ויראלי

לוסי איוב לא עוצרת: זו הבשורה המרגשת שחשפה

המגישה חשפה ברשתות החברתיות שהיא בהיריון: "לא הצלחתי לשמור בבטן" ושיתפה בתמונה שזכתה לברכות. "Can’t wait to have a new little partner for our trips. מחכים לך, יום משפחה שמח!" 
מערכת ice | 
לוסי איוב (צילום יח"צ)
לוסי איוב נחשבת לאחת הדמויות האהובות והעסוקות בטלוויזיה הישראלית. רק לא מזמן היא כיכבה בשידורי העונה הרביעית של פאודה בה גילמה את דמותה של מאיה בנימין –  קצינת משטרה ערבייה-ישראלית הנשואה ליהודי, בתו של סייען ואחותו של פעיל חזבאללה. וכבר היא חשפה את הפרק המסקרן הבא בחייה והוא לא קשור למסך.
איוב כאמור כתבה היום (שלישי) ברשתות החברתיות: "לא הצלחתי לשמור בבטן" ושיתפה בתמונה שזכתה לברכות. "Can’t wait to have a new little partner for our trips. מחכים לך, יום משפחה שמח!".
 
אז כאמור איוב שהתחתנה באוגוסט 2021 לבן זוגה איתי בר אחרי מספר דחיות בעקבות נגיף הקורונה, תביא לעולם את ילדם הראשון במהלך חודשי הסתיו הבא, כאשר הבטן הקטנטנה בתמונה לא ניתן להחמצה.
את הסדרה יביים רני סער ("זגורי אימפריה", "עספור", "רמזור" ועוד) והיא תצולם כולה במצפה רמון, במרכז המדמה את תנאי החיים בכוכב מאדים. מלבד איוב, לפי פרסומים גם השחקן ישי גולן יקח חלק בצילומי התכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה