ויראלי

סיון כהן מתפוצצת: "לא נתניה ור"ג, אשקלון התייקרה ב-30%"

העיתונאית השיבה למצקצקים על העדויות על שוכרי דירות שהמחירים שייאלצו לשלם זינקו: "כל מי שמכיר דירות פנויות בתקציב שפוי מוזמן לפנות יש לי רשימה ארוכה ארוכה של מחפשים"
מערכת Ice |  2
סיון כהן (צילום מסך מתוך הכל כלול)
רק הבוקר (חמישי) סיון כהן ביקשה להלחם ביוקר המחיה ולהציף סיפור של אם חד הורית שהדירה שלה תקפוץ במחיר השכירות מ-4,500 שקל ל-8,900 שקל, אבל הטענות והצקצוקים שקיבלה מהגולשים גרמו לה להתפרץ בחזרה.
תחילה הסבירה: "אם חד הורית בדירה קטנה ברמת פולג בנתניה שילמה עד כה 4,500 שח בחודש בעלת הבית החביבה הודיעה שעם סיום החוזה ביולי המחיר עולה ל 8,900 (!) רוצה לקחת-בבקשה לא רוצה-יש משפחה שכבר מחכה".
 
לאחר שחטפה שורה של הטפות וטענות, ענתה כהן עם תשובה של שוכר נוסף: "לכל המנותקים והצקצקנים צריכים לפנות דירה באוגוסוט ששכרנו ב-5750 היום דירה בבניין שלי הושכרה בכפול משהו צריך לקרות צריך לעצור את השיגעון הזה אני ואישתי עובדים מאוד קשה ומרויחים יפה אבל עדיין לשלם שכירות 11.000 שקל זה מטורף ( בעיר ימים נתניה )".
 
עוד כתבה: "לא נתניה, לא רמת גן, הנה אשקלון התייקרות של כ 30% בשנה", לאחר מכן כתבה לעוקביה: "כל מי שמכיר דירות פנויות בתקציב שפוי מוזמן לפנות יש לי רשימה ארוכה ארוכה של מחפשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סיון כהן האלופה (ל"ת)
    שוכר 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נשמע לא אמין
    נהגוס 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירה קטנה בנתניה לא עולה 8900 שקל. מה זה השטויות האלה? באמת לא מסובך לגלות - אפשר לפתוח לוח יד2 על נתניה ולמצוא שפע דירות יותר זולות אליהן הייתי עובר במקום המתלוננת, שכביכול טוענת שלמשכיר שלה יש פנטזיות. גם אף אחד לא ישלם 11 אלף על דירה בנתניה כי במחיר הזה הוא יכול לעבור להרצליה או ת"א, בלי טובות. אז המשכיר הנתנייתי אולי יכול לבקש - אבל השוכר ינטוש את הדירה בתום החוזה והמשכיר ישאר עם דירה ריקה, שמשלמת 0. קצת יותר חשדנות בבקשה. שוכרים תמיד יתלוננו על השכ"ד.
    סגור