ויראלי

אילון מאסק כותש את הבן של ביידן: "קראק ופרוצות"

בעלי טסלה, האיש שלא מפסיק לייצר חדשות, יורה בטוויטר לכל הכיוונים ועכשיו החליט להיכנס חזק בהאנטר ביידן, בנו הסורר של הנשיא ג'ו. מאסק העלה "מים" לעגני שצוחק על התיעודים המביכים התכופים של האנטר ועל איכות הלואו-פיי האופיינית להם
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
אילון מאסק נכנס חזיתית בהאנטר ביידן ולועג לו: המיליארדר צייץ מים (Meme) ויזואלי (תמונת סטילס עם כיתוב) שבו נראה נראה גבר עם שלל מצלמות המחוברות לקסדה שהוא חובש, ומצורף הכיתוב "האנטר ביידן בכל פעם שהוא קונה קראק ופרוצות". מתחת כתב מאסק: "נותן משמעות חדשה לגמרי ל-Go Pros!". העקיצה מכוונת למספר הגדל בקצב של התיעודים המביכים של בן הנשיא, שמראים אותו מעשן, שותה, צורך סמים קשים בעירום ובחברת יצאניות. רק לאחרונה נחשפו עוד כמה כאלה, שצולמו ב-2019. 
 
מאסק מכוון גם לאיכות הצילום הירודה בחלק מהסרטונים. האיש העשיר בעולם הגיב באימוג'י צוחק ובאגודל למעלה למשתמש טוויטר שכתב: "לפחות, אם האנטר ביידן יראה חייזר, נקבל את ההקלטה החדה ביותר שהייתה אי פעם".
לא ברור מה הניע את מאסק לכוון מתקפה לעבר האנטר ביידן. המיליארדר התעמת לעתים קרובות עם ממשל ביידן במהלך החודשים האחרונים.
מאסק הטיח בנשיא ביידן על כך שהדיר את טסלה מהדחיפה שלה לאימוץ מוגבר של כלי רכב חשמליים - פעם התייחס לנשיא כ"בובת [גרב] לחה בצורת אדם". בינתיים, פקידי הבית הלבן ציינו שהיחס הקר שלהם כלפי טסלה נובעת מהעובדה שמפעלי החברה אינם מאוגדים.
 
הציוץ האחרון הגיע במהלך שבוע עמוס בטוויטר עבור מאסק - ששיתף קודם לכן מם שלועג למועצת המנהלים של ענקית המדיה החברתית לאחר שהצביעו על תוכניות לתבוע אותו. 
לפני כשנה פרסם ביידן הצעיר ספר אוטוביוגרפי, שבו התוודה על התמכרותו לסמים ולאלכוהול. אם כי הווידוי של האנטר בן ה-52 לא חידש דבר: התמונות שפורסמו מהמחשב הנייד שלו, שהושאר במעבדת תיקון בדלאוור בשנת 2020 (והוסתר על ידי רוב כלי התקשורת הממוסדים בארה"ב וגם ברשתות), כללו כבר אימג'ים קשים לצפייה של האנטר צורך סמים בעירום ומבלה עם נערות ליווי. לא לשווא כונתה הפרשה ההיא, שבגדול הוסתרה מעין הציבור - "הלאפטופ מהגיהנום". 
 
המחשב הנייד של האנטר כלל, מלבד תמונות וסרטונים, גם אלפי מיילים הקשורים לעסקאות של הבן הסורר בחו"ל. לאחרונה שוב הוטחה ביקורת בנשיא ג'ו ביידן על העברת נפט וקבלת כספים דרך חברה סינית שבנה הוא משקיע ובעלים חלקי בה. 
אבל מאסק לא בורר מטרות להתקפה; השבוע התעמת בקרב מסרים עם אויבו הגדול של הנשיא ביידן, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, והיום (רביעי) קרא לו לפרוש מהפוליטיקה. זה היה קרב חוצה פלטפורמות: מאסק צייץ בטוויטר, טראמפ שכבר סולק מהטוויטר מתבטא בימים אלה דרך הרשת החברתית החדשה והגדלה שלו - Truth Social.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה