ויראלי

אליקו מותקף בעקבות הזוגיות החדשה: "לא בודק תעודת זהות"

אליקו, שדרן הרדיו, נחשף לאחרונה בזוגיות עם בחורה שצעירה ממנו ב-25 שנה בברכה מרגשת לולנטיין דיי: "רק שנינו יודעים מה גודל האהבה שלנו. אוהב אותך ומאוהב בך, עד אינסוף. כזו היא האהבה שלנו לנצח"
מערכת ice |  11
אליקו (צילום אינסטגרם)

אליקו (אלי כהן), שדרן הרדיו המפורסם מרדיו לב המדינה, התגרש לפני כשלוש שנים מאשתו ואם שני ילדיו, וכעת, כשלוש שנים מאוחר יותר, נודע כי שדר הרדיו המצליח התחיל זוגיות חדשה עם בחורה שצעירה ממנו בהרבה. למרות הביקורות, הוא מקדיש לה היום (שלישי) ברכה מיוחד לולנטיין דיי.

השדרן כתב: "לירז אהובה שלי, לי ולך כל יום הוא יום אהבה, הצלחת להגיע אל חיי עם הקוד ללב שלי, שחיכה בכספת לאהבת אמת. רק שנינו יודעים מה גודל האהבה שלנו. אוהב אותך ומאוהב בך, עד אינסוף. כזו היא האהבה שלנו לנצח".


כזכור, אליקו בן ה-45, החל לצאת עם בחורה שצעירה ממנו ב-25 שנה, צעירה בת 20, שעובדת בהיי טק בשם לירז, כשהשניים יוצאים כבר מזה כשלושה חודשים. אליקו אף התייחס לכך כשסיפר: "לאהבה המיוחדת שלנו אין זמן, אין גיל ואין מקום. פגשתי בחורה מיוחדת במינה שהצליחה להזיז לי את הלב שהיה סגור".


כעת, אליקו חטף מכל עבר על הקשר החדש עם לירז, כאשר ברשתות החברתיות לא ריחמו כשאחד הגולשים כתב: "הוא לא בודק תעודת זהות לפני שהוא יוצא עם מישהי". גם גילי כהן, כוכב האח הגדול לשעבר, העלה פוסט תוקפני נגד אליקו.

כהן כתב: "זה שאתה ילד מתלהב, אמרנו מזמן. זה שאתה נושם מהתחת, ידענו מזמן. זה שאתה בטוח שבלעדיך אין מוזיקה מזרחית, זה שלך על זה שעדיין לא שללו לספר שלך את ה"רישיון" לספר - צריך לכתוב ספר זה שאתה מחקה זמרים, בקעקועים ובלבוש, זה פתאטי זה שנעלמת וסוף סוף הבינו את מה שאני הבנתי מזמן, שאתה שדר ליגה ג' וחופר ליגת על, זה מעולה אבל זה שאתה בן 46 ואשכרה "משיק" את החברה החדשה שלך בסטורי, כשרק לפני שבוע מלאו לה 18, זה כבר איכסה, אפילו בסטנדרטים שלך!!"
כהן הוסיף: "תבין דורה, גבר בן 46, שהולך עם ילדה בת 18, חורט על המצח שלו "אני גבר חסר ביטחון'' אקמוליקו, יש לי הרגשה שבא לך לחזור לתודעה, בא לך שידברו עליך קצת, שיזכרו שאתה קיים. אין בעיה, רק אל תעשה את זה על גב של ילדה קטנה ומתלהבת, שכל העתיד לפניה אתה מתגאה בזה שגילית בתוכנית שלך את מאור אדרי, עם זה שהקריירה שלך קבורה, לא אומר שאתה צריך לקבור לב של ילדה ולגרום לה לבזבז את הזמן עם איש יותר מבוגר השיר "לב קבור"י? מאבא שלה".

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ענק! קטל את דורה
    בחורה מסכנה 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בטוחה עכשיו שהפרסום טוב בשבילה ורוצה להראות שזו אהבה. יום אחד היא תסתכל לאחור ואני מקווה שהיא תתבע אותו. מצד שני היא נראית די פרחולה וזה או לצאת איתו או לפתוח חשבון אונליפנס..
    סגור
  • 10.
    טוב שרק שומעים אותו ולא רואים
    בן 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאוד מכוער הוא
    סגור
  • 9.
    אליקו
    לילי 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אייל גולם לא ביקשתי ת'ז תראה מה קרה לו, כנראה אתה יותר מקושר ????
    סגור
  • 8.
    אליקו
    אייל 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פירגום!! בת 20??לא מזמן חגגה 18,הכיר אותה בת 17,עשו אותה איטקיסתית קקר בת 18אפילו צבא לא משרתת בושה בושה שגבר זקן מנצל ילדה שמחפשת פירסום
    סגור
  • 7.
    אליקו
    רוני 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פ ירגום!!! בת 20??לא מזמין חגגה 18,הכיר אותה בת 17,גרם איילה גולם לא ביקשתי ת'ז י בפרשה שהיה מעורב. בושה בושה בושה לנצלן ילדה שמחפשת צ'ומי, עשויה אותה ס תח
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אליקו סחתיין אבל די עם הפרסום האגרסיבי (ל"ת)
    רמי 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בכוונה הוא לא מסתפר,רוצה לעצבן את כולנו
    חמציץ 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד שנה בערך היא תבין תטעות שלה
    סגור
  • 4.
    הבעייה שהוא מפרסם ואח"כ בוכה על עין הרע בתוכנית רדיו של (ל"ת)
    החץ 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בובה דורה
    רון 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע מי זה אבל בסוף יצא מהארון
    סגור
  • 2.
    אתם סתם קנאים
    לא משנה 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידע כללי כל אחד ואחד מקנא בו הבחור שיחק אותה מצליח עשיר יש לו הכל יודע לכייף והביא בחורה בת 18 פצצה.. תפסיקו תאכול את הלב כי כל אחד ואחד היה כאן מתחלף איתו.. איכס כמה שאתם קנאים שלא יודעים לפרגן.. ונהפוכו חוסר ביטחון זה אחד שהולך על בטוח ומביא שבורות בנות 40 פלוס...יאללה שחררו תבנאדם..
    סגור
  • 1.
    יצור הזוי.עם תספורת של דורה
    שקוקי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא שווה תגובה
    סגור