ויראלי

גל גדות כבר לא שותקת: מביעה לראשונה תמיכה ביהדות ובישראל

הוונדרוומן הישראלית הצטרפה לגל המחאות של ידוענים רבים בעולם נגד הראפר קניה ווסט והאמירות האנטישמיות שלו, בפוסט נדיר של תמיכה. גם אם בדיליי, קיבלה גל גדות פרגונים מישראל, ואופירה אסייג עקצה: "Welcome"
מערכת ice |  6
קניה ווסט, גל גדות (צילום יוטיוב/ Fox News, אינסטגרם/ גל גדות)
הכוכבת הבינלאומית, גל גדות, שוברת שתיקה בעקבות סערת האנטישמיות שהחלה עם האמירות של קניה ווסט, ומצטרפת לשורה של ידוענים רבים שכבר הביעו את תמיכתם, גם אם באמירה קצרה אבל חדה.
גדות שיתפה היום (רביעי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, חשבון עם 89.3 מיליון עוקבים, ובו כתבה שהיא "גאה" וצירפה גם תמונה שלה עם שרשרת מגן דוד, ותוך שעות ספורות קיבל הפוסט מעל 600 אלף לייקים. מושיק גלאמין הגיב לה: "אחת המוצלחות שיצרו לעם היהודי", ואופירה אסייג עקצה: "Welcome" עם סימן לב.
 
נזכיר שהחודש הראפר המצליח קניה ווסט החל בפרסום של רצף פוסטים אנטישמיים שהובילו לסערה ברשתות החברתיות. ידוענים רבים יצאו בתגובות תמיכה בעם היהודי כנגד האמירות השנויות במחלוקות, ביניהם: קים קרדישאן ובלה חדיד.
ווסט עצמו חטף לא מעט בגלל האמירות האלו, כאשר חברות רבות הפסיקו את העבודה איתו, במיוחד חברות נעליים שהורידו את המותג שלו מהמדפים. בכך, לראשונה, יצא גם ווסט מרשימת המיליארדרים וזאת לאחר אובדן עסקת Yeezy שלו עם אדידס. על פי הודעה רשמית של אדידס אתנול נמסר כי דבריו של ווסט אינם עולים בקנה אחד עם ערכי החברה ובהתאם לכך היא מגלה אפס סובלנות כלפי מעשיו. בהתאם לכך היא עדכנה כי תופסק מכירת הקולקציה המשותפת של החברה עם ווסט, בשם Yeezy וכך גם יפסקו התשלומים לווסט מצד החברה. 
 

כזכור, וונדרוומן הישראלית אינה מרבה לשתף את עמדותיה האישיות או הפוליטיות, ובכלל בכל הקשור לישראל, וקיבלה על כך ביקורת חריפה במיוחד מ-"הצל" שביקר אותה במיוחד בתקופת הפיגועים בישראל: "להם יש את בלה וג'יג'י חדיד, ביחד יש להן 120 מיליון עוקבים ולנו יש את גל גדות 78 מיליון עוקבים", פתח הצל. "החדידיות בכלל נולדו בארה"ב הן ממוצא הולנדי עם אבא שלנולד בצפת והן חושבות שהן פלסטיניות. גל גדות נולדה בפתח תקווה, הוריה מראש העין והיא חושבת שהיא שווייצרית", כתב בעבר.
 
גל גדות מפרגנת לזמרת נוגה ארז. מן הארכיון.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    היא מגיבה רק כי זה נגד טרמפ ....
    יאיר 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא משתייכת למפלגה הדמוקרטית ולכל לא הגיבה כשזה היה נגד הדעה הרווחת שלהם. אבל עכשיו...... שקניה ווסט תמך בטרמפ והצהיר שהוא תומך ברפובליקנים אז אפשר להגיב .. ..
    סגור
  • 3.
    "שוברת שתיקה"? טוב שחיכתה גם לאחר האנטישמים
    רותם 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כן נציגה בהוליווד
    סגור
  • 2.
    ממש לא לראשונה
    אמיר 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא תומכת וגאה כבר שנים לא מבין כתבות כאלה שרק מנסות ליצור פילוג ואפילו לא מפרסמות דברים אמיתיים באמת שלאם הגענו
    סגור
  • גל גדות לא כ'כ מעניינת כך שמה שנאמר עליה לא ממש יוצר פי (ל"ת)
    אאט 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בבון
    אריק 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שילך לקטוף כותנה העבד הזה נחות
    סגור
  • העבד הזה יושב על מאות מיליונים יותר מכל גדות (ל"ת)
    עריק 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור