ויראלי

עדן פינס חוטפת: "את ערומה, איבדת את זה"

עדן פינס העלתה סדרת תמונות שלא משאירה מקום לדמיון וחטפה מהגולשים: "השם ירחם עלינו, היא פשוט עירומה, וזה לגיטימי בעיני העולם",  "איבדת את זה ובגדול. קצת צניעות, תשמרי על עצמך"
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם edenfines)
עדן פינס, הדוגמנית המצליחה שהחלה בזוגיות לאחרונה עם הכוכב הגדול, סימון סוסינה, העלתה אמש (שני) בשעת לילה מאוחרת בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה  סדרת תמונות בשמלה חשופה למדי שצילמה בפריז, שם היא נצפתה בימים האחרונים עם סוסינה בעצמו, תחת הכותרת "מופע פרטי". 
חלק מהעוקבים דווקא אהבו את הלוק של פינס, אך היו גם כאלה שתקפו אותה. אחד המגיבים כתב: "השם ירחם עלינו, היא פשוט עירומה, וזה לגיטימי בעיני העולם". גולשת אחרת כתבה: "מי ילבש דבר כזה? את יפיופה, הבגד פחות, אחותי", כשעוקבת נוספת כתבה: "איבדת את זה ובגדול. קצת צניעות, תשמרי על עצמך".
 
התגובות הקשות נגד פינס מצשכו כשמגיבים כתבו: "אלוהים ישמור כמה זול בתמונה אחת", צניעות צניעות זו ברכת הנשים....עד כדי כך שזה משפיע לטובה על המציאות...בכל מקרה את מקסימה ויפה..למה החשיפה הפיזית לכל עם ישראל?", "בת ישראל יופייך נמדד בצניעותך", ועוד.
לצד זאת, רוב התגובות דווקא היו טובות ופרגנו לפינס על השמלה שלבשה."אין יופי כזה בעולם! וואוו!", שיבח אחד המגיבים. "איזה בר מזל הוא, אינעל העולם", הוסיפה השורדת דורין דותן. "מטורפת", קבעה נועה קירל, ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהממת
    כרגיל 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מהממת
    סגור