ויראלי

איתי לוי מפתיע: "עצבות מצמצמת את יכולת המחשבה"

הזמר ביקר בקבר הרבי מלובביץ' בניו־יורק וכתב: "שמחה מרחיבה דעתו של אדם. כאשר אדם שמח, הוא שליו ורגוע והכול נראה לו טוב יותר. שמחה מרחיבה את כלי המוח, בניגוד לעצבות המצמצמת את יכולת המחשבה. על כן יש להרבות בשמחה, כדי להגיע ליישוב הדעת, לשלווה, ולא להיות בעצבות המורה על חסרון באמונה"
מערכת ice |  3
איתי לוי (צילום אינסטגרם)
איתי לוי קם אמש (שני) עם רוח השכינה עליו והעלה פוסט רוחני במיוחד לאינסטגרם שלו המתהדר בכ־541 אלף עוקבים, על ביקורו בקבר הרבי מלובביץ' בניו־יורק - מקום שהצליח לרגש אותו עד מאוד, בעוד הוא עסוק בסיבוב הופעות.  
לוי כתב: "שמחה מרחיבה דעתו של אדם. כאשר אדם שמח, הוא שליו ורגוע והכל נראה לו טוב יותר. שמחה מרחיבה את כלי המוח, בניגוד לעצבות המצמצמת את יכולת המחשבה. על כן יש להרבות בשמחה, כדי להגיע ליישוב הדעת, לשלווה, ולא להיות בעצבות המורה על חסרון באמונה".
 
בהמשך כתב: "לכבוד מורנו ורבנו ר' מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש. בכל שנה אני מתפלל, כל שנה, שהשם יסייע בעדי ובעד בני ביתי להגיע אליך להודות, פשוט להודות אלף פעמים על השמחה, על האמונה, ועל הכוח לעשות להגדיל ולהצליח במעשה ידינו, בהיותך שליח השם, אמיתי, נקי וטהור כלפי הקדוש ברוך הוא".
"יום הולדתך הוא יום גדול בשמיים, ומאידך יום גדול בארץ", הוסיף הזמר, "שתהיה מליץ יושר גדול ואדיר בשמיים עלינו ועל כל עם ישראל, שנזכה לשלווה, אהבה, אחדות, בריאות, ומעל הכל ולפני הכל לשמחה אמיתית! שנהיה שמחים אחד בטובתו של האחר, שלבנו יהיה פתוח לקבל שבים, ושפשוט נסתכל בעין טובה על העולם, על האדם, והכי חשוב על עצמנו. אני אוהב אותך מאוד, ותודה, תודה, תודה. על הרוח, על האמונה, על השמחה, ועל הבינה לראות ולהבין שהכול מאיתו יתברך על מלא! העבר בהשגחה פרטית, והעתיד בבחירה חופשית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שלום
    נועם 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום ארוש מנהיג היהודים
    סגור
  • 2.
    הרבי
    נועם 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים
    סגור
  • 1.
    הרבי
    נועם בן ישראל 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ' מנהיג היהודים
    סגור