ויראלי

עלות הטיול של משפחה לאולפני יוניברסל מזעזעת את הרשת

סרטון טיקטוק של משפחה בריטית, שמתעד את עלויות הטיול, הפך לויראלי וגרר המון תגובות זועמות
מערכת ice |  1
רכבת הרים (צילום freepik)
סרטון טיקטוק המתעד כיצד טיול משפחתי בן יום אחד לפארק שעשועים באולפני יוניברסל באורלנדו, עלה יותר מ-1,100 דולר, הפך לוויראלי במהלך סוף השבוע, והניב יותר מ-1.5 מיליון צפיות. מירנדה פירס, מומחית שיווק בריטית, טסה עם בעלה ושני בניהם הצעירים לפארק השעשועים באורלנדו. "עלות יום אחד באולפני יוניברסל", נכתב בכיתוב על רקע תמונה של המשפחה.
 
המשפחה שילמה $483.66 עבור כרטיסי כניסה בתוספת $396 עבור כרטיסי מעבר מהיר, מה שמאפשר למבקרים לדלג על התור בחלק מהמתקנים. פירס ובעלה שילמו גם 62.79 דולר על ארוחת צהריים; 42.60 דולר עבור מזכרות; 36.39 דולר על ארוחת ערב; 27 דולר כדי להחנות את המכונית שלהם; 21.79 דולר עבור ארוחת בוקר; 19.76 דולר על גלידה: 19.16 דולר על משקאות; ו-4.25 דולר על קפה. "זה אפילו לא כולל טיפים", כתבה פירס. היא הוסיפה את סימן הדולר, פרצוף מופתע וגבות אימוג'ים מורמות.
 

הגולשים שהגיבו לסרטון, היו המומים מתג המחיר המופקע. אחד המגיבים כתב שהמשפחה "יכלה ללכת לפורטוגל לשבוע ולשכור וילה בסכום זה". גולש אחר ציין שזה יהיה הרבה יותר זול לטוס לטורקיה ולהישאר במלון הכל כלול לשלושה לילות. משתמשת נוספת כתבה שהיא ובן זוגה "פותחים חשבון חיסכון כדי לקחת את שני הילדים שלנו, אבל אני חוששת שלא משנה כמה נחסוך, פשוט לא נוכל להרשות זאת לעצמנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיבואו לשיראל ויבינו שיצאו בזול :(
    רון 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון יקר. מצד שני קצת מוזר שכל הסיפור זה יום אחד??? ניתן ואפשר לקנות כרטיסי כניסה יותר זולים (בדוק). כל שאר ההוצאות תואמות אתרי תיירות.
    סגור