ויראלי

שליח פיצה רץ לבית בוער והציל 5 ילדים: "הרואי"

"מעשיו ההרואיים של ניקולס בוסטיק הצילו חיים", שיבחו אנשי המשטרה את שליח הפיצה בן ה-25 מאינדיאנה, שנפצע לאחר שרץ לתוך בית בוער כדי להציל חיי חמישה ילדים בגילאי שנה עד 18, שנלכדו בבית. בתיאור ההצלה הוא באמת נשמע כמו גיבור על
מערכת ice |  1
ניקולס בוסטיק שהציל ילדים (צילום פייסבוק)
שליח פיצה וכמעט סופרמן: תושב מדינת אינדיאנה בארה"ב נפצע השבוע לאחר שרץ לתוך בית בוער כדי להציל 5 ילדים שהיו לכודים בפנים. ניקולס בוסטיק, נהג משלוח פיצה בן 25 מלפאייט, סובל משאיפת עשן חמורה ומחתך בזרועו לאחר שקפץ מהחלון בקומה השנייה של הבית הבוער עם ילד בן 6 במהלך החילוץ ביום שני, לפי שחרור מ-LPD. הילד "בדרך נס כמעט לא נפצע".
הוא סיפר לרשויות שרץ לתוך הבית דרך הדלת האחורית לאחר שנסע במקום והבחין בלהבות בסביבות חצות. הצעקות שלו העירו את ארבעת הילדים, בני שנה עד 18, ישנים למעלה, לפני שעזר להם לצאת החוצה. הילדים התריעו בפני בוסטיק שייתכן שילד בן 6 עדיין בפנים והוא רץ בחזרה פנימה "בלי היסוס", וחזר לחדר השינה למעלה, לפי ההודעה. כשלא מצא איש, החל לחפש יציאה לפני ששמע בכי מגיע מלמטה.
 
בוסטיץ' כרך את חולצתו סביב פיו ואפו בזמן היה אפוף ב"לגונה שחורה" של עשן בחדר המדרגות כדי לחלץ את הילד. מכיוון שהוא לא מצא את הדלת בה השתמש מבעד לעשן הסמיך, הם חזרו למעלה, שם בוסטיק הוציא חלון ממקומו לפני שקפץ לקרקע תוך שהוא מוודא שהילד נוחת בשלום", קובע דו"ח המשטרה.
במצלמות הגוף של השוטרים ניתן לראות את בוסטיק נושא את הילד מהצד של הבית הבוער ומעביר אותם למגיבים הראשונים לפני שחובשים מטפלים בו במדשאה סמוכה.
"האם התינוק בסדר? בבקשה תגיד לי שהתינוק בסדר", ניתן לשמוע אותו מתחנן, בעוד גורמים רשמיים מבטיחים לו שהתינוק לא נפגע. "עשית טוב, אחי", אומר לו חובש אחד. 
"מעשיו ההירואיים של ניקולס בוסטיץ' הצילו חיים. חוסר האנוכיות שלו במהלך האירוע הזה מעורר השראה, והוא הרשים רבים באומץ ליבו, בעקשנותו ובשלוותו האיתנה מול סכנה מסוכנת שכזו. משטרת לאפייט וראש העיר הנכבד טוני רוסוורסקי אסירי תודה לנצח על התערבותו של ניקולס ורוצה להכיר בו בפומבי על מעשיו", מסרה המשטרה בהצהרה.
 
בוסטיק הועלה לבית חולים באינדיאנפוליס, שם טופל עד לשחרורו ביום רביעי. "ואנחנו הולכים הביתה!!" חברתו של בוסטיק קארה לואיס כתבה תמונה שלו בפייסבוק מחייך בכתונת בית החולים שלו.
כדי לסייע בכיסוי עלות החשבונות הרפואיים שלו נפתח גיוס תרומות עבורו בפייסבוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד?? (ל"ת)
    ישראלה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור