ויראלי

דר זוזובסקי עוזבת את ישראל: מדוע הכוכבת חוזרת לארה"ב?

דר זוזובסקי, הדמות אולי המסקרנת ביותר בסדרה 'קורדרוי', צפויה ממש בקרוב את ישראל ולטוס שוב לניו יורק, על פי הדיווח היא מעוניינת שהעיר הגדולה בארצות הברית תהפוך למוקד חייה בעת הזו
מערכת ice | 
כוכבי קורדרוי (צילום ענת מוסברג)
אחת הסדרות המדוברות של התקופה,, היא "קורדורי", שעלתה לפני כמה חודשים לשידור ב-HOT3, וגרפה לא מעט תגובות ועניין בשל סצינות נועזות שנראה באמצעותה על המסך עבור צופי HOT.
אלא שב-TMI פורסם שדר זוזובסקי, הדמות אולי המסקרנת ביותר בסדרה, צפויה ממש בקרוב את ישראל ולטוס שוב לניו יורק, על פי הדיווח היא מעוניינת שהעיר הגדולה בארצות הברית תהפוך למוקד חייה בעת הזו.
כזכור, הסצנה הזכורה ביותר כללה את דני רופ, שנראה מדבר עם דר זוזובסקי, כשהשניים יושבים על ספה במסיבה במועדון לילה, כשהוא אומר לה: "את יכולה להיות חופשיה דניאל, את יודעת את צריכה לדעת את זה. זה משהו שאני מזה מקנא בו, בגלל זה אמרתי לך מקודם על הזמן, על המרחקים לגודלו, את אולי לא תביני את זה בגיל שלך".
 
ברגע זה זוזובסקי קוטעת את רופ ואומרת לו: "עשית פעם שלישייה?", רופ מיד משיב: "לא", וזוזובסקי עונה בנחישות: "אתה רוצה שנעשה?". רופ מגיב: "באח, בואי נעשה שלישייה". זוזובסקי מגיבה: "טוב חכה לי פה,  הבחורה הראשונה שאני רואה פה במועדון אני מזרימה אותה".
בשלב זה, זוזובזקי מדבר עם ניבר מדר לתדהמתו של דני רופ, ומכירה לה אותו: "הכרתם? זאת ליאור". רופ משיב לה: "באמת הכרתם עכשיו?" והיא עונה לו בלי להסס: "כן, ברור". רופ מגיב: "רגע, אני לא מבין, אתן חברות?", כשזוזובסקי מיד אומרת: "יש לדני רופ היום יומולדת, את יודעת?" וניבר עונה: "דיי, מזל טוב".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה