ויראלי

"מקור השנאה הבסיסי ביותר"; הרשת גועשת סביב האח הגדול

ההדחה של דיירת האח הגדול דיאן שוורץ היא הנושא המדובר ביותר ברשת, כוכבת הרשת 'הפשוטע' מבקשת לחזור ל"מקור השנאה המשותף הבסיסי ביותר שלנו" וגם המים הויראלי החדש
מערכת ice |  1
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ, פייסבוק/ האח הגדול)

לאחר שבשבועות האחרונים כוכבי הרשת הביעו את מורת רוחם בנושאי יוקר המחייה וקראו לחרמות, דנו בפרשת זדורוב ושמו את הפרקליטות על המוקד, והתרגשו מביקור הנשיא האמריקאי, השבוע הגיעה הדחה "דרמטית" של דיירת נוספת באח הגדול, ומשכה את תשומת הלב של הישראלים. זאת כאשר הדחתה של דיאן שוורץ היא הנושא המדובר ביותר ברשת על פי נתוני חברת "סקופר", עם 5,379 דיונים, 130,346 שיחות, ו-449,926 לייקים. אספנו לכם כמה מהפוסטים שזכו לחשיפה הגדולה ביותר.      

    


ב"ישראל בידור" זיהו את ההזדמנות וזכו ליותר מ-120 אלף ליקיים, מבלי לספק מידע מעניין כשפשוט הזמינו את הציבור להביע את דעתם בנושא, בעוד שב"ערב טוב עם גיא פינס" דיווחו על מחיקת פרופיל האינסטגרם של כוכבת הריאלטי- "לא עמדה בתגובות השנאה?", תהו. כאשר גם חובבת הרייטינג "הצינור" מיהרו להודיע על ההדחה, שהצטרפה כמובן לפוסט בעמוד הרשמי של התוכנית.

הפשוטע בוודאי לא פיספסה את ההזדמנות להגיב להדחה המרעישה , בדרכרה הייחודית. "אנחנו בשלים לבחירות חמישיות" הכריזה, ולא הסתירה את צביעות רצונה, "אבל כעת אני קוראת לעמי לשוב למקור השנאה המשותף הבסיסי ביותר שלנו: האחיות חדיד".

את הרשימה שלנו, נסגור בפוסט של "סטטוסים מצייצים", שם כבר הגדילו לעשות ולהגיב בצילום מסך – עם פוטנציאל למים שעשוי להגיע במהרה לכל סמארטפון ורשת חברתית. "מה? וזה קרה – פיפי! – כן! ".

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנצלת את נתנאל. לא הוגן
    לא צעירה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העובדה שהפכת את נתנאל לסוג של פודל שחייב לציית לך, לחשוב כמוך, להחריש כשאת מתפרצת בצווחות, - גורמת לי לכעס. לא מספיק שאת מתבטאת בבוטות, את מנצלת את נתנאל, ומטפחת תלות שלו כלפייך. עליו אינני כועסת. הוא אדם חלש שאיננו מסוגל לעמוד מול ערום ויופי.
    סגור