ויראלי

מאיה ורטהיימר חוגגת יום נישואים: "דירבאלאק אתה לא לומד"

אושיית הרשת מאיה ורטהיימר מברכת את בעלה ליום הנישואים: "הסתכלתי לך בעיניים ואמרתי לעצמי - ינעל העולם, את ממש מאוהבת בגבר הזה אה?!"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם/ מאיה ורטהיימר)
המנחה והשחקנית מאיה ורטהיימר חוגגת יום נישואים שישי עם בעלה אסף זמיר שחזר לא מזמן לארץ לאחר שהתפטר מתפקידו כקונסול הישראלי בניו־יורק.
"אהובי,ב -5.5.2017 עמדנו מתחת לחופה", כתבה אושיית הרשת בפוסט מרגש באינסטגרם שלה. "אמרתי לך שאני חושבת ש'אתה מושלם כבחירה לבעלי הראשון' אני צדקתי. כרגיל…".

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (מתוך האינסטגרם)
"הסתכלתי לך בעיניים ואמרתי לעצמי - ינעל העולם, את ממש מאוהבת בגבר הזה אה?! כן, לא השארת לי ממש ברירה. איך אפשר שלא להתאהב בך? אספי אתה ניפצת כל חומה שהייתה בליבי, כל תבנית ותאוריה שבניתי בראשי לגבי אביר חלומותיי ואתה מראה לי כל יום מחדש שאתה הרבה יותר🙌🏻 אתה לא אביר, אתה מלך כפרה!!".
 

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (מתוך האינסטגרם)
"אספי תודה שאתה מלמד אותי כל יום להתאהב בך מחדש. דירבאללק אם עד היום נישואים הבא אתה לא לומד שאי אפשר לנקותתתת את האמבטיה עם הקקי סטיק של השירותים!!! כי אז כל הפוסטים האלה ילכו לפח".

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (מתוך האינסטגרם)
"מאחלת לנו כמו אז תא משפחתי בריא ושמח (שיגדל באהבה אינשללה). מזל טוב לנו באטמן. אתה הגיבור שלי. תודה שאתה איתי. אמן אמן שכל זה זו רק ההתחלה שלנו אוהבת אותך❤️שמש. חמסה עלייך חמסה על המשפחה שלנו תודה לאל על הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה