ויראלי

מגיש הצינור חושף: זה ההפסד המטורף של יוניליוור

לדבריו של גיא לרר, מאז שהסתכסכה עם הציבור והרשתות, רשמה ענקית מוצרי הצריכה ירידה במחזור שבועי: 12 מיליון שקל. וגם: המסר החד לתנובה
מערכת ice |  12
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
על פי פרסום ראשון הערב (שני) של מגיש תכנית 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, נתונים די מטורפים חושפים מה עובר על יוניליוור מאז שהסתכסכה עם הציבור והרשתות; -ירידה במחזור שבועי: 12 מיליון שקל.
לרר ציין ברשתות החברתיות: "קצב שנתי של מאות מילונים -מחזור כולל נחתך ב-27 אחוז(!), מכירות הקורנפלקס וכריות נחתכים בכמעט חצי ברשתות מדווחים שהציבור לא מתלונן זה מה שאתם רוצים מחר תנובה?".
 
עוד המשיך לגבי תנובה: "הי, זה לרר. בום ענק. הקרב על עליות המחירים של תנובה נפתח! אחרי שהתגלה הבוקר בכלכליסט שבזמן שהתבכיינה לנו שאין לה ברירה, תנובה הסינית גזרה מאות מיליונים בדיבידנד רק השנה - הצלחנו לשכנע חלק מרשתות השיווק להגיד לא להעלאת המחירים שלה למרות כל הקשיים. כרגע שופרסל תסרב לתנובה באופן גורף. רמי לוי לא יעלה מחר ומאמין שאפשר להגיע להסדר".
 
לסיום הסביר: "רשת יוחננוף הצטרפה באומץ רב למרות שזה ארוע לא פשוט מבחינתה. נעדכן על רשתות נוספות שיצטרפו. בהמשך גם נשקול יחד צעדים דוגמת אלו שנקטנו במרד הפסטה נגד אסם ובמרד הטונה נגד דיפלומט. הסיבה שהרשתות הולכות על המהלך המטורף הזה היא אחת בלבד: אתם! הם הרגישו את הרוח הגבית שנתנו להם בסיפור יוניליוור. ראו שלא התלוננו על חוסרים ושקנינו את התחליפים. כאן זה הולך להיות הרבה יותר קשה. החוסרים הרבה יותר משמעותיים. אבל אם ניתן להם גב, נגיע להישגים. הם חייבים להרגיש את זה. אתם אתנו?".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    רק נזק לאריזות יצליח
    אלעד 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבוא למקררים ולחרר מוצרים לפתוח אותם ואז הרשתות יחזירו לתנובה וייזדכו על המוצרים רק ככה ייגרם נזק לתנובה החזירית וכן אפשר לחיות ללא מוצרי תנובה עם המחירים הלא מפוקחים חלב הם חייבים לשווק וגם גבינות בפיקוח את המוצרים היקרים לחורר להם על המדפים שיחזרו לתנובה ושייגרם להם נזק גדול וממש האיומים שלהם לגבי פיטורי עובדים ייענה בהחרפת הנזקים ! עד לרמת השבתת משאיות חלוקה
    סגור
  • 11.
    אם ירוויחו 99₪.9 במקום 100₪ הם לא יפשטו רגל
    גולני 51 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להיות חזיר!
    סגור
  • 10.
    מה עם חברת החשמל (ל"ת)
    אבי חדד 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    דו פרצופי
    בוזגלו 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון לרר 90 אחוז ומעלה המדינה אחראית לעליות מחיר היתר נגררים.נכון ישנם כאלה שמנצלים הזדמנות אותם תתקוף.בו יראה אותך גורם לנו לא לצרוך דלק.
    סגור
  • 8.
    בשביל להיות הוגן צריך ..
    אריק 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשתות צריכות לפרסם בכמה הם קונים את המוצר ובכמה הם מוכרים ! ואז .. יתגלה לכם תמונה ש הרשתות החזיריות מרוויחות כמעט 100 אחוז על כל מוצר . הן קונות מוצר ב10 שח לפני הסכמים ומוכרות ב 20 . על לרר להיות הוגן ושקוף ולפרסם את מחיר הקנייה של הקורנפלקס ואת מחיר המכירה ואז …. הפתעה . הרשת חזירית
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    לרר מלך (ל"ת)
    לימור 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    רשתות
    רונן 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הצרכן לא מעניין את הרשתות.מה שמעניין אותם הוא הרווח שלהם עצמם.וזה רק עוזר להם לשווק את המוצר שהם עצמם מיבאים.וכך עוזרים לפרנס מדינות זרות.ולא את היצור המקומי.
    סגור
  • 5.
    יוקר המחיה
    פיטוווו 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה הזמן להיכנס בבנקים שנהנים מעליית הריבית ומביאים לנו פירורים על פקדונות הכוח בידי האזרחים
    סגור
  • 4.
    לא נראה שיוניליוור מתקפלת מול ההפסד לכאורה שלה. (ל"ת)
    צופה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד גיא
    יואב 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהציבור לא יוותר
    סגור
  • 2.
    קל וקשה
    בינימין 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תנובה מה תנובה תעשה עם כל המוצרים שהם מייצרים ולא נקנה. יצטרכו להשמיד את כל המוצרים . ההפסד של תנובה יהיה ענקי. אבל מה אנחנו נעשה בלי מוצרי חלב . לזה אין תחליפים . אז בואו נתאפק שבועיים ונעשה הפסקה ואז תנובה תפסיד הרבה מאוד כסף ואולי נצליח
    סגור
  • 1.
    יקרנים ??? לא!!! גנבים !!!
    אנטוני כהן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יש פתגם עתיק גרוזיני שאומר : מי ששם פשפש אל הרגל סופו שיעלה לו לראש !!! כנראה ששכחו שהמדינה הזאת שלנו ו לא שלהם !!! פעם ראשונה שאני תומך בכל סופר שילך אחריהם !!! להרוויח ??? כן !!! לגנוב ??? במדינות שלהם !!לא רוצים??? אחוצהההה בזריז !!!
    סגור