ויראלי

מעיין אדם מתלוננת על בן זוגה: "צריכה תשומת לב"

אשת התקשורת סיפרה בראיון כי בצל משחקי המונדיאל, בן זוגה יובל צלנר עסוק לא רק בה ובהיריון, אלא גם בכדורגל: "חברים התקשרו לשאול 'מה קרה, מה נפרדתם?', ולא הבינו את ההומור וההלצה. אני כמובן צוחקת"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
אשת התקשורת וכוכבת האח הגדול לשעבר, מעיין אדם, שנמצאת בהיריון הראשון שלה בגיל 35, סיפרה בראיון על סדרי העדיפויות שהשתנו לאחרונה אצל בן זוגה יובל צלנר לאור טירוף המונדיאל. האם היא מקבלת את העובדה שהאיש החשוב בחייה כרגע עסוק בכך לא מעט?
צוות צילום של התכנית "פאולה וליאון" הגיע לביתם המשותף וראיין את אדם על היחסים המורכבים עם בן זוגה בצל המשחקים בקטאר: "הוא עשה לי שיחה בתחילת הקשר כדי שאבין איפה אני בסדרי העדיפויות".
 
עוד הוסיפה: "שהתקרבנו לחודש הזה הייתה שיחה של איפה את תבלי החודש? לי יש אלרגיה לזה, אני לא יכולה לשאת את זה. בנות סיפרו לי שגברים צפו במשחק תוך כדי לידה. היו רופאים שלא הסכימו ליילד בשל הדבר הזה. יש נשים שהגיעו למיון כי שברו יד או רגל והבעל אמר 'אני סומך עלייך, את תסתדרי'.
לסיום חשפה: "חברים התקשרו לשאול 'מה קרה, מה נפרדתם?', ולא הבינו את ההומור וההלצה. אני כמובן צוחקת. אומרים שטוב אוויר בזוגיות. בגלל שאני הריונית אני מאוד נידית, ואני צריכה את תשומת הלב שלו כל הזמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממשיכה לחפש צומי
    דני 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניינת בעליל
    סגור
  • 2.
    את צריכה גם תשומת לב מאיתנו חלאסס חפרת (ל"ת)
    צופה 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להקיא עליה
    בלמס 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנטזיה שיש לי
    סגור