ויראלי

לא תאמינו מי הולך להופיע עם ריהאנה על הבמה בסופרבול

לא בטוח שזה רעיון טוב, אבל הזמרת ריהאנה שצפויה לככב על הבמה הגדולה בעולם במחצית משחק הסופרבול, רוצה להביא איתה על הבמה את התינוק שלה - רק בן 7 חודשים
מערכת ice | 
ריהאנה
כל ארצות הברית ממתינה בציפייה למופע המחצית של משחק הסופרבול שיתקיים ב12- בפברואר 2023. מי שתככב השנה במופע הנצפה של השנה תהיה לא אחרת מאשר הזמרת ריהאנה.
לפי הפרסומים בארה"ב ריהאנה לא תסתפק בהופעה ותהיה מעורבת בכל פרט ופרט במופע הקאמבק שלה. ומי יהיה שם לצידה? בן זוגה אייסאפ רוקי, ויחד איתו גם לא פחות מאשר התינוק שלהם – בן 7 חודשים בלבד.
מי ששואל מה לתינוק בן כחצי שנה ולמופע על הבמה הכי רועשת בעולם, צודק, אבל ריהאנה כבר הבטיחה כי היא מודעת לרעש ותדאג לחבוש לו אוזניות מנטרלות רעשים שמיועדות לתינוקות. האם הוא יסכים לשים אותן? זו כבר שאלה אחרת.
 
"הסופרבול זו הזדמנות של פעם בחיים, והיא לא תרצה שהבן שלה יפספס אותו בעד שום דבר שבעולם", אמר מקורב לריהאנה להוליווד לייף. 
ריהאנה אמרה לאתר TMZ כי היא והצוות שלה חשבו על לפחות 50 אמנים שיוכלו לשתף איתה פעולה במופע הגדול. ברשימה: קניה ווסט, פול מקרטני, קלווין האריס, פארל ויליאמס, ג'יי זי, דרייק ועוד. יחד עם זאת יכול להיות גם שריהאנה תופיע לבד.
באחרונה עשתה ריהאנה צעד נוסף לקראת הפיכתה לזמרת הפופולרית ביותר בעולם עם חתימה על הסכם מול אפל טי-וי על הפקת סדרה על חייה. הסדרה המדוברת תעקוב אחר הזמרת בעודה מתכוננת להופעה בסופרבול, במקביל לניהול העקבי של עסק הביוטי וההלבשה התחתונה "פנטי" לצד כמובן התפקיד החדש שלה בתור אמא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה