ויראלי

השחקנית האהובה הסתובבה עירומה ברחוב - ואושפזה בכפייה במוסד פסיכיאטרי

השחקנית האהובה אמנדה ביינס, אושפזה בכפייה במוסד פסיכיאטרי לאחר שנמצאה משוטטת עירומה ברחוב. על פי עדי ראייה, היא חוותה התמוטטות עצבים ועצרה רכבים כדי לבקש עזרה
מערכת ice | 
אמנדה ביינס (צילום אינסטגרם @rlamandabynes)
השחקנית האהובה אמנדה ביינס, כוכבת הסדרה "אחיות או לא להיות" והסרטים "יש לה ביצים" ו"מה שבחורה רוצה", אושפזה אתמול (שני) בכפייה במוסד פסיכיאטרי לאחר שנמצאה משוטטת עירומה ברחוב, כך על פי דיווחים מעבר לים.
באתר TMZ פורסם כי על פי עדי ראייה, הם ראו את ביינס מסתובבת בדרום לוס אנג'לס כשהיא ללא בגדים. לפי הדיווחים ביינס הייתה זו שביקשה סיוע. היא עצרה את אחד הרכבים שעבר באיזור, אמרה לנהג שעברה התמוטטות עצבים וביקשה שיקרא עבורה לעזרה. השוטרים שהגיעו למקום לקחו אותה לתחנת המשטרה הקרובה, שם עברה בדיקה בידי מומחה לבריאות הנפש שהחליט שיש לאשפז אותה בכפייה במוסד פסיכיאטרי.
 
על פי הדיווח, ביינס תישאר באשפוז לפחות ב-72 השעות הקרובות, ואז יוחלט אם לשחרר אותה או להאריך את שהותה במקום. ארוסה לשעבר של ביינס, פול מייקל, סיפר לאתר Page Six שהיא לא לקחה את התרופות שלה בתקופה האחרונה, מה שככל הנראה הביא אותה להתמוטטות עצבים.
אגב, בסוף השבוע האחרון, ביינס אמורה הייתה לקחת חלק בכנס מעריצים גדול של סדרות וסרטים משנות ה-90, אך ביטלה את השתתפותה ברגע האחרון, והודיעה שהיא חולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה