ויראלי

דני קושמרו וערד ניר מתעמתים באולפן: "מותח עלייך ביקורת"

המגיש של מהדורת החדשות לא אהב השוואה שעשה הפרשן בין מותה של שירין אבו עאקלה לעיתונאי סעודי וטען: "תשמע, לא, להשוות בין שני המקרים עם רצח מכוון של עיתונאי למוות של עיתונאית שחטפה כדור לא ברור ממי, קשה להשוות בין המקרים הללו"
מערכת ice |  5
דני קושמרו (צילום חדשות 12)

עימות חריף פרץ אמש (רביעי) באולפן חדשות 12 בין המגיש דני קושמרו וחבר הפאנל ערד ניר, זאת לאחר שהאחרון השווה בין רצח העיתונאי הסעודי ג׳מאל ח׳אשוקג׳י בזמנו, למותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה בג׳נין.

ניר אמר: "שני עיתונאים מתנהלים בצל הביקור הזה והם לא זוכים לסקר אותו, האחד זה ג'מאל חאשוקג'י, שהואשם על ידי ביידן באחריות לרצח שלו ושירין אבו עקלה כאן אצלנו בישראל, שביום שישי כשהוא יגיע לרשות הפלסטינית..".
 



עמוס ידלין קטע אותו ואמר: "אני מקווה שאתה לא משווה בין העיתונאים כאותו הדבר", ערד ניר טען: "אני לא משווה", קושמרו הסביר לו: "ערד, תשמע, לא, להשוות בין שני המקרים עם רצח מכוון של עיתונאי למוות של עיתונאית שחטפה כדור לא ברור ממי, קשה להשוות בין המקרים הללו".
 

ערד ניר המשיך: "ביום שישי תהיה מחאה בעניין שירין אבו עקלה, רבותיי זה שנטאטא את זה מתחת לשולחן לא ישנה שום דבר", קושמרו התפרץ: "לא נטאטא, אבל בסדר, ההשוואה הזו אני מותח עליה ביקורת", ניר המשיך: "האמריקאים העריכו שישראל העריכו שישראל אחראית להריגה הזו".
 
קושמרו אמר לסיכום: "בסדר, אז אמרתי, ידלין וערד תודה רבה, אי אפשר להשוות בין המקרים האלה", ניר התפרץ: "מזכיר המדינה שוחח עם משפחתה של אבו עקלה והזמין אותם לוושינגטון", קושמרו אמר: "זה שהפלסטינים מנסים לעשות על זה קמפיין על מותה של העיתונאית שיכלה לקבל ירי מכל כיוון...אני ממשיך הלאה".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתה אוהב מאוד להצמד לאמת. האמת ניתנת להםרכה ע"י עובדות.
    ערד ניר הנכבד 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עובדה: חאשוגי נרצח וזה הוכח ע"י צילומים כשנכנס לשגריאות ולא יצא. נכנס ולא יצא. הפלסטינים עד היום מנעו את האפשרות כי לא העבירו את הכדור והתרמיל שהרג את העיתונאית. הרצח של חאשוגי היה מכוון לא בשגגה. לקבוע אם הכדור נורה ע"י חיילי ישראל צריך הוכחה את הכדור והתרמיל. ועדיין חשוב שתזכור. לא היה ולא יהיה ישראל מאוד מקפידה לא לפגוע בעיתונאים. מי כמוך צריך להצמד לעובדות. לגרום לעובדות לכופף אותם לפרשנות שלך זה פשוט מסוכן.
    סגור
  • 3.
    לא ברור מי צופה בערוץ העויין הזה ???? (ל"ת)
    אסף 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    בוק (ל"ת)
    איש 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פראבדה 12 ממשיך בהדררדות לתהומות הסמאל המבחיל (ל"ת)
    דן 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השוואה
    בן כזבית 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערד ניר הוא יותר גרוע מנסראללה וחמאס הוא מתחרה איתם מי משמיץ יותר את ישראל.אני חושב שיש לו מקום נכבד בהיטולות של חמינאי אם יעבור לאירן יתקבל שם בכבוד גדול יקראו הגיבור של אירן.כמה שטמטום מעביר אנשים על דעתם
    סגור