2017, הרד ומאסק צולמו כשהם מבלים יחד כזוג בפעם הראשונה בזמן ביקור בשמורת חיות הבר קורומבין בחוף הזהב של אוסטרליה. הרד הפכה את הדברים לרשמיים באינסטגרם באותו יום.
מאוחר יותר, באוגוסט 2017, בני הזוג הודיעו בהצהרה עם פיפל שהם נפרדים, "המרחק הקשה מאוד על מערכת היחסים שלנו כי לא הצלחנו לראות אחד את השני הרבה", ציין חלק מהודעה שהוציאו שני הצדדים ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מידע חלקי ולא מדויק
    רוז 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה כי,כותב/כותבת המאמר, לא ממש בקיאים בנושא, העיקר שכתבו משהו,לא חשוב אם המידע מלא, נכון ומדויק!..
    סגור
  • 9.
    כתבה של בורות. אין לכן מושג.
    טל 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שכתב את הכתבה הזו פשוט לא צופה במשפט ואין לו מושג מה קורה שם. ג'וני דפ לא בהלם מאף אחד. הוא מנהל את המשפט הזה כמו קינג. ולא משנה מה יחליטו המושבעים או השטויות שאתם כותבים, הוא כבר ניצח ובגדול. הוא הצליח להראות לעולם שאמבר הארד היא שקרנית פתולוגית עם בעית אישיות גבולית. ושהיא התעללה בו לאורך כל הקשר. הוא תובע אותה ב 50 מיליון דולר, ורק כתוצאה מזה היא השיבה בתביעה הדדית על סך מיליון דולר. ג'וני דפ קיבל כבר את התפקיד הבא שלו בסרט שיניב לו כמה מיליונים נוספים, בעוד אמבר הרעה תועף מתפקידה כאקוווומן, וספק אם תשחק בתפקידים משמעותיים נוספים בעתיד. תדע כל אישה שקרנית שמתלוננת תלונות שווא שאנחנו אחריה. ושהיא תשלם את המחיר.
    סגור
  • 8.
    למה התרגום כזה גרוע?
    אנונימית 1 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר לקרוא את זה נו באמת. זרקתם לאפליקציה תרגום בלי שמישהו יעבור על זה? בושה
    סגור
  • 7.
    ג'וני תובע אותה
    רחל 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג'וני תובע אותה 50 מיליון דולר על הוצאת דיבה ולא היא אותו. הוא לא היה בהלם שהוא לא הופיע עוכי הדין של אמבר היו בהלם שהוא לא הופיע להגנתה. מי שכתב את הכתבה אינו יודע דבר על המשפט.
    סגור
  • 6.
    למה אתם לא כותבים שהיא לא תרמה את הכסף שהיא הבטיחה ?!
    Lil 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל זה אומר הרבה ..
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    ג'וני דפ לא היה בהלם. די עם הכותרות המומצאות (ל"ת)
    יעל 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    טעות
    מערכת בקרה 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    12 0
    גאוני דפ הוא זה שתבע את אמבר בחמישים מליון דולר בהקשר לפרסום בעיתון, ואילו היא תבעה אותו בחזרה בסך של מאה מליון דולר.
    סגור
  • 3.
    הוא תבע אותה תדייקו (ל"ת)
    Johnny 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • 2.
    בושות
    ?? 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הריי ברור שאמבר עושה ותיחננה את כול ההצגה לפירטיי פרטים יחד אים החבר הסודי שלה (שראינו אותם יחד במעלית)חחחחח מה הסיפו של חולת הנפש הזות גם לה יש סכומים של כסף למה לירדוף את השחקן ביגלל שהוא עייכון סלב יותר מוערך מימנה והיא היתה איתו כדי שהמערצים יקירו בה חחחח חלאת אדם רק להקיא עליהה
    סגור
  • 1.
    לא שזה חשוב אבל...
    עזיזה 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    35 1
    הרד פירסמה הצהרות על היותה אשה מוכה. הוליווד הגיבה קשה וכתוצאה, דפ הפסיד כל מקור עבודה ו כנסה. דפ תבע את הרד על הוצאת שם רע תוך הפצת שקרים וגרימת הפסדים כבדים והרס הקריירה שלו. סכום התביעה 50 מיליון$. הרד הגישה תביעת נגד על סכום 100 מיליון $ וטענה שדפ התעלל בה גופנית מינית ונפשית. במהלך המשפט התברר שהרד התעללה בדפ. כרגע יושבים המושבעים ודנים בהחלטה אם דפ זוכה בתביעתו או לא. השטויות שאתם כתבתם מוכיחות פעם נוספת שאין לכם מושג מה ועל מה אתם כותבים. אתר פח.
    סגור
  • הוא גם שכח לציין שזה לא הדבר היחיד שהעלה את מאסק לכותרו
    . 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש נגדו עכשיו האשמות על הטרדה מינית. מתברר שהעיתון שפרסם אותן דיבר איתו לפני הפרסום אז מאסק יצא בבליץ של טוויטים לפני הפרסום בטענה שרודפים אותו (אה וגם החליט שהוא רפובליקאי כדי "לבסס" את טענותיו).
    סגור