ויראלי

ג'ודי ניר מוזס: "אם שרה נתניהו רוצה, הייתה פה דיקטטורה"

אשת התקשורת לעגה לחומרת האירוע בו מצאה את עצמה אשת ראש הממשלה נצורה במספרה בתל אביב והדגישה את יכולתה של נתניהו להשפיע על בעלה ועל הנעשה במדינה
מערכת ice |  1
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
ביום רביעי, מצאה את עצמה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו נצורה כ-4 שעות במספרה בכיכר המדינה בתל אביב לאחר שמפגינים שגילו כי היא נמצאת שם החליטו להתגודד סביב העסק ולסרב להתפנות. נתניהו חולצה בשלום מהזירה רק לאחר הגעתם של כוחות הביטחון, שהיו מלווים בפרשים וכוחות מג"ב מתוגברים. האירוע והתמונות מהזירה גררו עימם תגובות רבות מכל הקשת הפוליטית. 
האחרונה להיכנס לזירה ולתת את דעתה בעניין היא אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס, שדי לגלגה על האירוע והסבירה, מתוך הבנתה העמוקה על הזוג נתניהו, עד כמה משפיעה שרה על הנעשה במדינה.
 
"לכל האנשים שביקרו את זה שעשו 'מצור' עלק על המספרה של שרה, תבינו שלא מדובר פה באשתו של בן אדם שלא מתערב, שהוא לא מכריח את בן זוגו לעשות את מה שהוא רוצה," אמרה מוזס בפוסט באינסטגרם.
"מדובר פה באישה שאם הייתה רוצה אז לא הייתה פה דיקטטורה משפטית! תפנימו. זה נורא פשוט. אני מכירה את הדינמיקה שם. אם שרה נתניהו לא הייתה רוצה לא הייתה פה דיקטטורה משפטית סימן קריאה!"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרה
    מוראד 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגבי הדיקטטורה אכן כן ,זה בהדרכת אמסלם,העבד השני של שרה וית ר דומיו
    סגור