ויראלי

מפיק מואשם ברצח דוגמנית וחברתה, השאירן מסוממות ליד ביה"ח

דיוויד פירס, מפיק הוליוודי בן 40, מואשם ברצח דוגמנית שאפתנית (24) וחברתה האדריכלית (26), עם מנת יתר של סמים בשנה שעברה. הן נזרקו מחוץ לבתי חולים בלוס אנג'לס, אחת בחוסר הכרה והשנייה כשכבר היתה מתה. הוא כבר כלוא באשמת אונס של אישה נוספת
מערכת ice | 
המפיק דיוויד פירס, הילדה מרסלה קברלס-ארזולה וכריסטי ג'יילס (צילום אינסטגרם, טוויטר)
דיוויד פירס, בן 40, כלוא מאז דצמבר 2021 באשמת אונס. בלי קשר לאשמה זו, בשבוע שעבר הגיש כנגדו משרד התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס האשמה בסעיפי רצח חדשים בקשר למותן של כריסטי ג'יילס בת ה-24 והילדה מרסלה קברלס-ארזולה בת ה-26, כך ​​דווח בלוס אנג'לס טיימס.
בנוסף, השחקן ברנדט אוסבורן, בן 42, הואשם כמסייע לרציחתן של הנשים. כרגע הוא תחת ערבות, אך הוצא צו מעצרו. גבר שלישי שהיה בתחילה עם צווארון בתיק, שזוהה כצלם הקולנוע מיכאל אנסבך בן 47, לא הוגש נגדו כתב אישום.
 
גופתה של ג'יילס הורדה מחוץ לבית חולים בקאלבר סיטי, קליפורניה, ב-13 בנובמבר 2021, על ידי שני רעולי פנים במכונית טויוטה פריוס ללא לוחיות רישוי. זמן קצר לאחר מכן, אותם גברים עזבו את חברתה קברלס-ארזולה בבית החולים קייזר פרמננטה במערב לוס אנג'לס. היא מתה ב-24 בנובמבר לאחר שהיתה 11 ימים בתרדמת והוכרזה כמתה מוחית.
משרד החוקר הרפואי של מחוז לוס אנג'לס קבע את מותן של הנשים. גורמים רשמיים קבעו שגם ג'יילס וגם קברלס-ארזולה מתו מ"שיכרון וסמים מרובים".
לג'יילס היה בגוף קוקטייל קטלני של קוקאין, פנטניל, קטמין וסם התמרים הידוע לשמצה לאנוס גמא-הידרוקסי-בוטיראט (GHB) במערכת שלה בזמן מותה. קברלס-ארזול נמצאה חיובית לקוקאין ו-MDMA, הידוע בכינויו אקסטזי, כמו גם סמים לא ידועים אחרים, מה שגרם לאי ספיקת איברים מרובים.
המשטרה אמרה כי כל שלושת החשודים השתתפו במסיבת מחסן עם הקורבנות בשעות שלפני מותן, וכי הנשים המשיכו מאוחר יותר את הלילה בדירתו של פירס.
פירס נעצר בתחילה בחשד להריגה, בעוד אוסבורן ואנסבאך הואשמו בהיותם מסייעים להריגה. יומיים לאחר מעצרו, פירס הואשם באשמת אונס בהשתתפות ארבע נשים בין השנים 2010 ל-2020.
עורך דינו של פירס, ג'ייקוב גלוקסמן, אמר שהלקוח שלו "מכחיש בתוקף ובתוקף כל קשר למותן המצער של הנשים הללו"., ומתכנן לטעון לחפותו כאשר הוא יועמד לדין ב-11 ביולי.
משפחתה של ג'יילס קיבלה בברכה את החדשות, וכתבה בסטוריז באינסטגרם: "סוף סוף! הצדק בא".
 
בעבר הודה פירס בשני סעיפי אונס בכפייה וסעיף אחד של אונס של אדם מחוסר הכרה או ישן וחדירה מינית עם חפץ זר, אך בשבוע שעבר הוסיפו התובעים סעיפי תקיפה מינית חדשים נגד פירס, שכעת מואשם בהפרת שבעה. נשים.
אחת הקורבנות לכאורה סיפרה למשטרה שפירס הציע לה וויסקי שגרם לה להתערפל ואז חדר אליה עם בקבוק יין. לאחר שהצליחה להדוף אותו, המפיק איים לכאורה לפגוע במשפחתה, כתב קצין מבחן בדו"ח שהגיע לידי ה-LA Times.
אישה אחרת טענה כי פירס אנס אותה כשהיא מחוסרת הכרה ולאחר מכן גם איים לפגוע ביקיריה, לפי הדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה