ויראלי

יהודה לוי נחשף: עובר להתגורר יחד עם דנה פרידר?

יהודה לוי עוזב את הדירה שלו ביפו ועובר לדירה חדשה בדרום תל־אביב. האם דנה פרידר תחבור אל הכוכב ותתגורר איתו יחדיו?
מערכת ice |  2
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
יהודה לוי, השחקן והדוגמן, הוא בהחלט אחד מהרווקים המבוקשים ביותר בישראל. לאחרונה, רצו להן שמועות לפיהן יהודה לוי נמצא בזוגיות חדשה עם לא אחרת מאשר השחקנית והדוגמנית דנה פרידר.
היום (ראשון) נחשף ב"ישראל היום" כי יהודה לוי עוזב את יפו, ועובר להתגורר בדירה חדשה בדרום תל-אביב. בעבר התגורר השחקן ברחוב שינקין בתל-אביב עם אשתו לשעבר, שלומית מלכה. אבל האם גם הפעם הוא עובר להתגורר עם בת זוג חדשה? ימים יגידו.
 
כזכור, אחרי שמועות רבות ואף מספר תיעודים בהם השניים נצפו יחד, נראה שהם הפסיקו להתחבא באופן סופי לאחר שהעלו תמונות שלהם מיום בילוי במכון הקוסמטיקה המפורסם של פולה בליק בתל־אביב, שם מיטב הסלבס מתארחים לטיפולים, ובהם אופירה אסייג, לאה שנירר, אורטל עמר ועוד. השניים העלו תמונות עם פולה כמה דקות אחד אחרי השנייה ונראה שכבר אין מקום להכחשות.
רק לפני שבועיים, פורסמו תמונות נוספות של פרידר ולוי בדרכם יחד אל הצפון. בתמונות פרידר היא זו שנראית בלתי מזוהה כשהיא נוהגת ברכב וחובשת כובע צמר שחור ומשקפיים שחורים גדולים כדי לא להתבלט. לוי ישב לצדה, והשניים נראים בעיצומה של שיחה ערה. יומיים לפני כן, רגע אחרי סיום העונה של הסדרה בכיכובו של לוי, נתפסו שני הכוכבים כאשר הם יחד ומבלים במסעדה מוכרת בתל־אביב. הסועדים לא הצליחו להתעלם ותיעדו את השניים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמחת זקנתי
    נחמה 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יודה קופץ כמו חרגול שיכור ממיטה חולה אחת למיטה חולה אחרת.
    סגור
  • 1.
    מזל שהם עוברים ביחד לגור
    אמיתי 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע איך הייתי אוכל ארוחת בוקר בלי לדעת את זה
    סגור