ויראלי

זוכת הישרדות חושפת: זו הסיבה שלא נמצאת בזוגיות

אחרי שתי תוכניות ריאליטי שלקחה בהן חלק והפכה באחת לדמות דומיננטי ובשניה לזוכה הגדולה, אלה אייבינדר חשפה בפני העוקבים שלה למה היא לא נמצאת בזוגיות כרגע
מערכת ice | 
אלה אייבינדר (צילום אינסטגרם/ אלה אייבינדר)
זוכת הישרדות שרק לאחרונה אספה את הצ'ק ממשרדי ההפקה, פתחה אתמול (שבת) תיבת שאלות בעמוד האינסטגרם, ובעקבות שאלה שנשאלה על ידי העוקבים, חשפה מדוע היא לא נמצאת בזוגיות.
נזכיר כי אייבינדר התחילה את חיי הברנז'ה כשלפני שמונה שנים השתתפה במירוץ למיליון יחד עם האקס שלה, וובה. בשנה שעברה השתתפה בהישרדות והגיעה עד לגמר כשהחלק המכריע בו התקיים בשידור חי לפני כשלושה חודשים, ועורר סערה בשל תלונות של ג'קי אזולאי שהתמודדה מולה, על רמאות בתרגיל המכריע.
אתמול פתחה אייבינדר תיבת שאלות לעוקבים תחת הכותרת, "הרבה זמן לא דיברנו", ונענתה לשאלות שונות שהפנו אליה, ביניהן: "למה את לא בזוגיות? את יוצאת לדייטים בכלל?" אייבינדר ענתה בכנות, "אני יוצאת לדייטים אבל יש בעיה אחת. אנשים לא רוצים שיפרסמו אותם. פעם אחרונה עשו לי בעיות", או במילים אחרות - הרגעים הפחות זוהרים של חיי הזוהר.
כזכור, אלה נתפסה במהלך משימת הגמר בעדשת המצלמה כשהיא נוגעת בחוט בצורה שעוררה חשד שמא מרחה עליו מגנזיום על מנת לגרום לו להישרף מהר יותר, אך לאחר מכן יצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף שביצעה מטעמה. "נעלבתי מאוד. התקשרתי לעורך דין של רשת ואמרתי לו, 'עכשיו אני באה אליך עם אבן אש הביתה, ואני אראה לך איך אני מדליקה אש'" סיפרה אייבינדר. 
 
בין השתיים התגלע ריב לאורך שבועות ארוכים ולאחרונה השלימו ביניהן אחרי חודשיים של נתק כשהציגו נשיקות חמות ודמעות נרגשות למצלמות באירוע השקה למותג הטיפוח ZIAJA".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה