ויראלי

בן הזוג של נועה קירל: "השארת פיות פעורים בכל העולם"

תומר הכהן, בן הזוג של נועה קירל, מסכם את החוויה של האירוויזיון והסיום המרשים במקום השלישי: "הכוכבת הכי גדולה במדינה. אבל לפני זה, הלב של המדינה!"
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום מתוך האינסטגרם)
"לא יודע איך מתחילים לסכם חוויה כזאת", פתח תומר הכהן את הפוסט שלו היום, לסיכום החוויה המטריפה שעבר לצדה של בת זוגו נועה קירל, שעלתה אתמול על בימת האירוויזיון בליברפול והגיעה למקום השלישי והמכובד. 
"יש לך את הלב הכי גדול בעולם!", כתב הכהן. "איך זה קשור? כי כולם רואים את זה, כולם מרגישים את זה, כי איך אפשר שלא? לראות בן אדם שלא מפסיק לרדוף אחרי החלומות שלו, ועושה הכל בצניעות, בשלווה, באהבת אדם, ובדרכי נועם. זאת הצעקה השקטה הכי חזקה שיש!".
 

"השארת פיות פעורים בכל העולם, איחדת עם בתקופה כל כך קשה, העלת חיוך אצל כל כך הרבה אנשים, נתת תקווה לכולם, כי בזכותך כולם יודעים שאם רוצים ומאמינים, משיגים! אז הזוכה הגדול של הערב, הוא אני!".
"זכיתי באור הזה לצידי, זכיתי להתרגש עד דמעות, לצרוח משמחה, להילחץ עד מוות, וכל תחושה אפשרית נוספת. זכיתי בכל הצבעים שאת מביאה איתך, כל אחד יותר יפה מהשני, בקיצור זכיתי בך! זה לא הסוף, זאת רק ההתחלה. ונשאר רק לאחל לך שתישארי בול כמו שאת. הכוכבת הכי גדולה במדינה. אבל לפני זה, הלב של המדינה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה