ויראלי

דרמה במלון דן באילת: איש צבא פתח בירי לעבר הקב"ט

אירוע חריג במיוחד התרחש במלון דן פנורמה שבאילת, זאת לאחר שאיש צבא, שנפש יחד עם משפחתו במלון, התעמת עם הקב"ט, שלף את נשקו וירה לעבר הקיר באחד ממסדרונות המלון, בסמוך לאותו קב"ט, כשבמזל גדול לא נפגע באירוע
מערכת ice | 
מלון דן אילת (צילום סיון פרג')
אירוע חריג במיוחד התרחש היום (שבת) במלון דן פנורמה שבאילת, זאת לאחר שאיש צבא, שנפש יחד עם משפחתו במלון, התעמת עם קב"ט המלון ובעקבות כך שלף את נשקו וירה לעבר הקיר באחד ממסדרונות המלון, בסמוך לאותו קב"ט עמו הוא התעמת, כשבמזל גדול לא היו נפגעים באירוע. כך על פי דיווח ב"ישראל היום".
האירוע החריג הסתיים כאמור ללא נפגעים בגוש או בנפש, כאשר כוחות משטרה שקיבלו את הדיווח הגיעו במהרה לבית המלון, עצרו את איש הצבא החשוד בירי והחרימו את הנשק שלו. חשוד, תושב בת ים בשנות ה-40 לחייו, הועבר לחקירה במשטרת אילת. נסיבת האירוע עדיין אינן ברורות והן נבדקות כעת כאמור.
 
ממלון דן פנורמה אילת נמסר: "אזרח אשר מתארח במלון בחופשה פרטית ומשתייך לכוחות הביטחון פלט כדור בשגגה מנשקו הפרטי. למזלנו הרב אין נפגעים ולא נגרם נזק. משטרה הוזעקה מיד למלון והנושא נמצא בחקירה".
וזה ממש לא הסתיים כאן. גם היום, וגם באילת, התרחשה קטטה ענקית במלון אחר בעיר, במסגרתו המשטרה עכבה שישה חשודים, כאשר גם כאן, חקירה של משטרת ישראל לבירור נסיבות האירוע נפתחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה