ויראלי

מגישת חדשות 13 נגד דומינוס פיצה: "הכל הלך לפח"

סיון כהן עקצה את הרשת כשכתבה: "מארחים חברים וכו׳ הילדים מבקשים פיצות נכנסים לוולט ואיכשהו קופץ לי דומינוס וואלה, לא אכלתי שנים וואלק תזכירו לי לא לעשות את הטעות הזאת בחיים!"
מערכת ice |  2
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
סיון כהן סבן, מגישת 'הכל כלול' עד לאחרונה של חדשות 13, עקצה בטוויטר שלה את רשת המזון המהיר וענקית הפיצות 'דומינוס פיצה', לאחר שלדבריה המנות שקיבלה היו לא פחות מטעות.
כהן סבן כתבה בטוויטר שלה: "מארחים חברים וכו׳ הילדים מבקשים פיצות נכנסים לוולט ואיכשהו קופץ לי דומינוס וואלה, לא אכלתי שנים וואלק תזכירו לי לא לעשות את הטעות הזאת בחיים! הכל הלך כאן לפח".
 
העוקבים פחות הסכימו עם הביקורות ואחד כתב לה: "למה ככה דרמטיות ? סה"כ פיצה מה יכול להיות ככה גרוע ולמה לא להתקשר אליהם ולבקש לתקן?", וגם אחרת עקצה: "היית מתקשרת לנפתלי בנט , כל וולט היו מתייצבים אצליך".
 
לרשת יש אפשרות להזמנה מהירה – One Click Pizza: שירות טכנולוגי חדשני! מהיום נוכל בלחיצת כפתור אחת להטעין הזמנת פיצה בפחות מחמש שניות ותוך פחות מחצי שעה הפיצה כבר תדפוק אצלכם בדלת חמה וטעימה. כל לקוח של דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, יוכל בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל, או מהאתר של החברה) להטעין בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה שלו החל מהכתובת למשלוח ועד אמצעי התשלום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ?
    מומו 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דומינוס ירדה באיחות בכמות הגבינה אבל הכי השליחים מגעים בלי כסף קטן על מנת לא לתת אודף בזמן מתן טיפ הבסד של דומינוס
    סגור
  • 1.
    איבדו אותי: ממשלוח חינם עלו ל-10 ש"ח ואז ל-12 ש"ח
    אריק 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    10 0
    פחחחח... אין בושה. איזו חמדנות. פעם הם שלטו פה. היום הם הפכו אצלי ללא רלוונטיים ולהרבה פחות משתלמים.
    סגור